Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

interfejs rs 232 za stelovanje sekventa
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=15966
Stranica 3 od 4

Autoru:  Bane66 [ 19 Avg 2011 21:43 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Variranje pritiska je sasvim ok. Ipak svi ti isparivaci nisu poslednji krik tehnike, vec rade na istom principu kao i sa pocetka plinskih uredjaja. ;)

Autoru:  bozza [ 21 Avg 2011 13:19 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

bozza je napisao:

Slika



dobitna kombinacija.

sipano u petak posle podne u praznu bocu 16.4l (1.000 din.) napravljena kilometraza po gradu 127 km do nestanka plina.

rezultat 12.9l/100km. :ziveli:

veliki uspeh kako je potrosnja bila u proseku 14-14.5 litra po gradu,ili da bude jasnije,sa 16l plina prelazilo se oko 110km

Autoru:  Bane66 [ 21 Avg 2011 21:15 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Znaci,...nije potrebno idealno uklapati krivu plina sa benzinskom! ;)

Autoru:  bozza [ 21 Avg 2011 21:25 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

znaci dosta smo naucili i napredovali ovih dana :D

i znaci jos da automatika ne povecava drasticno potrosnju kao sto se misli u narodu.
viewtopic.php?f=30&t=14658

to sam sebi odavno dokazao na benzinu a sad i na plinu

Autoru:  demi [ 21 Avg 2011 22:30 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

hmm. i ja bih sutra ako bog da trebao da idem da ugradim sekvent u moj c20xe nadam se da ce bar performanse ostasti slicne kao i na benzinu,mada mi drugar serviser kaze da ce mozda ici i bolje nego na benzin..ac tomaseto isparivac i stag 4 komp mi nude ali trazicu i da mi stave te dizne od 1 ohm ako imaju...

Autoru:  bozza [ 21 Avg 2011 22:49 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

primace bolje gas jer su benzinske dizne obicno strokave
a moze da ide i bolje,ali i potrosnja ide gore.

meni vektra ide kao mecava kada joj je potrosnja 15l

Autoru:  Bane66 [ 21 Avg 2011 22:50 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Ti obavezno trazi drugi isparivac,(moja preporuka Zavoli), jer Tomaseto nemoze da napoji taj motor!
X20XE i C20NE mogu, ali C20XE nemoze (jaci je od mogucnosti isparivaca)

Naravno, i dizne od 1 ohm


Ovo ti govorim iz iskustva teskog zezanja da se uspostavi normalan rad Tomaseto uredjaja na tom tipu motora, i naravno, nesupesnog ;)

Autoru:  demi [ 21 Avg 2011 22:59 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

ok znaci da pitam da li imaju zavoli,a da l ima neki bas model ili ..opet nije mi jasno kako nemoze da napoji c20xe taj ac tomaseto daner ga ima na calibri i kaze da ide kao metak :)

Autoru:  mix [ 21 Avg 2011 23:03 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Meni je majstor ugradio crvene dizne od 1 om na motoru z18xe. Da li je to ok??? U poslednje vreme mi ne radi bas mirno na leru a sto se tice vuce nema onu zustrinu tj.cimaj kao na benzinu ali kad uhvati da puni onda je ok..
Da

Autoru:  bozza [ 21 Avg 2011 23:13 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

crvene dizne su od 3 oma
treba serviser da ti prekontrolise mapu.

ja sam u ovoj temi obradio ovu tematiku,uz banetovu pomoc,i dobio zeljene rezultate,pa tako ko zeli sam da se igra,resite kabal ili ga kupite,obezbedite lap top i igra poocinje :D

Autoru:  mix [ 21 Avg 2011 23:27 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Mapa je kod mene u pocetku vrlo malo ispod plave a posle ide za oko 1cm iznad plave.Znam da su od 3 om te zato i pitam da li su odgovarajuce za moj motor? Koliko kosta da se napravi ili kupi kabal??? Imam laptop ali mislim da nema taj prikljucak...

Autoru:  Bane66 [ 22 Avg 2011 00:00 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

demi je napisao:
..opet nije mi jasno kako nemoze da napoji c20xe taj ac tomaseto daner ga ima na calibri i kaze da ide kao metak :)

Masa isparivaca u koji spada i Tomaseto su uredjaji koji po definiciji napajaju motore do 100kw. To znaci, da u teoriji mogu cak i da zadovolje 100kw pa i neki kw vise, ali se u velikom broju slucajeva desava (kao i kod boze), da radni pritisak padne na tu meru da dizne nemogu sa zadatim vremenom ubrizgavanja da napoje cilindre sa adekvatnom smesom. To se manifestuje sa stalno otvorenim diznama,tj, nema vise vreme otvaranja i zatvaranja vec su konstantno otvorene za sve vreme dok se pritisak ne poveca,tj, dok se ne smanje obrtaji motora na tu meru gde se moze ostvariti rad dizni u sequencijalnom modu.
Svi koji su promenili za jaci isparivac, primetili su samo jednu promenu,...motor odlicno vuce i reaguje na pedalu gasa,...ali kad dodje u stvarno visoke obrtaje, umesto da pocne da gubi dah, tj, vise se dere nego sto ide, sad i dalje puni. Naravno, vise se i neprijavljuje greska koja se ocitava softwerom.
Koji se problem tu jos javlja,...kad su dizne otvorene konstatno, podpitisak ili ti vakum koji prave klipovi u usisnoj grani, prenosi se kroz dizne sve do isparivaca i membrane u njemu koja odredjuje taj radni pritisak plina,..i natezu je vise nego sto je predvidjeno da ona ima hod. Nece se nista odma desiti, ali je vek trajanja isparivaca debelo reduciran.,...mada moze doci i do njenog pucanja ali to je bilo jako retko.

Ako planiras da taj motor koristis ekonomicno, onda neces imati nikakvih problema sa Tomasetom,...ali ako hoces da iskoristis sve adute tog motora,..Tomaseto te nece zadovoljiti! ;)

Ovo je greska koja se javlja kad isparivac nemoze da napoji motor:
(preuzeto od Bozze)
Slika

Autoru:  bozza [ 22 Avg 2011 00:12 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

mix je napisao:
Mapa je kod mene u pocetku vrlo malo ispod plave a posle ide za oko 1cm iznad plave.Znam da su od 3 om te zato i pitam da li su odgovarajuce za moj motor? Koliko kosta da se napravi ili kupi kabal??? Imam laptop ali mislim da nema taj prikljucak...


za lap top,kabal prikljucujes preko com porta a posto novi lap topovi nemaju com port,onda kupis konvertor com-usb.
ostalo sam objasnijo ranije

imas ovde kabal da kupis
http://www.kupindo.com/kupovina/Auto-i- ... SB/9398785

ako hoces da prodjes jeftinije,opisao sa na posetak teme kako to sve izgleda.

a ima i ova varijanta,ali nisam je jos probao. u dnu sajta je postupak za tomaseto
http://ignore.com.ua/mysitedb/index.php?id=89

kupio sam taj dku-5 kabal ali treba da probam dali to sve radi na takav nacin

Autoru:  Bane66 [ 22 Avg 2011 00:15 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

auuu,..ostah ja bez posla pored tebe Bozzo! :ludilo:

Autoru:  bozza [ 22 Avg 2011 00:18 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

more,manje ce te boli glava bane :ludilo:

Autoru:  Bane66 [ 22 Avg 2011 00:28 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Da jos malo dopunim izlaganje oko isparivaca:
Razlika je propusnosti kolicine gasa kroz sam isparivac, slicno kao i kod pumpi za benzin sa razlicitim vrednostima kolicine benzina u jedinici vremena.
Cak sta vise, nekad se to radilo, ali danas to retko ko radi, a to je da se i sve ostalo pakuje da moze da napoji zedne motore, a to je,...cev od boce do ili posebnog ventila ili samog isparivaca, zamenjuje se sa debljom cevi. U osnovi se stavlja 6mm cev, a u pojacanoj varijanti je 8mm. Ako isparivac ima zasebno odvojen plinski ventil, i tu se stavlja ventil sa vecom propusnom moci.
Kazem,...to se nekad radilo na klasicnim sistemima a trebalo bi i na sequentu. To poskupljuje ugradnju, te je retko naci nekog ko tako radi, jer ipak je masi ljudi prva stavka da bude jeftinije, pa osnovu toga je i ponuda servisera ;)

