Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Ugradnja šeste brzine u Zafiru A
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=125&t=31382
Stranica 1 od 1

Autoru:  MarkoPN [ 23 Dec 2014 22:48 ]
Tema posta:  Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Da li neko zna da li je moguće nekako ugraditi šestu brzinu u Zafiru A 1.8 benz. 2003. god. ili možda može da se ubaci neki drugi menjač sa šest brzina???

Hvala.

Autoru:  Nesha [ 24 Dec 2014 00:02 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

ako ti pare nisu problem, moze.

Autoru:  Puzo81 [ 24 Dec 2014 01:50 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

M32?

Autoru:  ivanfilipovic [ 24 Dec 2014 01:51 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Koliko ja znam moze da se ubaci drugi menjac.. Ako imas para, volje zelje.. sto da ne.. ali razmisli dobro koliko ti znaci ta 6 stvarno i da ne izletis sa lovom pa da se posle predomislis..

Autoru:  zrnkemiki [ 24 Dec 2014 03:14 ]
Tema posta: 

M32 ide npr u Astru H

Sent from my GT-I9505

Autoru:  pistre [ 24 Dec 2014 08:47 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

covek ima f17 menjac koji je kao za brdske trke kratak, verujem da je poludeo na autoputu, 3600 obrtaja na 120 km/h, uzas, na tim obrtajima sa na primer f28 je brzina od 140 km/h, savrseno, e sad, moze u tu zafu i f28 da se ubaci, ali em ga treba naci, em treba objasniti majstoru sta treba da se prebudzi, a mogu i moderniji 6-obrzinci, ali i oni su retki i skupi

Autoru:  MarkoPN [ 24 Dec 2014 09:53 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Ljudi hvala vam puno na brzim i preciznim odgovorima. Tačno je da ludim na autoputu, ne 3.600, nego skoro 4.000 obrtaja joj treba za 120km/h. Nemam ni onu izolaciju ispod haube, pa je dosta bučna pri toj brzini. Petu brzinu mi traži već na 65km/h, šestu traži na 100. Raspitaću se ja o ceni ovih menjača koje ste mi preporučili, pa ću da odlučim. Ako neko možda ima link gde mogu da se kupe menjači koji pasuju, bio bih zahvalan.

Pozdrav.

Autoru:  MiskoBgd [ 24 Dec 2014 21:53 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Ja imam F17 i meni je taj menjac vrh. Na NBG-u vozim petom i auto trosi 7.5l kao da je dizel :D Isto i na Ibarskoj, ides 70km/h petom trosi kao dizel :)

Autoru:  Nesha [ 24 Dec 2014 22:23 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Ma kakav M32, to zaboravi...

F28 ili F40. Racunaj oko 800-900 eura ako nadjes nekog dobrog i slobodnog majstora da se zanima sa time...

Autoru:  Daka [ 25 Dec 2014 00:15 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Ili jednostavno F17WR sa vectre B koji ima duzi prenos i sve sraf na sraf :love: :love:

DuleM je to radio na astri G Z18xe izbacio taj kratki menjac F17CR i ubacio F17WR sa duzim prenosom i spasio se muka :ziveli:

Autoru:  MiskoBgd [ 25 Dec 2014 01:53 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

www.opel-infos.de/getriebe/f17.html

Jel nije problem da neko objasni sta znace oznake u prvoj tabeli kad vec ima tema? Mislim na brojke u gornjim redovima, ono dole za tezinu, kolicinu ulja, i tip ulja razumem xD

Autoru:  civid [ 25 Dec 2014 14:30 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

https://translate.google.com/translate? ... 2Ff17.html

To su prenosni odnosi u određenom stepenu prenosa.
Što je veći ovaj koeficijent (3,727 = 41/11) manji je prenosni odnos, auto snažnije vuče, bolje ubrzava, više troši ali mu je manja krajnja brzina. U višim stepenima prenosa ovaj odnos je veći, koeficijent je manji (0,892 = 33/37), auto postiže veću krajnju brzinu pri određenom broju obrtaja, manje troši goriva.
Plastično. Imaš bicikl sa npr. tri srednja i šest zupčanika na zadnjem točku. kad prebaciš na najveći u sredini i najmanji pozadi, tada ti je najveći prenosni odnos jer jedan okretaj pedale okrene zadnji točak npr. jedan put. I obrnuto.
Zato auto sa menjačem F17 u petoj pri 3000rpm ide 120km/h, a sa F17WR ide 140km/h. Na primer.

Autoru:  nemac [ 26 Dec 2014 23:40 ]
Tema posta:  Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A

Moze pitanje, posto vozim zafu automatika dizelku, pri 2500obrtaja ide cc 115, pri 3000 ide oko 140, na 4000 - 180, koja je razlika u brzini kod manuelaca pri ovim obrtajima? posto na papiru gledano F23WR u petoj ima bolji odnos prema obrtajima.
Aisle Translation
F23WR
First 3,577
2. 1,887
3. 1,192
4. 0.848
5. 0,686
R 3,308

dok je kod automatika ?
Gang Übersetzung
AF20 AF22
1. 3,606
2. 2,060
3. 1,366
4. 0,982
R 3,949

Izvinjavam se ako je prica OFF

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/