Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 17 Jun 2024 00:49

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: 1.8 motori od 122 i 140ks
PostPoslato: 02 Nov 2009 00:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Drugari koja je razlika u motorima od 122 i 140 ks osim u konjaži naravno, jesu to isti motori sa nekim sitnim prepravkama ili se radi o 2 različita agregata? Vidim da Vektre do 2006 nose 122 a od 2006 1.8 benzinac sa 140ks pa me interesuje koja je razlika?

-- Pon Nov 02, 2009 2:57 pm --

Našao sam na Wikipediji:
Citiraj:
1.8 L (1796 cc): 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 115 hp (85 kW), 122 hp (90 kW) or 125 hp (92 kW) and 123 ft·lbf (167 N m) of torque. Later versions features variable intake technology.



A za ovaj od 140:
Citiraj:
DCVCP
A variant of 1.8L Family 1 engine featuring Euro IV compliancy, DCVCP (Double Continuous Variable Cam Phasing technology, a variant of VVT) and integrated catalytic converter, entered production in Spring 2005. It was based on the lighter cast-iron block, although there's no TwinPort in this version. An updated 1.6 L TwinPort engine was introduced in 2006.
1.8 L (1796 cc): DCVCP, 80.5 mm (3.17 in) bore, 88.2 mm (3.47 in) stroke, 10.5:1 compression, 140 hp (103 kW) and 129 ft·lbf (175 Nm) of torque, combined fuel economy 7.0 L/100 km (40 mpg-imp; 34 mpg-US)

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 1.8 motori od 122 i 140ks
PostPoslato: 04 Nov 2009 00:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Elem, kao što se vidi gore, našao sam koje su razlike ova 2 motora.
Prvi je euro3, twin port
Drugi euro4, drugi blok, nije twin port nego neko varijabilno ubrizgavanje goriva, šatro manja potrošnja.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 1.8 motori od 122 i 140ks
PostPoslato: 04 Nov 2009 13:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
pa nije valjda varijabilno ubrizgavanje vec razvod ventila,to neki fazon kao kod BMW i kod toyote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 1.8 motori od 122 i 140ks
PostPoslato: 04 Nov 2009 14:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Ebem ga, sad da li juriti ovaj od 140 ili 122ks to mi je dilema. Našao sam oni jednu Vecu C sa 122 a vidim ima ih za 1000 evra više sa 140ks. Tih 18ks mi nije neka razlika da bih dao još 1000 ili 2 evrića, meni je bitnije koji je motor pouzdaniji pošto su im kilometraže približne, tj automobili prešli do 80 000km

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 1.8 motori od 122 i 140ks
PostPoslato: 05 Nov 2009 23:28 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Opelov motor od 103kw i 140ks je olaksan,izradom koncepta supljeg rama i ovaj motor je tezak samo 117kg. Motor ima kontinualno podesive uglove bregastih osovina i to su 60 stepeni kod usisne strane i 45 stepeni kod izduvne strane cime je dobijena bolja kriva obrtnog momenta.

Mvge merenja po opelu su imala kao rezultat od 7,2/100km sto je 0.4l manje u odnosu na predhodni motor od 122ks i 90kw, a ovaj motor donosi i 214kmh umesto predhodnih 205 i bolje ubrzanje od 10.5 u odnosu na 11.2 naravno fabrickie potrosnje.

Inace najvece poboljsanje u odnosu na predhodni model je postignut u dvostruko kontinualno podesive bregaste (ddvcp-double continuous variable cam phasing), usisnu granu u dve faze, sa veoma efikasnim izmenjivacem toplote za ulje, vodu i novu izduvnu granu.

Tim izmenjivacem toplote se i dobilo tih 15ks vise u odnosu na predhodni model i to je taj novitet koji je opel plasirao jos sredinom 2005god.

Drugaciji je i sam razvod zupcastog kaisa cini mi se poboljsan kao i kod astre h jer neme vise onih klizaca i ne ide razvod kaisa preko pumpe za vodu vec se pumpa vrti sa spoljne strane po kojoj ide pk kais.

Znaci Vlado to bi bili neki od noviteta na ovo motoru u odnosu na onaj od 90kw i 12ks.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs