Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

HHO ili auto na vodu
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=20597
Stranica 2 od 3

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 21:08 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Ne, zato što se zajedno sa nitrom ubrizgava i gorivo.

Autoru:  Mantaman [ 08 Nov 2012 21:09 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

mislim da taj kiseonik sto se oslobodi opet mora da gori, odnosno da pojacava sagorevanje tako da ne moze da ima vise kiseonika u izduvnim gasovima niti moze kroz auspuh da izadje vani?

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2012 21:10 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Да тај лик било шта зна, или да бар не покушава да вара људе, одговрио би ти просто да нема више кисеоника него обично. :)

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 21:13 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Ne, zapravo ima više kiseonika.... a ovi HHO stručnjaci stavljaju adaptere za lambda sondu, kako ECU ne bi pumpao više goriva.

To hoću da navedem lika da kaže :) Da vidim ima li on bilo kakvog pojma kako to sve radi.

Autoru:  Bane66 [ 08 Nov 2012 21:17 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

webboy je napisao:
Ne, zato što se zajedno sa nitrom ubrizgava i gorivo.

Moram da citiram jer mi nije jasno sta si rekao.
I kod HHO se i dalje ubacuje gorivo u cilndre. To mu onda dodje na isto kao i sa Nitrom.

A moje pitanje je bilo da podseti sta je sve potrebno da neko gorivo ili bilo koji drugi zapaljivi materijal gori,....kiseonik. Ako si ubacio vodonik, a kiseonik ostane u kolicini koju je motor usisao redovnim putem,...doci ce do prezasicenja gorivom. Ako uz vodonik ubacis i kiseonik,...taj kiseonik ce se koristiti em za izgaranje vodonika,..em i za izgaranje benzina ili dizela.

Ako nista drugo,...odavno se koristio sistem za prisilno ubacivanje kiseonika u usisni deo motora, radi poboljsanja izgaranja benzina.

P.S: prisustvovao sam ugradnji HHO, i nije se nit spominjao nit sam video neki emulator za sondu. Koliko znam (a vidjam redovno te ljude),...dosad nisu primetili nista neobicno vezano za sam rad lambda sonde. Mozda treba,..necu da tvrdim da ne treba,...ali na vozilima se pokazalo kao nepotrebno.

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2012 21:28 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

webboy je napisao:
Ne, zapravo ima više kiseonika....


Брашо, масени удео кисеоника у ваздуху је 1/5, у ххо ваљда 8...ти ххо генератори дају око 1 литар у минуту, а мотор троши хиљаде и десетине хиљада литара у минуту, значи кисеоника стварно има више, али је то толико мало да што се тиче ламбда сонде та промена не постоји :)

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 21:38 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Ajde da razdvojimo stvari.....

Nitro, azot oksid iliti N2O se ubacuje u motore radi KISEONIKA, jer, za razliku od vazduha koji ima 21% kisonika (tako bi trebalo, jel), nitro ima 33%. Nitro je NE ZAPALJIV, na sobnoj temperaturi.... ali je prilično nestabilan, pa kad se stisne u cilindrima (+temperatura), vrlo lako oslobodi kiseonik. E sad, pošto si ubrizgavanjem nitra doveo više kiseonika u cilindre, moraš da upumpaš i više goriva... ili se provedeš kao naš dragi stevica i istopiš pola motora.
Dalje, Nitro ne služi za uštedu, nego za povećanje performansi.


E sad... HHO gas se ubrizgava radi poboljšanja sagorevanja, odnosno za veći stepen iskorišćenja postojećeg goriva... u teoriji bi trebalo da podigne i performanse, ali mu to nije namena, namena mu je ušteda glavnog goriva. E sad.... HHO gas povećava efikasnost tako što podiže brzinu sagorevanja smeše.... tj. smeša POTPUNIJE sagoreva.
Samim tim što smeša potpunije sagoreva, nema (odnosno manja je količina) nesagorelog goriva, a više kiseonika.

Autoru:  kvcali [ 08 Nov 2012 21:47 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

kod nitra azot reaguje sa necim ne secam se cim i pri toj sintezi hladi motor tj. cilindre dodatno

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2012 21:48 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

webboy je napisao:
Ajde da razdvojimo stvari.....

Nitro, azot oksid iliti N2O se ubacuje u motore radi KISEONIKA, jer, za razliku od vazduha koji ima 21% kisonika (tako bi trebalo, jel), nitro ima 33%. Nitro je NE ZAPALJIV, na sobnoj temperaturi.... ali je prilično nestabilan, pa kad se stisne u cilindrima (+temperatura), vrlo lako oslobodi kiseonik. E sad, pošto si ubrizgavanjem nitra doveo više kiseonika u cilindre, moraš da upumpaš i više goriva... ili se provedeš kao naš dragi stevica i istopiš pola motora.
Dalje, Nitro ne služi za uštedu, nego za povećanje performansi.



Нитро се не убризгава зато што има 33% кисеоника, него драстично снижава температуру смеше, самим тим може више горива+ваздуха да уђе у цилиндар.




webboy je napisao:
E sad... HHO gas se ubrizgava radi poboljšanja sagorevanja, odnosno za veći stepen iskorišćenja postojećeg goriva... u teoriji bi trebalo da podigne i performanse, ali mu to nije namena, namena mu je ušteda glavnog goriva. E sad.... HHO gas povećava efikasnost tako što podiže brzinu sagorevanja smeše.... tj. smeša POTPUNIJE sagoreva.
Samim tim što smeša potpunije sagoreva, nema (odnosno manja je količina) nesagorelog goriva, a više kiseonika.


Значи водоник је катализатор??? Одакле оваоак закључак, мислим ко год прича о ххо помене како он као побољшава сагоревање, али нико да напише како то.

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 21:53 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Ne reaguje mnogo, nego je azot generalno inertan gas, zato hladi.

Ono što mene buni kod ovoh HHO sistema, pored lažiranja lambda sonde, jeste i temperatura sagorevanja. Temperatura sagorevanja HHO gasa (mešavine vodonika i kiseonika) može da dostigne i preko 2000 stepeni (ako se ne varam, maksimum je 2800 stepeni). Nisam siguran kako klipovi, cilindri, karike i ostali reaguju na veće temperature.

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 21:54 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

O da... nitro se ubrizgava zato što ima više kiseonika nego vazduh. A ne ubrizgava se ČIST kiseonik, zbog temperature.... tj. ubrizgava se i zbog 33% kisonika, i zbog toga što hladi vazduh, pa tako ohlađen vazduh ima još veću gustinu i opet - više kiseonika.

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2012 21:58 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Не верујем да смета, јер те мизерне количине х и о изгоре много много брзо.

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2012 22:50 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

OPA GANGNAM STYLE!!!!

Citiraj:
Vodonik Hho Generator
Evo me... Taj problem koji se javlja uglavnom kod benzinaca, resavamo sa Voloperformance Chip-om, koji se konektuje na OBDII... Njihov sajt je http://www.voloperformance.com

Volo Performance - Chip Tuning Made Easy
voloperformance.com

9:40pm
Nemanja Milenkovic
Šta ako je vozilo starije, tj. nema OBD2 konektor?

9:40pm
Vodonik Hho Generator
Kod takvih nemamo problema...

9:42pm
Nemanja Milenkovic
Da li to znači da je taj čip potreban samo kod širokopojasnih sondi?
Takođe.. taj čip generalno lažira podatke od sonde i sprečava da ECU detektuje višak kiseonika, je li tako?
Ako je tako... onda se gorivo može uštedeti samo stavljanjem tog čipa... taj čip će da lažira podatke od sonde i ECU će da pumpa manje goriva i eto uštede. Smeša će da bude malo siromašnija, i to je to.


Ahahaha genijalno... a pazi kontakt informacije sa tog sajta za te VOLOVSKE čipove...

Citiraj:
Contact information

Volo Performance
P.O. Box 2099
Benton, AR 72018

Website concerns : admin@voloperformance.com
Sales : sales@voloperformance.com
sales@voloperformance.com


Kako volim te postojane firme što imaju PO BOX umesto adrese :D

Telefona BEZ!!! :ludilo:

Autoru:  Paja Azdaja [ 08 Nov 2012 23:05 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Brasice, Bole i drugari su u pravu. To ti je, da laicki kazemo, slican princip kao i interkuler za turbo. E sad, ti sa turbom imas situaciju da turbina gura hladan vazduh u motor u potrebnoj kolicini, dok kod nitra to nije moguce, jer se azot ubrizgava u cilindar i tako hladi smesu. E iz tog razloga taj O, tj. jedinjenje N2O da bi se nadomestio nedostatak kiseonika koji motor ne moze sam da povuce. Dakle vazduh sto je hladniji, veca mu je i gustina, tj. kolicina kiseonika koja se ubacuje uz pomoc turba.
A sto se tice HHO sistema, princip za O je isti, dakle potrebna kolicina za sagorevanje gorive smese. A vodonik je inace zapaljiv gas koji je jako nestabilan, ali ima mnogo vecu iskoriscenu energetsku efikasnost od benzina i dizela, pa se otuda mesa sa ove dve vrste goriva kako bi smanjio njihovu potrosnju, a da ne utice previse na unistavanje motora.
Inace. :) Ili su barem uceniji po ovom pitanju od mene ovako mi objasnili. :)

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2012 23:45 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Пошто се Паја слаже више нисам тако сигуран да смо у праву :P

Autoru:  srdjan kv [ 07 Mar 2013 16:33 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Vec duže vreme pratim razne teme u vezi HHO sistema. Na jednom forumu OPCS čovek iz Niša je ugradio na Kadeta 1.3, i prezadovoljan rezultatima. Ali ja bih ugradio na dizela 1.7 DTI pa ako neko vec ima ugradjen, molio bi za detalje!

Autoru:  bozza [ 07 Mar 2013 18:29 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

pa nisam bas siguran da je potpuno prezadovoljan... ili ne citas pazljivo ono sto ivan pise.

Autoru:  Mantaman [ 07 Mar 2013 19:44 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

skoro sam bio kod mog elektricara i poceli smo malo na ovu temu, i rece mi da je on ugradjivao u njegov auto,ne znam koji, cesto ih menja. uglavnom, rekao mi je da mu je smanjio potrosnju za litar. pa sad ako preracunate pare koje morate da ulozite u hho i vreme koje je potrebno da se povrate pare, ispada da i nije toliko isplativo.

Autoru:  webboy [ 07 Mar 2013 19:51 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Znači.... uštedi 1 euro na 100 km.....

Znači, košta 250 eura sa ugradnjom (VG60 najmanji generator)

Znači, pređeš 25 000 km... to je oko godinu dana, kako kome.. i isplatio si ga :)

Autoru:  Mantaman [ 07 Mar 2013 20:17 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

da ako prelazis 25000 km i imas mozda neku isplativost, ali ako prelazis 10 ili 15 onda se nikako ne isplati. a ja sam za godinu dana presao 8 hiljada :)

Autoru:  webboy [ 07 Mar 2013 20:28 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Pa tebi se onda ne isplati ni kola da voziš.... bolje idi motorom ili bajsom :)

Autoru:  Mantaman [ 07 Mar 2013 21:24 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

xe,xe pa za bajs cekam jos malo da otopli :)

Autoru:  Milan_GSi [ 07 Mar 2013 21:38 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

svi gledaju koliko ce ustedeti na gorivu a ne misle kako ce to da se manifestuje na akumulator, alternator, izduvni sistem i jos mnogo drugih stvari posebno kod novijih motora (abnormalno osetljivih), u svakom slucaju ko ne plati na mostu platice na cupriji ;)

Autoru:  dusan [ 07 Mar 2013 21:45 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

Ivan je zadovoljan kako mu radi generator , mislim da je usteda oko 20% , motor je tisi i startniji. kod dizela je usteda veca i prosto je za stare motore dok kod novih koji su puni raznih senzora je slozenije za namestanje.

Autoru:  bozza [ 07 Mar 2013 22:04 ]
Tema posta:  Re: HHO ili auto na vodu

kolika je ivanu usteda po gradu? sve nas interesuje krajnji rezultat.
druga je prica licno zadovoljstvo i kako to sve radi. radi dobro i svaka mu cast na nauci i trudu. :respekt:
ustede nema po gradu,to je i sam zakljucio,e sada,mirnije radi,startniji u malim obrtajma... to je sve jos subjektivan osecaj jer sam ubedjen da mu motor nije radio pre ugradnje kao vrsalica.
da,koliko moze da bude 1.3 motor startniji,to samo znaju oni koji ih voze,pa makar im samo vetar u ledja duvao. :ludilo:

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/