Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Lovato "običan" plin - neatestiran
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=33138
Stranica 1 od 1

Autoru:  Mihajlo_KO [ 01 Sep 2015 23:01 ]
Tema posta:  Lovato "običan" plin - neatestiran

Ljudi, ovako stoje stvari. Skoro sam uzeo Calibru (relativno sveža tema u Garaži). U njoj je Lovato plinski uređaj, što bi se reklo običan. Napunih ja bocu (60l kapacitet, prilikom točenja stalo 43 zarez nešto litara), resetujem kilometražu, obrnem 100km i vratim se posle par dana da dopunim da vidim kakva je situacija. BAMMM, 15 litara!!! U redu, malo jesam rokao obrtaje i malo divlje vozio ali recimo da bi uz neku normalnu vožnju potrošnja bila negde oko 12, 13 litara. Plin nije ni upisan u saobraćajnu, a kamoli atestiran. :D Moje mišljenje je da čupam to napolje i prebacim se lepo na benzin i lagano. Kakva su vaša mišljenja?

Samo da dodam još i da sam je probao samo na benzinu, prava je guja. Na plinu, u leru, guši se, ima oscilacije, te 1000, te 800, te 1300 obrtaja. Možda tng uređaj nije naštelovan, ali opet kao takav, neatestiran, nije ni legalan. Vaši predlozi? :)

Autoru:  clubcalibraserbia [ 01 Sep 2015 23:23 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Izbaci to dok nisu pocele detonacije i slicne budalastine!!!
Posebno sto to sve nije atestirano pa nemas problem oko saobracajne dozvole jer nije ni upisano... :ok:

Autoru:  Mihajlo_KO [ 01 Sep 2015 23:36 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Prethodni vlasnik je skinuo onaj plastični SFI, sad je tu neko metalno čudo sa ogromnim crevom. :D

Autoru:  clubcalibraserbia [ 01 Sep 2015 23:43 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

znaci da je vec gruvalo i pocepalo sfi kutiju... ok, lepo sto je nabudzio taj usis, samo verovatno je i protokomer pretrpeo grmljavinu od eksplozija... skini tu vradzbinu sa motora i resi se prokletstva... ;)

Autoru:  Mihajlo_KO [ 02 Sep 2015 11:07 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Baš nešto računam. Pa i neće biti toliko skuplja vožnja na benzinu, uzimajući u obzir sve izdatke koje bih imao u startu ako se opredelim da ostanem na plinu. :) Kada skinem tng uređaj, da li valja promeniti pumpu za benzin?

Autoru:  clubcalibraserbia [ 02 Sep 2015 13:01 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Proveri kako radi pumpa prvo, koliki je pritisak, mozda regulator pritiska goriva nije ok... ali u svakom slucaju moj savet je da vratis to na fabricko stanje, proveri sve redom sto ima veze sa instalacijom, pumpa, creva regulator, dizne; kao i ovaj deo oko usisa, filter, protokomer... nasteluj to da radi kako treba i teraj ;)
jbg, jeste benzin skuplji ali taj 'plin' ce ti sahraniti motor; ili sekvent sistem da ugradis, sto je mislim sada neisplativo potpuno/oprema, ugradnja, atest... dok se to kroz cenu goriva vrati, mislim da je jednostavnije da vozis na benzinu.

Autoru:  Mihajlo_KO [ 02 Sep 2015 14:00 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Probao sam je na benzinu. Položaj na prekidaču I, upalio, i vozio, prva, druga, treća, četvrta i peta. Još bolje vuče, a na leru ravnomeran rad na 1000 obrtaja, ni dole, ni gore. Stoga, trebalo bi da je sve koliko toliko okej. Računao sam, na 25 000km, sa potrošnjom od 10l benzina (BMB98, dakle skuplji), izađe skuplje oko 700e. Novi sekvent, montiranje, atesti, smanjena snaga, itd. Ipak bolje benzin.

Autoru:  clubcalibraserbia [ 02 Sep 2015 14:35 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

dobro je sto radi na benzinu, obicno ljudi zapuste to kad stave 'obican' plinski uredjaj i teraju samo... mada taj fiksni ler gas, ipak mozda je neko iskljucio step motor, trebalo bi da bude miran na leru to stoji, ali ne i fiksno, jer ecu podesava smesu prema temperaturi motora, vec prema statusu temp. senzora, lambda sonde i protokomera; visi broj obrtaja na leru kad je sistem hladan i obrnuto...

Autoru:  Mihajlo_KO [ 02 Sep 2015 15:55 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Dobro, nije baš da je tačno 1000 i ni milimetar gore dole, ali ono, lep, fin rad. Nema gušenja, naglog pada obrtaja i sl. Dok se na plin ponekad i ugasi. Već dva puta mi se ugasio dok sam čekao na semaforu (na leru). :palica:
Znači, benzin i gas! :D :xe:

Autoru:  goran78 [ 04 Sep 2015 00:09 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

ma skidaj taj plin kao sto ti ljudi kazu i teraj na benzin kako je,, Nemac" rekao jeftinije ti dodje.ja imam atest na plin do 2018g.ali sam sve to pocupao i vec godinu dana se vozim ko covek,kakva usteda samo glavobolja.sipam bmb 98 i to ti izadje jeftinije od 95 oktana bar meni. :ots1:

Autoru:  Mihajlo_KO [ 04 Sep 2015 14:49 ]
Tema posta:  Re: Lovato "običan" plin - neatestiran

Radim na pumpi, stoga samo BMB98! :D
Čekam platu i odoh kod nekog majstora da vadi to. :xe:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/