Opelov model sa samog vrha ponude, Insignia OPC snage 239 kW/325 KS, sada je dostupan sa 6-stepenim automatskim menjačem. Ovaj model visokih performansi sa pogonom na sva četiri točka nudi uzbudljivu voznu dinamiku i upravljanje prema najvišim standardima.
Prilagodljiva jedinica nadzora prenosa spojena je sa mehatroničkim podvozjem FlexRide koji prilagođava amortizaciju i ostale funkcije vozačevim preferencijama. Vozači modela OPC mogu birati između standardnog načina rada, koji daje univerzalne performanse idealne za svakodnevnu vožnju, ili posebnog načina Sport kod kojeg je vešanje kruće, a zanošenje se smanjuje radi veće agilnosti. Kada je pak odabran način rada OPC, upravljanje postaje direktnije, gas je responzivniji, a podvozje je podešeno za visoke performanse. Kako bi se dobio dodatni sportski osećaj, svi instrumenti osvetljeni su crveno.
Karakter novog OPC automatskog menjača je, u načinima rada standard i Sport, podešen za još dinamičniju vožnju koja pruža više užitka, a uz to se prilagođava trenutnim uslovima na putu. OPC način rada još je agresivniji: tačke prebacivanja u viši stepen su oko maksimalnog broja obrtaja tokom snažnog ubrzavanja, a prebacivanje u niže stepene je vrlo dinamično tokom naglog kočenja, na primer pri ulasku u krivinu.
Vozne performanse, potrošnja i nivo emisije štetnih gasova novog prenosa praktično su iste kao za ručni menjač. Različite verzije Insignije OPC sa automatskim prenosom ubrzavaju od 0 do 100 km/h u rasponu od 6,3 do 6,6 sekundi za limuzine ili Sports Tourer, a najveća fabrički ograničena brzina za sve varijante je 250 km/h. Potrošnja i emisija ugljendioksida sa novom menjačkom kutijom iznosi 10,7 l/100 km i 251 g/km (notch i hatchback) i 11 l/100 km i 259 g/km (Sports Tourer), kombinovano. Fabričko ograničenje najveće brzine moguće je izbeći kupovinom paketa OPC performance. Sa tim paketom kupac dobija i OPC trening.
Kao što je slučaj sa svim ostalim OPC modelima, na stazi Nürburgring Nordschleife sproveden je poseban detaljni test program od 10.000 km kako bi se fino podesila nova varijanta prenosa. A 10.000 visokobrzinskih kilometara na Nordschleifeu znači 18 puta veće opterećenje vozila: ti se kilometri prevode u čak 180.000 km vožnje u normalnim uslovima i putevima.
„Naši kupci nam često govore da bi voleli da imaju verziju sa automatskim prenosom“, kaže Michael F. Meyer, direktor marketinga proizvoda Adam Opel. „Stoga smo odlučili odgovoriti na taj zahtev i proširiti ponudu Insignije OPC.“
Odgovor dobijen od medija i ljubitelja automobila je jednoglasno pozitivan. U jesen 2010. Opel Insignia OPC Sports Tourer osvojla je drugu godinu za redom titulu „Najbolji sportski automobil godine“ časopisa Auto Bild SportsCars, sestrinskog magazina poznatog nemačkog Auto Bilda. Sports Tourer dominirao je u kategoriji karavana, potisnuvši konkurenciju iz drugih brendova na niža mesta.
autoblog