P.S: Ja sam kumu na X20XEV ugradio Tomaseto i on za sad nije primetio potrebu za necim jacim iako je nazovi zustriji vozac. Moram da ponovim,...samo ako teras motor kao i vecina mladih :D , onda ce ti faliti jaci isparivac.
Na kraju krajeva, uvek se moze u programu odrediti da na odredjenim obrtajima (npr: 5500), sistem se prebaci na benzin i onda izvlaci maksimum iz motora, a sve do tih obrtaja ti je odlicno za novcanik ;)

Autoru:  Zoran_zr [ 22 Avg 2011 01:40 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Ljudi ima li ko mozda raspored zica za REG-ov sekvent :D

Autoru:  demi [ 25 Avg 2011 12:17 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Bane66 je napisao:
Jel se secas na koliko su bile razbusene dizne pre,...ili nisi nista dirao od ugradnje?
Za motore od 2000ccm sa 8 ventila, moze se ici do 2.0mm razbusivanje.
Mogao bi da probas , ako hoces, sa 1.9.
Potrosnju u tom slucaju odredjujes i regulacijom radnog pritiska i naravno mapom. Ono sto bi verovatno dobio, to je gubljenje greske koja se javlja.

kod mene na c20xe su dizne bile probusene na 1.9 pa su posle probusene na 2.2mm da li je potrebno posle busenja dizni uraditi opet autocalibraciju? i da li su sada mozda dizne mnogo probusene?

Autoru:  Bane66 [ 25 Avg 2011 14:56 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Posle bilo kakvih radova na "hardveru", potrebno je uraditi kalibraciju!
2.2 za taj motor nije previse. Mozda ce malko vise da trosi,..kazem, mozda,..ali definitivno ce imati dovoljnu kolicinu plina kad mu zatreba ;)

Autoru:  demi [ 25 Avg 2011 16:48 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

nadam se da je tako,sad cu pokusati da odradim kalibraciju,kabal sam nabavio samo jos da mi neko objasni pravilan postipak kalibracije??? da li auto treba da radi na benzinu pa da onda startujem program za kalibraciju ili da radi na plinu pa da startujem...ako moze neki kratak postupak kako da to odradim bio bih jako zahvalan...

Autoru:  bata [ 25 Avg 2011 16:55 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Treba da radi na benzinu pa onda startuj za kalibraciju

Autoru:  bozza [ 25 Avg 2011 17:25 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

uvek kada se nesto koriguje mora da se kalibrise.
kalibracija se pradi dok motor radi na plinu i to iskljucivo na leru na radnoj temperaturi,pa dok je kalibrisanje u toku,softver sam vraca auto na benzin,pa opet na plin,s tim sto kada vrati da radi na plin,ukljucuje jedanu po jednu plinsku diznu,u redosledu paljenja.

kada sve do finisira,opet prebaci motor na benzin i tada se krece u snimanju benzinske mape pa nedugo posle auto se vrati na plin i tada pocinje da se iscrtava plinska mapa

Autoru:  bata [ 25 Avg 2011 17:33 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Sad mi nije jasno, :) meni je majstor koji je ugradjivao plin u auto objasnio da stavis na benzin i da onda ukljucuje jednu po jednu plinsku diznu,i ovo ostalo sto si napisao :D auto mi radi perfektno

Autoru:  demi [ 25 Avg 2011 18:48 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

i ja sam sada upalio na benzin i onda pokrenuo kalibraciju i on je sam palio i gasio dizne i ukljucivao cas benzin cas plin.....

Autoru:  Bane66 [ 25 Avg 2011 19:45 ]
Tema posta:  Re: interfejs rs 232 za stelovanje sekventa

Pa to radi ko migavci :ludilo:

Stranica 3 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/