Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Zafira kornjaca
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=125&t=15713
Stranica 3 od 3

Autoru:  Nesha [ 29 Jul 2011 15:05 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

... i John Deere, Fendt, New Holland... :v6: :v6: :v6:

Autoru:  Daka [ 29 Jul 2011 15:13 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

http://imageshack.us/photo/my-images/225/201nw5ia3.jpg/

:D :D :D

Autoru:  laraisara [ 29 Jul 2011 15:22 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Aj,aj :respekt:

Autoru:  Paja Azdaja [ 29 Jul 2011 16:41 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Dizel vozila se bolje nose iz razloga sto imaju veci(mnogo) obrtni moment od benzinaca.

Autoru:  bobale [ 29 Jul 2011 20:07 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

amatismk1 je napisao:
Jedini problem čini mi se kod Zafire je polazak iz mesta, jer joj treba malo više gasa da bi krenula iz mesta u odnosu na druga opelova vozila.

Ma i Astra je ista takva, moraš da nabodeš prilično gasa da bi krenla iz mesta, a ako nisi pažljiv začas poče da trokira i trese, a to strašno mrzim.

Autoru:  Paja Azdaja [ 29 Jul 2011 20:17 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

A zar to ne rade sva benzinska vozila niske zapremine!?

Autoru:  bobale [ 29 Jul 2011 21:40 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Yugo 45 polazi veoma lako. Ali dobro, njemu je 1. brzina jako kratka :).

Autoru:  Paja Azdaja [ 29 Jul 2011 23:55 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Pricamo o automobilima izmisljenim posle kamenog doba.

Autoru:  bobale [ 30 Jul 2011 02:14 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Baš sam skoro probao stariji Mitsubishi Lancer 1.5 i Toyotu Corollu 1.3. Oba auta su veoma lagano polazila. Šta im je zajedničko? Oba imaju 8V, dakle više obrtnog momenta na niskim obrtajima u odnosu na moderne 16V motore na koje smo se navikli :).

Autoru:  Radilica [ 22 Apr 2012 00:22 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Baš ste se fino utripovali, da klima oduzima snagu, oduzima, povećava potrpšnju, al da ladi ladi, ali ljudi NE VOZI SE BENZINAC KO DIZELAŠ, pa tako ga nećeš voziti na uzbrdici ispod 3000 o/min ili preticati. Dosta više tih gluposti dizelaš bolje vuče na uzbrdici, vozi benzinca od 3,500 do 5,500 o/min, a ne šaltanje na 2500 i očekivati snagu, al zato prži po novčaniku. E tu su jedino u prednosti ''dizelaši''
ako nemaš TNG. jbg.

Autoru:  RSS [ 22 Apr 2012 09:20 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Dizel mora da bolje vuče na uzbrdici zbog obrtnog momenta i to je to.

Koliko auto ima KS ( KW ) nema nikakve veze jer ono što pokreće auto je snaga koja se prenosi na točkove.

Tačno je da se drugačije voze naftare i benzinci, opet to se razlikuje od motora do motora.

Vozio sam monovolumen od 1600ccm i 95 ks i to ne može da ide. Nisam agresivan vozač, ali kada upališ klimu taj auto nema nikakvu "rezervnu" snagu.
Do Tasosa je išao odlično 150km/h bez mučenja. Problem je preticati... Sa ovim novim autobusima je mrtva trka :D

Mi uglavnom vozimo naftare sa turbinom koja "pomaže" više nego dovoljno.

Benzin je kultura, naftare ( čekićare ) su ušteda i to je to.

Ne možeš i da se stisnes i da pr*neš.

Autoru:  laraisara [ 22 Apr 2012 14:19 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Radilice nemoj da se ljutis,u pravu si sve sto si rekao samo nemoj da nas bijes.

Autoru:  chile [ 22 Apr 2012 15:36 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

a tu su i tubo benzinci koji su pokupili sve najbolje :z20let:
a iskoriscenost ili ti potrosnje je kao kod dizela :ludilo:

Autoru:  visibaba [ 29 Avg 2012 23:12 ]
Tema posta:  Re: Zafira kornjaca

Imam Zafiru 1.9 tdci i 150 konja,iskreno ide odlicno, nisam primetio da se pati. :)

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/