Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kratka pitanja vezana za mehaniku
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4762
Stranica 8 od 27

Autoru:  vlada33 [ 27 Apr 2010 18:08 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

pa to ja i kazem,zadnjih 14 godina,toliko i veca ima...

daj neku sliku da vidim jel isti ako ga jos nisi namontirao a kupio si ga...

Autoru:  Nesha [ 27 Apr 2010 21:36 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

nisam kupio, tek treba da idem na servis klime :P

pazi, za moj auto imaju dva tipa tih susaca. Prvi tip ide na vectru A i B, calibru, Corsu C i cini mi se da mi covek rece da ide i na astru G. A drugi tip je redak i ide samo na calibru. Ne vredi da ti slikam, jer vec imam osecaj da je i to kod mene kontra i da mora taj drugi tip :banghead: :banghead: :banghead: :P

ako hoces, mogu da ti posaljem link tog servisa, kod njih sam pre dve godine sredjivao klimu i koliko sam skapirao imaju sve zivo :P

Autoru:  kvcali [ 15 Maj 2010 12:05 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Razgovarao sam sa drugom koji cesto ide u Juznu Afriku jer su mu roditelji tamo, i kaze da je tamo postoje prodavnice za prodaju delova za budzenje mehanike, i da se to tamo radi skoro kao kod nas kad "ugradis ksenone" elem, na primer za kit za turbo kompresor za na primer neki model motora se ugradjuje bez ikakvih modifikacija na postojeci atmosverski motor, ali da je nadpritisak ogranien na max. 0.6 bara konstantnog pritiska i da motor to podnosi bez ikakvih posledica dok za pritiske do 0.8 bara ide od dodatne opreme samo deblji dihtung glave da bi smanljio kompresiju i tek njega nazivaju "stage 1" dakle do 0.6 bara se i ne racuna na neki ozbiljan tjuning, dok je za nadpritiske iznad 0.8 bara potreban i ozbiljniji mehanicki tjuning ... klipovi, klipnjace, pumpe za benzin..., pa sta mislite o tome da li neko zna jel to istina da na tim manjim nadpritiscima atmosferac ne oseca turbinu, mislim do 0.6 bara i da li se sa takvim pritiskom postize neki rezultat u vidu povecanja snage i za koliko procenata otprilike. :lokomotiva:

Autoru:  boolero [ 15 Maj 2010 12:11 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

kvcali je napisao:
pa sta mislite o tome da li neko zna jel to istina da na tim manjim nadpritiscima atmosferac ne oseca turbinu, mislim do 0.6 bara i da li se sa takvim pritiskom postize neki rezultat u vidu povecanja snage i za koliko procenata otprilike. :lokomotiva:



Istina, a povecanje ~140-160ks.
A oni su verovatno radili sa Mvauxovim kitovima, koji k****** ne valjaju...ali su dzabalesku.



Napisao sam 140-160ks ali ne i na kom motoru...na c20ne se odnosilo :)

Autoru:  NenadSoko [ 16 Maj 2010 15:44 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Citam ovde i uocio sam da se cesto pominju pojmovi mali i veliki servis, moze li neko da pojasni sta je to?
Sta je mali, a sta veliki servis?

Autoru:  Andrej [ 16 Maj 2010 16:08 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

To su pojmovi vezani za redovno održavanje vozila, determinisani vremenskom odrednicom ili pređenom kilometražom. Uopšteno, pojam malog servisa se odnosi na redovno održavanje vozila na recimo pređenih 10.000km i podrazumeva zamenu svećica, ulja i svih filtera uz kontrolu svih sistema na vozilu. Veliki servis se radi od 60 do 100.000km ili na dve godine ( u zavisnosti od preporuke fabrike ), i podrazumeva zamenu kaiševa ( lanca ), španera i rolera, i opet kontrole svih sistema.
Ovo je gruba skica jer svaki auto ima definisan raspored održavanja koji propisuje proizvođač.

Autoru:  NenadSoko [ 16 Maj 2010 17:20 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Jasno mi je sta se kada radi, jer i ja to postujem, samo pojmovi, sta se pod tim podrazumeva, mi nisu bili jasni, te sam morao da pitam!
Hvala na objasnjenju!

Autoru:  pistre [ 16 Maj 2010 20:58 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

da li moze ova novija dekla (c20ne) da se stavi umesto starije ?

Slika

Slika

Autoru:  kvcali [ 16 Maj 2010 21:02 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

^^
Ovo nije :ne: ovo je C20SEL :wink:

Autoru:  Godza [ 16 Maj 2010 21:12 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Nije ni c20sel nego x20se.

A dekl mozes da usrafis, jedino crevo za odusak ide sa strane i nece ti biti dobar ugao prelomice se crevo, a i meni je pouzdaniji onaj aluminijumski stari.

A kod c20ne,se motora ide crevo za odusak po vrh dekla (poklopca) motora.

Autoru:  kvcali [ 16 Maj 2010 21:20 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

A, da ovo je euro 2 ima onaj egr gore levo X20 :shit:

Autoru:  pistre [ 16 Maj 2010 22:13 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

da, vidi stvarno ovo crevo zeza stvar :(

pa godzo, koji je savet ? raditi ili ne ? jer mi se mnogo svidja pa bi mozda i skarabudzio crevo

Autoru:  Godza [ 16 Maj 2010 22:48 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Ja licno ne bih menjao i prebacivao taj pokopac.

Ako se tebi svidja vredi pokusaj, jer ovaj plasticni dekl zna da se deformise ako je vise puta skidan i kasnije imas flisovanje od ulja po motoru.

Autoru:  pistre [ 16 Maj 2010 22:53 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

onda odustajem :ok: dzabe estetika, ipak je metal, metal

Autoru:  Andrej [ 17 Maj 2010 11:11 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Jel neko zna koja je dimenzija i oznaka pk kaiša za XE sa klimom ( 94 godište, širi kaiš..)?


Saznao sam, 6PK1900...

Autoru:  Ognjen86 [ 27 Maj 2010 00:31 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da li postoji neka mogucnost da se ubaci u kadett-a E klima?

Autoru:  dzony [ 27 Maj 2010 00:39 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Bila je tema vec oko toga.. Potrazi malo na forumu.. poslednji se shone190 raspitivao o tome..

Autoru:  Ognjen86 [ 27 Maj 2010 09:50 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Hvala, e sad drugo pitanje. Namerio sam se dobro da stavim druga kociona klesta. Dvodelna sa diskovima od 256mm. Ne mogu ih nigde naci. Da li sve to stima na 14 felnama?

Autoru:  vlada13 [ 27 Maj 2010 09:52 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da, na 14ice idu bez problema. Ja vozim 14ice i njih :)

Autoru:  Toni [ 27 Maj 2010 20:38 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da li postoji jos neko sredstvo za ciscenje KN filtera osim ovih fensi stvarcica od 40 evra?
I ako moze uputstvo kako se cisti filter uopste ? :S

Autoru:  VectraBG [ 07 Jun 2010 11:44 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Je li moze neko da pogleda u autodati koji je pritisak u gumama 185/65 R14 predvidjen za Vectru A, 2.0i,, 4x4?
Hvala!



Mogu li da se zamene vozacevo i suvozacevo sediste na Vectri A?

Autoru:  Shomi [ 12 Jun 2010 09:37 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Kako da odvijem sraf na remenici kompresora klime? imam odgovarajuci torx ali nemam ideju kako da blokiram remenicu?

Autoru:  VectraBG [ 12 Jun 2010 11:13 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Da li je moguce zameniti sedista vozaca i suvozaca kod Vectre A? Vozacevo sediste ima podesavanje visine...

Autoru:  vlada13 [ 12 Jun 2010 12:40 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Može. Ako te interesuju sedišta od Calibre javni se, polukadice su, ali su za kadeta velike :(

Autoru:  VectraBG [ 12 Jun 2010 18:42 ]
Tema posta:  Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku

Za koje vreme termostat treba da dostigne radnu temperaturu (92 stepena) kod Vectre A, C20NE?

Stranica 8 od 27 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/