Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Gde uvesti gas na usis na c20ne ?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=20686
Stranica 1 od 1

Autoru:  camersajili [ 27 Jul 2012 23:00 ]
Tema posta:  Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

Sta ko misli o ovome? Jel pravilno ono uvodjenje pre protokomera? Nesto mislim da su sanse za detonaciju i pucanje tih cevki neminovne. Moze li pre samog leptira? Ili posle njega na zajednickoj grani? Kako je uopste pravilno?

Autoru:  pistre [ 28 Jul 2012 00:26 ]
Tema posta:  Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

pravilno je pre protokomera, ali nisam video ni jedan c20ne sa venturi sistemom a da nije posle protokomera, ali odmah posle njega, kod leptira nikako

Autoru:  camersajili [ 28 Jul 2012 09:06 ]
Tema posta:  Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

A zasto bas posle protokomera a ne tamo blize usisu? Jel zbog boljeg pravljenja smese vazduh-gas da bi se posle smiksovala do grane ili je nesto drugo? Zasto ne moze tacno ispred leptira da se uvede? Ili iza njega?

Autoru:  webboy [ 28 Jul 2012 11:16 ]
Tema posta:  Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

Ne može posle leptira, jer venturi (sama reč kaže) radi po principu vakuuma.... a leptir je taj koji određuje vakuum u usisu.
Ako je protokomer baziran na usijanoj Ĺžici (kod LET motora je tako), onda NIKAKO PRE protokomera.

Autoru:  pistre [ 28 Jul 2012 13:53 ]
Tema posta:  Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

braso, protokomer je stari tip, na klapnu metalnu, u svakom slucaju svaku ugradnju koju sam video bila je posle protokomera, i svi su funkcionisali idealno, i to je to, nema tu mnogo nauke, jednostavan je sistem

Autoru:  Bane66 [ 28 Jul 2012 17:29 ]
Tema posta:  Re: Gde uvesti gas na usis na c20ne ?

Sta tacno znaci posle protokomera? Odakle gledate? Obicno se ide putem kojim ide i vazduh pa me malo zbuniste.

Kod protokomera sa klapnom, mesac se uvek stavlja ispred protokomera (izmedju kutije filtera vazduha i samog protokomera), da klapna ne bi pravila vestacki podpritisak kad je skoro u zatvorenom stanju, odnosno, kad je motor u radu na leru.
Posle protokomera sa stavlja klapna za oslobadjanje pritiska iz usisnog dela u slucaju detonacije i na sebi ima siroku gumicu koja pokriva rupe za ispustanje tog pritiska. Lokacija ove klapne moze biti ili tik ispred samog leptira ili u nastavku protokomera.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/