Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Manta A 1.6 - Plin VS K&N https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=1542 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | Punisher [ 21 Jul 2007 12:44 ] |
Tema posta: | Manta A 1.6 - Plin VS K&N |
U Manti imam solex dvogrli karburator na kojem nema filter za vazduh uopste. Hteo bih da kupim K&N. A stavljam i plin. Znaci Plin i K&N, vredi li uopste? |
Autoru: | Punisher [ 21 Jul 2007 16:29 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
A da prvo stavim K&N pa da ugradjujem plin? |
Autoru: | shadow [ 24 Jul 2007 15:30 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Par napomena u vezi Plin-a i KN filtera... 1) Ako odes na atest za Plin, a imas KN filter koji nije kao fabricki, tj, recimo kao pecurka, postoji sansa da te posalju na atest celog vozila, jer svaka izmena na vozilu, po zakonu, mora da bude atestirana. Samo je pitanje da li ce da rade po pravilima ili ce da ih boli dupe... 2) Ako se ne varam, ne ugradjujes sekvencijalni plinski sistem, nego onaj jeftiniji, vakumski. Taj vakumski sistem ima jedan deo koji se zove Mixer, u prevodu mesac, a zovu ga i "plocica" jer je najcesce u obliku ploce. On se stavlja negde da usis, i posao mu je da mesa plin i vazduh. Njegov rad se zasniva na venturi efektu. Stvar je u sustini vrlo prosta, naime, mixer smanjuje poprecni presek usisa, da bi stvorio pad pritiska na tom mestu, tj, vakum. Pomocu tog vakuma on "vuche" plin iz isparivaca. Radi na istom principu kao karburator. Vise o venturi efektu imas ovde: http://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect Poenta ove moje price je, da mozes da imas i 10 KN filtera ili da uopste nemas filter, i da imas ogroman usis...sve to nema efekta, jer ces imati usko grlo na usisu. |
Autoru: | magyshadow [ 28 Jul 2007 10:23 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Usvakom slucaju ne mozes da pogresis, kada te uhvati "NEED FOR SPEED" groznica, prebacis na benzin i uzivas ![]() |
Autoru: | shadow [ 28 Jul 2007 14:26 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
magyshadow je napisao: Usvakom slucaju ne mozes da pogresis, kada te uhvati "NEED FOR SPEED" groznica, prebacis na benzin i uzivas ![]() Oni koji su na karburatoru, na benzin ce da im ide kao i pre...oni koji imaju injection, slabije ce da im ide na benzin nego pre ugradnje...osim ako imaju sekvencijalni. |
Autoru: | magyshadow [ 28 Jul 2007 18:17 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
U teoriji da, u praksi NE!! Ja ne znam nikoga kome nakon ugradnje ide isto kao na benzin. Mozda i postoje, ali se veoma uspesno kriju ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | shadow [ 28 Jul 2007 22:04 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
izgleda da me nisi razumeo...pricam o voznji na benzin ![]() |
Autoru: | magyshadow [ 29 Jul 2007 11:38 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Sorry ![]() |
Autoru: | Nemanja [ 30 Jul 2007 00:18 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
A kakve veze ima plin sa tim kada auto prebacis na benzin?Mora da ide isto kao i pre ugradnje.Ako mislis da ce da ga gusi ta ploca sto mu stoji na usisu,cisto sumnjam. Mozda samo bude isao sporije zato sto u gepeku ima bocu od plina,zbog tezine boce. |
Autoru: | boolero [ 30 Jul 2007 07:57 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
E bash zbog toga... Restrikcija je bar 30% , a to itekako utice. A i probano je vishe puta dal gushi il ne...i uvek je gushilo ![]() @Punisher: Vredi stavljati. Dobicesh ono shto i treba da dobijesh...zvuk. Samo nemoj da ga stavljash direktno na karb, nego ga uzvuci na krilo il tako neshto. |
Autoru: | Punisher [ 01 Avg 2007 13:13 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
E fala ljudi!!!! ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | magyshadow [ 01 Avg 2007 23:20 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
E nema na cemu!!! ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | spico007 [ 04 Avg 2007 23:48 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
boolero je napisao: E bash zbog toga... Restrikcija je bar 30% , a to itekako utice. A i probano je vishe puta dal gushi il ne...i uvek je gushilo ![]() @Punisher: Vredi stavljati. Dobicesh ono shto i treba da dobijesh...zvuk. Samo nemoj da ga stavljash direktno na karb, nego ga uzvuci na krilo il tako neshto. Ej,dodjite probati vozilo.Kakvo gusenje...drmnite 500 Eura na motor i plinsku instalaciju i sve stima.Uostalom,sta je 30 kg na 1600 kg vozila,koji je to postotak? I jos nesto,K&N filter moze dovesti do nepredvidjenih detonacija,kvari smjesu jer nije ista propusnost na visim obrtajima u odnosu na obicni filter.Ne govorim o Sequent Plinau ,naravno,vec stariji model na metalnu granu,bez lambda control sistema. |
Autoru: | boolero [ 05 Avg 2007 09:36 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Cini mi se da se nesto nismo razumeli... Kad sam rekao gushenje, mislio sam na restrikciju na usisu, tj iza protokomera dodatak koji ima bitno manji precnik od ostataka usisa, a isto tako i klapna za povratni plamen. Dodatak za mixer je usko grli...a klapna za povratni plamen se podize samo pomocu vazduha,tj pravi otpor. Znaci imash dodatak za mixer sa manjim protokom, i imash klapnu koja isto smanjuje kolicinu vazduha koji dolazi do motora... Manje vazduha , manje snage... |
Autoru: | spico007 [ 05 Avg 2007 10:21 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Jesmo se razumeli.Nikakav uskogrli dodatak ne postoji na mojoj instalaciji,a teranje klapne vazduhom je samo teorija.Zna se kolika je brzina zaraka u usisu,klapna nije nikakav otpor za njega.Crijevo sa plinom iz isparivaca dolazi kod protokomjera i to je to.Osim toga,mjerio sam ubrzanje prije i poslije instalacije ,ostalo je sve isto.Da nije tako,ne bi na plin ni vozio.Stednja je jedno,al voziti slabije auto je nesto na sto ne pristajem.Pa ne motram ni vozit na plin onda.Pricam o BRC instalaciji,mislim da je 10000km na plinu dovoljan dokaz ove tvrdnje. ![]() |
Autoru: | boolero [ 05 Avg 2007 11:51 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Ne znam kakav plin ti imash, al ove vakumske shto sam ja gledao svi imaju tay dodatak manjeg precnika. Zashto je manjeg precnika ne znam, al tako je... Shto se tice klapne ona nije bash toliko lagana da nebi smanjila protok. Citiraj: Crijevo sa plinom iz isparivaca dolazi kod protokomjera i to je to Kako dolazi, na adapter il shta? |
Autoru: | spico007 [ 05 Avg 2007 13:07 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Na samom kucistu filtera za zrak je napravljen nekakav ulaz sa adapterom za dovod plina.Znaci nista nije dirano na samom MAF-u i na ulazu u samu usisnu granu,osim postavljene klapne.Kod koristenja K&N filtera je dva puta doslo do detonacije,bez obzira na ponovno ustimavanje smjese.Srecom je proslo bez nekih vecih posljedica.Sa normalnim filterom nikakvih problema.Mozda nekom radi K&N kao treba,al i moju masinu nece.Dok vozim na plin,naravno.Jednostavnu,necu vise da rizikujem.Jedan trenutak strave mi je bio dovoljan.Zato uraditi Sequent ko ima love,i onda moze i K&N,i turbo,i chip , sta god hoces.... ![]() |
Autoru: | boolero [ 05 Avg 2007 14:06 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
spico007 je napisao: Na samom kucistu filtera za zrak je napravljen nekakav ulaz sa adapterom za dovod plina.Znaci nista nije dirano na samom MAF-u E taj adapter bude manjeg precnika od precnika ulaza na kucishtu maf-a i izlaza iz kucishta filtera. Malopre sam video da sam pre par postova pogreshno napisao , umesto ispred napisao sam iza protokomera. |
Autoru: | shadow [ 05 Avg 2007 18:37 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
@spico007 da li ti imas nesto ovako? ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | shadow [ 05 Avg 2007 22:33 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Ne mogu po slikama da vidim bash najbolje...moracemo to jedno uzivo da vidimo ![]() |
Autoru: | spico007 [ 06 Avg 2007 00:04 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Ako budem dolazio do Astrafana,zovem. ![]() |
Autoru: | Punisher [ 15 Avg 2007 15:03 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Pa dpbrp majku mu, vi se lepo ispricaste i sada ste me zbunili i nemam pojma sta da radim! ![]() |
Autoru: | prolupator [ 18 Avg 2007 21:11 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Ne mogu da verujem da se razmatra protocni filter i plin ? Pogotovo ako nije sekvent?! Mislim, svasta... |
Autoru: | boolero [ 18 Avg 2007 21:46 ] |
Tema posta: | Re: Plin VS K&N |
Na jedon c20ne vec radi to...a nije sekvent. Ne vidim gde je veliki problem da se to namesti? |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |