Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Apr 2024 01:50

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 08:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2009 15:17
Postovi: 481
Lokacija: Backa Palanka
Ime: Ognjen
Opel: Kadett E 1.8i C18NZ Combo 1.7 CDTI, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Evo ovako, problem mi je da pri brzinama vecim od 70Km/h kad izbacim iz brzine ili stisnem kvacilo motor se jednostavno ugasi. Problem taj ne postoji pri manjim brzinama. Na benzinu sve radi savrseno :) Gde da trazim problem?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 11:53 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Hahahhaha, izvini, nije primereno, ali jace je od mene...

Problem potrazi u pogonskom gorivu :ludilo:

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 15:32 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Feb 2010 20:57
Postovi: 62
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: Astra 1.6 8V Z16SE 62kw
Nema problema !

To je normalno kod plina koji nisu sekvent.
Ako to vec radis, samo malo spricni papucicu gasa i nebi trebalo da se gasi (tako je kod mene).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 15:46 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2009 15:17
Postovi: 481
Lokacija: Backa Palanka
Ime: Ognjen
Opel: Kadett E 1.8i C18NZ Combo 1.7 CDTI, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Nisam izneo jos jednu zanimljivost, kad stavim kn filter radi sve ok :) Sad mi je originalni unutra i jede go*na :seci:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 20:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ognjene, moras skinuti ili nekako odvojiti usmerivac vazduha koji navodi vazduh ka kutiji filtera!
Prilikom kretanja vozila, sto brze ide, sve se vise nabija vazduh u kutiju filtera kroz taj usmerivac i tad dolazi do pojave nadpritiska koji ometa pravilno doziranje plina ka motoru! To si i sam primetio postavljanjem KN filtera gde nema direktnog udara vazduha samim kretanjem vozila!
Nemam slike da ti pokazem kako izgleda taj usmerivac vazduha, ali kreni od kutije filtera ka prednjem delu vozila i videces i sam gde zavrsava! Ili skini ili ga zakosi da nije na direktnom udaru vazduha!
Nisi jedini kome se to desava, a resenje je jednostavno! :wink:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Poslednji put menjao Bane66 dana 14 Jun 2011 21:52, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 21:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Bane, a gde se bese stavlja ovo? :)

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 21:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Lici na plocu za Varajet II karburator! Stavlja se direktno povrh karburatora!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 21:53 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Ok, imao sam sliku skinutu od negde, a nisam znao odakle je, pa rekoh da pitam :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 22:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nikad nisam voleo ploce ili ti miksere za Varajet karb, jer kose se sa teorijom dokazanom i u praksi, i ta rupa koja varira po svom obliku od ploce do ploce, unosi nemir u rad motora na plinu! Nazalost za plin, ta rupa mora postojati da bi karb radio na benzinu kako treba!

Osnovno pravilo kaze da sav vazduh koji ulazi u motor, prilikom koriscenja plina kao goriva, mora prolaziti onuda gde se moze pomesati sa plinom i na taj nacin napraviti potrebnu smesu (oznaceno crvenim crtama)!
Slika

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Plin i gasenje motora
PostPoslato: 14 Jun 2011 23:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2009 15:17
Postovi: 481
Lokacija: Backa Palanka
Ime: Ognjen
Opel: Kadett E 1.8i C18NZ Combo 1.7 CDTI, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Vidi stvarno jeste problem sa ulazom vazduha :) Pravim mali tunel da ne bi dolazilo du ulaska viska vazduha.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs