Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 08 Maj 2025 11:33

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 16 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 20:14 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
Evo mene sa novim jadikovkama :banghead:
Pred tjedan dana dogodilo mi se da prilikom jednog paljenja calibra je samo verglala a nikako da upali tj.primi gas. Nakon par sati stajanja, upalila je.
Jucer ista stvar, vrti i nece upaliti. Ostala sam u kvaru ali je dosao prijatelj mehanicar i malo davao i oduzeo kontakt i na taj nacin uz 'zajebavanje' je upalila iz prve. Rekao je pumpa goriva, i u narednih sat i po zamjenjena je pumpa goriva zajedno s relejem. Radilo je kod prvog paljenja, da bi nakon sto sam popila kavu, opet poceli isti problemi. Tu smo izvadili relej goriva (stara instalacija, relej pod haubom u kutiji) i protresli ga i auto opet upalio i sve ok. Danas OPET isto i upali jedino vadenjem releja a onda sam vratila stari relej i opet isto.
Svjecice i kablovi novi, razvodnik zamjenjen, jedino mi smrdi na bobinu ili na kontakte releja?
Nadalje, pred tjedan dana mi je super upalila i radila na benzinu mirno i motor se ugrijao, i taman ja da prebacim na plin, u trenutku stiskanja gasa tako je roknulo iz auspuha kao da je netko petardu bacio. I to mi smrdi na bobinu...
Sta da radim, a da ne uzmem uze i objesim se o prvo drvo? :D

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 20:26 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
A taj novi relej sto si uzela... jel WEHRLE (tzv. valer) ili neki kinez?
To sto je puklo iz auspuha je visak goriva koji nije sagoreo u cilindrima.... verovatno zato sto nije doslo do paljenja smeshe.

Probaj da osmirglas malo kontakte releja.... takodje obrati paznju na rupice u koje idu nozice releja, potrazi tragove paljenja.... ako ih ima, znaci da relej varnici i da ne valja, a ne bi bilo lose ni do elektricara da svratis cisto da se pregledaju kontaktu tu u toj kutiji.

Ako to smirglanje ne popravi situaciju, sledeci krivac je bobina.... nju ces lako uz pomoc jos nekoga proveriti.
Osoba A: Sedne u kabinu i vergla
Osoba B: Skine kabl sa svecice ili jos bolje kabl od bobine, prisloni na neki metal i vidi da li baca varnicu.

Ovo pod pretpostavkom da su kablovi, svecice i razvodnik u redu.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 20:35 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Za pocetak treba proveriti instalaciju, kontakte, masu i sve sto ide uz struju. Lako ces zameniti modul paljenja (bobinu) treba prvo naci uzrok.

I jos nesto, ako je padala kisa, desavalo se sto ne mora da znaci da je tu problem, da se nakvasi ecu motora i njeni dzekovi i pocne da pravi problem, a obicno su oni izvodi za vodu na pozarnom zidu zapuseni pa od kisnice preliva u kabinu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 20:59 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
Hvala na odgovorima :)
2 webboy: werhle je relej, nije nov novcat nego kupljen od pouzdane osobe koja drzi otpad, kao i pumpa goriva. Znaci nije kinez. Pokusat cu onda sad za vikend provjeriti bobinu i kontakte kako si rekao

2 Godza: zanimljivo, moram provjeriti jel podrucje kod suvozaca gdje je ecu, suho ili mokro. Jednom pred dosta vremena sam vadila ecu za stavljanje eds-a i bio je orosen, pa sam se pitala otkud voda. Padalo je ko iz kabla jucer. A sta kroz firewall moze vlaga uci u taj skriveni pretinac gdje se nalazi ecu? Instalacija je skroz uredena i izolirana tj.omotana, i nikad problema... Ali morat cu i na to pozornost obratiti

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 21:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Majo,...udje voda preko ventilacionih otvora,tj, tamo gde uvlaci vazduh za kabinu,...u slucaju ako su ili zapuseni ili suzeni ti otvori za odvodjenje vode ;)

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 22:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Sta znam proveri receno, ali vlaga kod kalibre bas tesko dospeva do ecu-a prosto je to tako dobro reseno da je za pohvalu, znaju kalibrasi zasto to kazem

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 23:33 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
Zaboravila sam pitati nesto sto me isto muci-naime, ni prvu a ni ovu pumpu goriva ne cujem da zuji prilikom davanja kontakta. Jel to normalno?

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 16 Dec 2011 23:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Da, ako je "vanjska" tj. nije unutar rezervoara

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 17 Dec 2011 01:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
zameni regulator pritiska goriva, pa onda probaj

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 11:01 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
Da li je moguce da ako crkne relej goriva nece da baca varnicu sa bobine ?
Auto se ugasio u voznji i nece da upali, vergla kao lud i na plin i na benzin i nista. Pumpa radi i elektro ventil cakce, kad skinem taj relej (relej pod haubom u kutiji u gornjem levom cosku) nista se ne desava..
Da li moze jos nesto da crkne na 1.6 motoru monopoint i da mi usled toga ne radi bobina ?

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 11:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8789
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Jel ima varnicu? Relej pumpe nema veze sa varnicom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 11:10 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
Buni me zato sto kad sam vozio 2.0 umro mi je taj relej i nisam imao varnicu.. menjao sam bobinu zbog toga i opet nista, zamenim taj relej i sve radi...
A sada nemam varnicu, zvuk je isti sa tim relejom i bez njega.. ista situacija kao sto sam imao na 2.0
Znas da je Milos sinoc menjao letvu, ne znam da li je on mogao nesto da secne ili da zakaci ..

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 14:01 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2013 18:50
Postovi: 50
Lokacija: Belegis
Ime: Nebojsa
Opel: CALIBRA,2.0,16V,EKOTEK
Garaza:
imao sam isti problem sa paljenjem,dosta verglanja dok neupali i kada upali normalno radi pasmo ja i moj majstor ustanovili da je crkla lamdna sonda pa proveri sondu mazda je ona u pitanju. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 14:30 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2012 12:31
Postovi: 123
Lokacija: Aleksinac
Ime: Bojan
Opel: Vectra 1.6icat
Pogledaj komutator,u razvodniku je-zna on da crkne jer se slabo hladi tu u razvodniku,i onda nema varnice za svecice!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 13 Jul 2013 15:41 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 983
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
da, crkavanje komutatora nije bas retka pojava. meni je pre otisao ceo razvodnik samo se ugasio u voznji i nema varnice vise.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Paljenje problem
PostPoslato: 10 Avg 2013 14:58 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Avg 2010 00:08
Postovi: 86
Lokacija: Sarajevo/BiH
Ime: Dzoni
Opel: Korsa B serija,1200ccm
ja bih provjerio i na filter za benzin....mozda je i on zacepljen....?

_________________
I love WD-40.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 16 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 43 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs