Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Gde uvesti gas na usis na c20ne ? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=20686 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | camersajili [ 27 Jul 2012 23:00 ] |
Tema posta: | Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
Sta ko misli o ovome? Jel pravilno ono uvodjenje pre protokomera? Nesto mislim da su sanse za detonaciju i pucanje tih cevki neminovne. Moze li pre samog leptira? Ili posle njega na zajednickoj grani? Kako je uopste pravilno? |
Autoru: | pistre [ 28 Jul 2012 00:26 ] |
Tema posta: | Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
pravilno je pre protokomera, ali nisam video ni jedan c20ne sa venturi sistemom a da nije posle protokomera, ali odmah posle njega, kod leptira nikako |
Autoru: | camersajili [ 28 Jul 2012 09:06 ] |
Tema posta: | Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
A zasto bas posle protokomera a ne tamo blize usisu? Jel zbog boljeg pravljenja smese vazduh-gas da bi se posle smiksovala do grane ili je nesto drugo? Zasto ne moze tacno ispred leptira da se uvede? Ili iza njega? |
Autoru: | webboy [ 28 Jul 2012 11:16 ] |
Tema posta: | Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
Ne moĹže posle leptira, jer venturi (sama reÄ kaĹže) radi po principu vakuuma.... a leptir je taj koji odreÄuje vakuum u usisu. Ako je protokomer baziran na usijanoj Ĺžici (kod LET motora je tako), onda NIKAKO PRE protokomera. |
Autoru: | pistre [ 28 Jul 2012 13:53 ] |
Tema posta: | Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
braso, protokomer je stari tip, na klapnu metalnu, u svakom slucaju svaku ugradnju koju sam video bila je posle protokomera, i svi su funkcionisali idealno, i to je to, nema tu mnogo nauke, jednostavan je sistem |
Autoru: | Bane66 [ 28 Jul 2012 17:29 ] |
Tema posta: | Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ? |
Sta tacno znaci posle protokomera? Odakle gledate? Obicno se ide putem kojim ide i vazduh pa me malo zbuniste. Kod protokomera sa klapnom, mesac se uvek stavlja ispred protokomera (izmedju kutije filtera vazduha i samog protokomera), da klapna ne bi pravila vestacki podpritisak kad je skoro u zatvorenom stanju, odnosno, kad je motor u radu na leru. Posle protokomera sa stavlja klapna za oslobadjanje pritiska iz usisnog dela u slucaju detonacije i na sebi ima siroku gumicu koja pokriva rupe za ispustanje tog pritiska. Lokacija ove klapne moze biti ili tik ispred samog leptira ili u nastavku protokomera. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |