Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Ugradnja šeste brzine u Zafiru A https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=125&t=31382 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | MarkoPN [ 23 Dec 2014 22:48 ] |
Tema posta: | Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Da li neko zna da li je moguće nekako ugraditi šestu brzinu u Zafiru A 1.8 benz. 2003. god. ili možda može da se ubaci neki drugi menjač sa šest brzina??? Hvala. |
Autoru: | Nesha [ 24 Dec 2014 00:02 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
ako ti pare nisu problem, moze. |
Autoru: | Puzo81 [ 24 Dec 2014 01:50 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
M32? |
Autoru: | ivanfilipovic [ 24 Dec 2014 01:51 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Koliko ja znam moze da se ubaci drugi menjac.. Ako imas para, volje zelje.. sto da ne.. ali razmisli dobro koliko ti znaci ta 6 stvarno i da ne izletis sa lovom pa da se posle predomislis.. |
Autoru: | zrnkemiki [ 24 Dec 2014 03:14 ] |
Tema posta: | |
M32 ide npr u Astru H Sent from my GT-I9505 |
Autoru: | pistre [ 24 Dec 2014 08:47 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
covek ima f17 menjac koji je kao za brdske trke kratak, verujem da je poludeo na autoputu, 3600 obrtaja na 120 km/h, uzas, na tim obrtajima sa na primer f28 je brzina od 140 km/h, savrseno, e sad, moze u tu zafu i f28 da se ubaci, ali em ga treba naci, em treba objasniti majstoru sta treba da se prebudzi, a mogu i moderniji 6-obrzinci, ali i oni su retki i skupi |
Autoru: | MarkoPN [ 24 Dec 2014 09:53 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Ljudi hvala vam puno na brzim i preciznim odgovorima. Tačno je da ludim na autoputu, ne 3.600, nego skoro 4.000 obrtaja joj treba za 120km/h. Nemam ni onu izolaciju ispod haube, pa je dosta bučna pri toj brzini. Petu brzinu mi traži već na 65km/h, šestu traži na 100. Raspitaću se ja o ceni ovih menjača koje ste mi preporučili, pa ću da odlučim. Ako neko možda ima link gde mogu da se kupe menjači koji pasuju, bio bih zahvalan. Pozdrav. |
Autoru: | MiskoBgd [ 24 Dec 2014 21:53 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Ja imam F17 i meni je taj menjac vrh. Na NBG-u vozim petom i auto trosi 7.5l kao da je dizel ![]() ![]() |
Autoru: | Nesha [ 24 Dec 2014 22:23 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Ma kakav M32, to zaboravi... F28 ili F40. Racunaj oko 800-900 eura ako nadjes nekog dobrog i slobodnog majstora da se zanima sa time... |
Autoru: | Daka [ 25 Dec 2014 00:15 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Ili jednostavno F17WR sa vectre B koji ima duzi prenos i sve sraf na sraf ![]() ![]() DuleM je to radio na astri G Z18xe izbacio taj kratki menjac F17CR i ubacio F17WR sa duzim prenosom i spasio se muka ![]() |
Autoru: | MiskoBgd [ 25 Dec 2014 01:53 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
www.opel-infos.de/getriebe/f17.html Jel nije problem da neko objasni sta znace oznake u prvoj tabeli kad vec ima tema? Mislim na brojke u gornjim redovima, ono dole za tezinu, kolicinu ulja, i tip ulja razumem xD |
Autoru: | civid [ 25 Dec 2014 14:30 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
https://translate.google.com/translate? ... 2Ff17.html To su prenosni odnosi u određenom stepenu prenosa. Što je veći ovaj koeficijent (3,727 = 41/11) manji je prenosni odnos, auto snažnije vuče, bolje ubrzava, više troši ali mu je manja krajnja brzina. U višim stepenima prenosa ovaj odnos je veći, koeficijent je manji (0,892 = 33/37), auto postiže veću krajnju brzinu pri određenom broju obrtaja, manje troši goriva. Plastično. Imaš bicikl sa npr. tri srednja i šest zupčanika na zadnjem točku. kad prebaciš na najveći u sredini i najmanji pozadi, tada ti je najveći prenosni odnos jer jedan okretaj pedale okrene zadnji točak npr. jedan put. I obrnuto. Zato auto sa menjačem F17 u petoj pri 3000rpm ide 120km/h, a sa F17WR ide 140km/h. Na primer. |
Autoru: | nemac [ 26 Dec 2014 23:40 ] |
Tema posta: | Re: Ugradnja šeste brzine u Zafiru A |
Moze pitanje, posto vozim zafu automatika dizelku, pri 2500obrtaja ide cc 115, pri 3000 ide oko 140, na 4000 - 180, koja je razlika u brzini kod manuelaca pri ovim obrtajima? posto na papiru gledano F23WR u petoj ima bolji odnos prema obrtajima. Aisle Translation F23WR First 3,577 2. 1,887 3. 1,192 4. 0.848 5. 0,686 R 3,308 dok je kod automatika ? Gang Übersetzung AF20 AF22 1. 3,606 2. 2,060 3. 1,366 4. 0,982 R 3,949 Izvinjavam se ako je prica OFF |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |