Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
mali saveti (sicevi ventila) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=7727 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Bane66 [ 15 Nov 2009 00:36 ] |
Tema posta: | mali saveti (sicevi ventila) |
Ovo vazi za sve motore koji koriste olovni benzin a za bezolovne nije presudno!Glavni problem se javlja kod siceva ventila i to uglavnom izduvnih!Stari motori,odnosno svi oni koji fabricki koriste benzin sa olovom imaju mekane siceve a olovo iz benzina ih oblaze i na taj nacin cuva od udaraca ventila!Kod motora fabricki predvidjenih za bezolovni, sicevi su ojacani te se nejavlja problem sa upresovanjem ventila!Preporuka je da se koristi "Flush lube" koji sluzi bash toj svrsi a kod zetec motora zbog posebnih vodjica ventila je cak i obavezan!Resenje sa flush lube je dobro ali iziskuje dosta para!Znacajan ucinak se postize redovnom upotrebom benzina pri paljenju ,kratke voznje a cak i povremeno "produvavanje" motora na auto putu.Do sada iz licnog iskustva, nijedan opelov motor zakljucno sa ecotec x20xev, nije imao takvih problema da su morali da rade glave ako su redovno koristili benzin!Naravno,znam i osobe koji su morali da rade glave jer nisu koristili benzin duze vreme ,u koje se cak i ja ubrajam!Sto se tice motornog ulja, sve koje znam koriste ulja kao i pre ugradnje plina i niko nije primetio potrebu za plinskim uljem! ![]() |
Autoru: | Godza [ 15 Nov 2009 00:49 ] |
Tema posta: | Re: mali saveti (sicevi ventila) |
Kod opelovih vozila nema meksih i tvrdjih sedista ventila, jer iste ne mogu fabricki da se kupe i zamene idu u kompletu sa glavom motora i ne .razumem termin upresovanih ventila. I jos nesto glave motora kod x 16 xel i z16xe glave se skidaju samo tako i ne moze da ih produva ni da ih 200 na sat vozis, i sad kod novih z12xep i z 14 xep motora sto su na corsa d modelu, vec se skidaju glave uveliko jer kvalitet goriva ih unisti. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |