Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Vruć ili hladan vazduh za plin https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=12005 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | ivanveliki [ 17 Okt 2010 14:29 ] |
Tema posta: | Vruć ili hladan vazduh za plin |
Interesuje me sledeće. Šta više prija plinu vruć ili hladan vazduh. Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha na mom kućištu filtera za vazduh i sada uzima samo hladan vazduh (kružni filter za vazduh). Auto lepse prima gas i odmah sam zavrnuo slavinice za plin da manje troši. Lepo ide i lepo se ponaša u vožnji. Da li sam to uradio kako treba. |
Autoru: | bozza [ 17 Okt 2010 15:08 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
hladan. amin. |
Autoru: | Nezki [ 17 Okt 2010 23:51 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
ivanveliki je napisao: Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha na mom kućištu filtera za vazduh i sada uzima samo hladan vazduh sta si tacno uradio? |
Autoru: | pistre [ 18 Okt 2010 00:04 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
verovatno je zatvorio onu cev koja uzima vazduh sa izduvne grane, ali ti to nemas misho |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 00:39 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
to vazi za karburatore. zatvorio je cev koja kupi vazduh za izduvne grane i to je dobar postupak ako hoce da mu lepo ide auto na gas i da ne zeza na ler |
Autoru: | Mare [ 18 Okt 2010 00:53 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Imam i ja jedno pitanje u vezi ove teme. Meni je ona klapna za toplo/hladno zaglavljena na pola, pa ne mogu da zatvorim dovod toplog vazduha. Ako ga zatvorim, poremeti se rad motora. Sa izduvne grane sam skinuo onaj aluminijumski poklopac što usmerava topli vazduh i tako sam ga malo rashladio, međutim i dalje je topao vazduh koji uvlači. Da li postoji neki način da onu klapnu u kućištu skroz otvorim na hladan vazduh i tu je fiksiram? Ja sam pokušavao, ali bezuspešno... |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 08:48 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
lepo je zatvoris da bude u polozaju da uvlaci vazduh sa prednje strane i blokiras je da se vise ne podize,i posle toga presteluje se plin na ler |
Autoru: | Mare [ 18 Okt 2010 09:36 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Da, ali moje pitanje je bilo kako da je prebacim da bude skroz u tom položaju, a da se više ne podiže? Ona vakuum crevca što regulišu to su odavno skinuta... |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 13:46 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
pa moras nesto da izmislis da je blokiras u doljem polozaju i nece se vise podizati ![]() |
Autoru: | ivanveliki [ 18 Okt 2010 14:00 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Tačno tako. Zatvorio sam dovod vrućeg vazduha i ponovo preštelovao plin tj. samo sam malo dotego slavinice za dotok plina do karburatora. I primetio sam da lepše radi motor. Bolje vuce. Ali nisam bio siguran da li sam trebao da zatvorim na samom kućištu filtera za hladan ili vruć vazduh. I primetio sam da kada stavim ruku na kućištu filtera što uvlači hladan vazduh auto se ugasi. |
Autoru: | bozza [ 18 Okt 2010 14:08 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
a kada bi tebi neko stavio na usta i nos ruku zemljace jel bi mogao da dises? ![]() |
Autoru: | ivanveliki [ 18 Okt 2010 14:33 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
I to što kažeš. |
Autoru: | ivanveliki [ 19 Okt 2010 14:46 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Malo sam se raspitivao kod nekih majstora. Kažu da kad zatvorim rukom otvor kućišta za filter i auto se ugasi da je to dobro tj. da je dobra smeša između goriva i vazduha. |
Autoru: | bozza [ 19 Okt 2010 16:15 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
pa sad ne znam za te majstore... ![]() obicno to znaci da je kutija filtera lepo zadihtovana sto je vlo vazno za voznju na plin,da ti motor nigde ne falsira vazduh i da ti uvlaci samo na predvidjeno mesto vazduh tu gde si ruku stavio. da je los odnos vazduha i plina lose bi radio na leru |
Autoru: | ivanveliki [ 19 Okt 2010 21:05 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Pa i ima logike. Ja ga štelujem na isparivaču, a ne na kućištu filtera. |
Autoru: | bozza [ 19 Okt 2010 22:20 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
bas tako. odnos plina i vazduha steluje se na isparivacu kao sto se odos benzina i vazduha steluje na karburatoru. ima ljudi koji steluju na isparivacu ler a to je velika greska. idealan odnos se dotera na isparivacu bez obzira na visinu ler gasa pa ko je mali ili veliki ler koriguje se na karburatoru |
Autoru: | ivanveliki [ 20 Okt 2010 23:26 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Još jadno pitanje. Na koliko obrtaja da naštelujem da radi motor tj. jačinu lera na isparivaču. Zato što je moj sauk automatski i imam monopoint karburator. |
Autoru: | Bane66 [ 20 Okt 2010 23:37 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Kod tvog modela motora gde je monopoint ubrizgavanje, stelovanja lera nema jer to radi ECU motora! Ono sto mozes, to je da kad je motor zagrejan, sacekas da se ustali motor na leru i onda stelujes smesu plina potrebnu za rad na leru dok ne dobijes najstabilniji rad motora! Automatski saug nemas jer funkciju obogacivanja smese i povecanje lera pri hladnom motoru, radi ECU (kompjuter) motora! |
Autoru: | ivanveliki [ 20 Okt 2010 23:54 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Sad kapiram. To sam i pokušavao da uradim. Primetio sam da kada odvijem šraf na isparivaču ili mi poveća ler ili kada zavijam smanji rad motora. I namestio sam ga na neki miran rad pri manjim obrtajima (malo ispod hiljadu). |
Autoru: | subs [ 24 Okt 2010 19:42 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
jos i ja da priupitam nesto pa da neotvaram novu temu, imam slican problem na gas mi je povisen broj obrtaja a na benzin je normalno e sad me zanima ako bi ja zatvorio dovod toplog vazduha dali bi mozda recio problem. |
Autoru: | ivanveliki [ 24 Okt 2010 23:47 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Mislim da ne bi. Ako ti klapna radi kako treba onda ti ona reguliše dovod toplog ili hladnog vazduha (zima ili toplo), a ako ne onda zatvori dotok toplog vazduha. Da ti nije možda na iparivaču odvijen mnogo šraf za ler. Treba samo da malo zaviješ i čućeš kad opadnu obrtaji motora. Mislim da sam ti bar malo pomogao. |
Autoru: | bozza [ 29 Dec 2010 14:54 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
ono sto me je danas ubedjivao seviser koji radi plin je to da nikako ne treba zatvarati rupu na filteru na kojoj vuce topao vazduh. kaze sledece: vakum otvara tu klapnu kada se optereti motor i uzima vise vazduha. ko je lud a ko zbunjen? ne mogu da gresim dusu,mozda ja nisam u pravu,pa reko da pitam... |
Autoru: | Markius [ 29 Dec 2010 14:58 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
meni je uglavnom otvorena i stoji onaj limčić da usmeruje topao vazduh sad izduvne grane u usisnu. |
Autoru: | Perica [ 29 Dec 2010 16:21 ] |
Tema posta: | Re: Vruć ili hladan vazduh za plin |
Ajd' i ja da se javim ovde. Pošto sam pre ovog vozio karburatorski motor, ima jedna prosta stvar. Dobro uštelovan rad na benzinu je preduslov za dobar rad na gasu. Pravilnu smešu, koliko ja pamtim može dati samo štelovanje praćeno onim uređajem - kompjuterskim. Sve ostalo, koliko znam je: usis na hladno i ništa ne diraj. Jedino se dugo vodila rasprava da li da motor palimo zimi na gas, ili ne. U korenu priče je to da gas, kada sa 15bara (pri punjenju), padne na 1atm, on zaledi sve oko sebe i na najvećim vrućinama. Kakav li je to tek agresivni napad na karburator u samom početku rada motora, kada je zima - prosudite sami. Mada je gas u rezervoaru na 5-6bara, to je opet neverovarno ledeno, kada treba da uleti u vakuum. E, sada da ne kenjam, ja sam moj auto palio dve zime uvek na gasu, jer benzina mu jednostavno nije ni trebalo. Zato je LADA, najbolja za gas. Ona svakako ima materijale spremne za neverovatne hladnoće. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |