Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

C20XE i TNG-LPG
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=14258
Stranica 1 od 2

Autoru:  kadett-c [ 27 Mar 2011 18:02 ]
Tema posta:  C20XE i TNG-LPG

Interesuju me pre svega vasa licna iskustva sa plinskim uredjajima na ovom motoru?
Sta je "pametnije" staviti,sekvent ili "obican" elektronac?
Ko sta vozi i kako je zadovoljan sa performansama i potrosnjom?
Ja sam danas pazario lovato elektronac i mesac dvogrli za usisnu granu(ispod SFI kutije),javljam utiske cim ugradim i istestiram!!!

Autoru:  DRAGANCE [ 27 Mar 2011 18:04 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

pa naravno da je sekvent bolji..

Autoru:  demi [ 27 Mar 2011 20:53 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

e i mene interesuje kako ce ti se pokazati luka to kad ugradis i isprobas???

Autoru:  shone190 [ 27 Mar 2011 20:53 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Sekvent je majka mara, imao sam ga godinu i po dana na 20XEJ motoru u Kadett-u, ide identicno kao na benzin, a i potrosnja je ista. Sve preporuke za sekvent uredjaj :)

Autoru:  Andrej [ 27 Mar 2011 23:17 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Šone je sve rekao, ko misli drugačije - u zabludi je.

Autoru:  daner [ 28 Mar 2011 12:50 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

spremi se da menjash sfi kutiju a kad je zamenish spremi se opet ... a mozda ti i protokomer strada ...

Autoru:  shone190 [ 28 Mar 2011 13:12 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Sa sekventom da mu strada protokomer i SFI kutija????

Autoru:  Daka [ 28 Mar 2011 13:44 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

daner je napisao:
spremi se da menjash sfi kutiju a kad je zamenish spremi se opet ... a mozda ti i protokomer strada ...


Ovo vazi za venturi plin na C20XE :dedica:

Autoru:  alexa05 [ 28 Mar 2011 13:46 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Gresis, to vazi za svaki auto bilo kog proizvodjaca koji trazi sekvent a ugradi mu se venturi :wink:

Autoru:  shone190 [ 28 Mar 2011 14:18 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Ne znam cemu lupetanja oko venturi uredjaja kada je tema o sekventu?

Autoru:  kvcali [ 28 Mar 2011 15:15 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Pa i nije bas, covek je kupio venturi sistem pa se raspituje koliko je seqvent bolji, mislim da je to poenta i iskustva vlasnika.

Naravno da je preporuka seqvent

Autoru:  alexa05 [ 28 Mar 2011 16:17 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

shone190 je napisao:
Ne znam cemu lupetanja oko venturi uredjaja kada je tema o sekventu?


Ne znam o kakvom lupetanju pricas!? Jesi li uopste dobro procitao prvi post?

Autoru:  Bane66 [ 28 Mar 2011 18:12 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

kadett-c je napisao:
Ja sam danas pazario lovato elektronac i mesac dvogrli za usisnu granu(ispod SFI kutije),javljam utiske cim ugradim i istestiram!!!

Covek se malo zaleteo pa pazario ono sto mu nije idealno!
Kao sto kazu ostali, sequent je za tvoj motor idealno, a ovo sto si pazario prodaj nekom ili pokloni prijatelju jer sa time mozes imati problema koji ti netrebaju!
U svakom slucaju,....welcome to LPG family! :headbang:

Autoru:  Andrej [ 28 Mar 2011 21:19 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Pardon, pokloni neprijatelju, sa plastičnim usisom. :ludilo:

Autoru:  kadett-c [ 28 Mar 2011 23:44 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Poznajem nekoliko ljudi koji voze 16V I 8v motore(Opel) sa sekvent uredjajem pa im taj isti pravi takve probleme da je to strasno!!!
Znaci iz licnog iskustva ni sekvent nije savrsen!!!

Autoru:  Nezki [ 28 Mar 2011 23:49 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

to se ne zove licno iskustvo vec iskustvo drugara ili neke trece osobe

Autoru:  demi [ 29 Mar 2011 10:10 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

moze i venturi da radi bez greske ali samo u slucaju da ga strucna osoba ugradi i nasteluje :))))

Autoru:  shone190 [ 29 Mar 2011 11:13 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Nece da moze, pa da ga i sam Bog ugradi. Ne zavisi to samo od ugradnje :)

Autoru:  kvcali [ 29 Mar 2011 12:41 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Ja imam venturi.
Iskustva su sledeca:
Moras da imas nove kablive, svecice, razvodnu kapu i ruku.
Dok ne dostigne radnu temperaturu ne smes da naglo dodajes gas vec samo doziranje, to je zimi malo vise tj. duze traje leti brzo dostigne.
Kad se ugreje ide bez ikakvih problema, nema nikakvih razlika mozes da potapas gas...sve

Ovi delovi oko elektrike moraju da budu novi i vrhunskog kvaliteta.
Mada ja planiram da predjem na sekvent ali posto vec imam ugradjene nove komponente neka ga jos malo pa kasnije samo promenim delove pod haubom, a nasao sam set za pod haubu u Cacku Lovato za 200evra samo da ga ugradim a covek za aktivaciju i stelovanje trazi 10 evra pa tokom godine bi trebao i to da zavrsim.
Ti to ugardi probaj pa ako imas problema samo pod haubom menjas komponente, plinska instalacija i boca ostaju iste. :D

Autoru:  shone190 [ 29 Mar 2011 13:01 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Ne bih se slozio sa tim da menjas "samo pod haubom". U principu jeste da se "samo" to menja, ali to ti je komplet instalacija, kompjuter, dizne, isparivac, prekidac. Od starog sistema ti ostaje samo boca i plinske cevi od boce do motora, sa jos par gumenih creva oko isparivaca. U sustini skoro pa kao da kupujes komplet nov sistem :)

Autoru:  kvcali [ 29 Mar 2011 13:05 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Pa jeste tako menjas sve pod haubom, reko sam gore, al covek vec kupio tako da sta sad... nek odluci :P

Autoru:  shone190 [ 29 Mar 2011 13:39 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Samo mi nije jasno zasto je uopste postavljao pitanje kad je vec kupio "obican" plin :)

Autoru:  webboy [ 29 Mar 2011 15:27 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

Nezki je napisao:
to se ne zove licno iskustvo vec iskustvo drugara ili neke trece osobe


To se jednostavno zove TNG :D

Motor projektovan da radi na benzinu, a ti mu guras plin.... to ti je isto ko da si Stevi (koji je projektovan da radi na vinjak) dao Next da pije.

Autoru:  pistre [ 29 Mar 2011 19:02 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

:ludilo:

Autoru:  deejay [ 29 Mar 2011 19:22 ]
Tema posta:  Re: C20XE i TNG-LPG

kadett-c je napisao:
Interesuju me pre svega vasa licna iskustva sa plinskim uredjajima na ovom motoru?
Sta je "pametnije" staviti,sekvent ili "obican" elektronac?
Ko sta vozi i kako je zadovoljan sa performansama i potrosnjom?
Ja sam danas pazario lovato elektronac i mesac dvogrli za usisnu granu(ispod SFI kutije),javljam utiske cim ugradim i istestiram!!!

imao sam na mom c20xe motoru obican plinski uredjaj i slatko sam ga bacio i stavio sekvent... prvo ako ti puca na plinu, sjebe sfi kutiju, protokomer, ako imas kn filter, strada i on. druga stvar je sto vremenom zapeknu dizne i da bi oporavio auto da ide na benzin ponovo , treba mnogo, a pored toga, redukovan ti je vazduh, sto znaci da ce ici slabije na benzin i trosice vise, a na plin ide minimum trideset posto slabije od benzina. moja preporuka samo sekvent, neces se pokajati, ja ga imam na autu i veruj mi, uzivam, auto i na benzin i na plin ide dobro, a nemam vise problema.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/