Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pitajte "astru" sve u vezi Astre
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=112&t=715
Stranica 1 od 188

Autoru:  astrafan [ 21 Feb 2007 00:06 ]
Tema posta:  Pitajte "astru" sve u vezi Astre

od veceras ko god ima neki problem na astri... slobodno nek postavlja temu ovde... potrudicu se full 100% da ga resim..... ako sam u mogucnosti... ili da dam resenje tog problema.... :wink:

Autoru:  ThunderBird [ 21 Feb 2007 11:10 ]
Tema posta: 

Ja imam problem, kad god izadjem na auto-put auto neæe da ide manje od 150 km/h.. ne znam šta je ali ozbiljno utièe na stanje goriva u rezervoaru...

Nadji riješenje... :D

Autoru:  astrafan [ 21 Feb 2007 20:20 ]
Tema posta: 

presavi crevo od dotoka goriva ili vozacu stegni kais za par zuba..... :D

Autoru:  acca [ 21 Feb 2007 23:58 ]
Tema posta: 

a mozda mozes i da skines menjac uzmes cekic i malo pokucas 4 i 5 brzinu,sve vratis i samo gas

Autoru:  ikac [ 25 Feb 2007 20:55 ]
Tema posta: 

Jeste da nisi neki renomirani majstor al' da te pitam :D :D :D ..crkla mi je lampica za "sva cetiri"..spolja sve radi a unutra lampica ne tepce kada su upaljena sva ctiri..i nocu znas kako teba da svetli bledo crveno..znaci nikako ne radi,koja sijalica tu ide i jel moze nekako da se izvede da se ne skida cela konzola..?pozz

Autoru:  astrafan [ 25 Feb 2007 21:00 ]
Tema posta: 

ne skida se cela konzola vec samo prekidac za sva cetri i iz njega se menja sijalica mala od 2w mislim.... :wink:

Autoru:  Pajo [ 02 Mar 2007 12:12 ]
Tema posta: 

Pozdrav!
Probat cu sto krace i jednostavnije...
Imam Astru 1,7 DTI 2004.g sa 60000km. Stavljen je SKN chip i K&N filter. Problem se javlja na "niskim" okretajima, do 2250 okr/min kada se vozim polako,
auto mi nekada zna malo zacuknuti, a na 2250 okr/min kao da ga nesto malo zatusi i onda kad dodam jos malo gasa i kad prodje 2250okr/min sve je OK.
Inace, kad tiscem auto i kad vozim brzo nema nikakvih problema, ali kad polako ubrzavam javljaju se ovi problemi.
Bio sam u Opelovom servisu i u kompjutoru nije zapisana nikakva greska.
Rekli su mi da mogu biti zastopane dizne ili mozda nekakav problem sa EGR ventilom.
Ako si imao naisao na nesto slicno ovome ili imas nekakvu ideju, molim za savjet.
Hvala

Autoru:  astrafan [ 02 Mar 2007 21:03 ]
Tema posta: 

Egr ventil ili katalizator ako ga imas..... :wink: sugava ekologija.... i ti egr ventili... ko ih izmisli....

Autoru:  acca [ 03 Mar 2007 00:37 ]
Tema posta: 

Ovo je pitanje za elektricara ali mozda znas,pre nekoliko dana mi se upalila lampica za air-bag,radila je 1-2dana pa se ugasila ali sad se upalila i negasi se.Jel mozda znas kako da je iskljucim jer me nervira strasno

Autoru:  ThunderBird [ 03 Mar 2007 15:16 ]
Tema posta: 

S obzirom da je to rijedak problem na Astri G onda je moja preporuka dijagnostika...

Biće da ti se otkačio neki džek ili se kablo negdje shebalo pa nema kontakta a to ti kompjuteru izgleda k'o da nema ni airbag-a pa zato prijavljuje grešku...

Autoru:  milanca [ 04 Mar 2007 02:31 ]
Tema posta: 

acca je napisao:
Ovo je pitanje za elektricara ali mozda znas,pre nekoliko dana mi se upalila lampica za air-bag,radila je 1-2dana pa se ugasila ali sad se upalila i negasi se.Jel mozda znas kako da je iskljucim jer me nervira strasno


Slicno mi se desilo. Nemora da znaci da je isti uzrok ali evo sta je bio kod mene. Jednom sam pomerio sediste, vozacevo, i upalila se. Doduse ja nisam ni bio svestan da se upalila kada sam pomerio sediste, tek nakon resetovanja u servisu smo ustanovili da je to. Postoji konektor ispod sedista koji zna da se razlabavi (ne znam koji sam po redu bio sa astrom g sa tim problemom). Konektor treba da se skine, lepo sredi da ne bude vise labav, i resetuje se posle onim Tech2. Sad jedino ne znam koji je kod tebe uzrok, ali vrlo moguce da je to.

Autoru:  acca [ 04 Mar 2007 02:34 ]
Tema posta: 

Malo pre sam sedeo sa jednim likom koji radi samo uvoz astri i rekao mi je da je to mozda do jednog kabla da nemoram da se opterecujem oko toga jer je to samo do kontakta i da mi air-bag radi bez obzira na to sto mi pokazuje.
hvala ljudi pogledacu pa cu da vidim sta je bilo.

Autoru:  astrafan [ 04 Mar 2007 12:19 ]
Tema posta: 

kabal i konektori izpod sedista.... ali valja otici kod elektricara na dijagnostiku... inace meni to gori pdve godine... navikao sam na tu crvenu lampicu.... hihihi posto se nikad ne vezem mislim da je to opomena za vezanje hahahahahahaah :lol:

Autoru:  paperinos [ 07 Mar 2007 00:34 ]
Tema posta: 

Pajo je napisao:
Pozdrav!
Probat cu sto krace i jednostavnije...
Imam Astru 1,7 DTI 2004.g sa 60000km. Stavljen je SKN chip i K&N filter. Problem se javlja na "niskim" okretajima, do 2250 okr/min kada se vozim polako,
auto mi nekada zna malo zacuknuti, a na 2250 okr/min kao da ga nesto malo zatusi i onda kad dodam jos malo gasa i kad prodje 2250okr/min sve je OK.
Inace, kad tiscem auto i kad vozim brzo nema nikakvih problema, ali kad polako ubrzavam javljaju se ovi problemi.
Bio sam u Opelovom servisu i u kompjutoru nije zapisana nikakva greska.
Rekli su mi da mogu biti zastopane dizne ili mozda nekakav problem sa EGR ventilom.
Ako si imao naisao na nesto slicno ovome ili imas nekakvu ideju, molim za savjet.
Hvala

Problema moze biti vise.
Posle stavljanja filtera vazduha kn i ugradnje cipa promenio se odnos kolicine smese.
Dakle na malim obrtajima je velika kolicina vazduha koji lakse i u vecoj kolicini dolazi do turbine.
Kolicina goriva je vec modifikovana ugradnjom cipa dakle kolicina goriva nije adekvatna kolicini vazduha koja
dodje na niskim obrtajima.
Mislim da bi se moralo proveriti koji pritisak daje turbina na nizim obrtajima dakle do 2250 obrtaja.
Ukoliko je pritisak nizi to se moze korigovati ranijim ukljucenjem vakumskog ventila poteznice
izduvnih gasova ili stelovanjem,skracivanjem stangle vakumske poteznice izduvnih gasova koji dolaze na kolo turbine.
Egr ventil nema uticaja na ubrzanje posto je kod tebe izrazen klasican problem "turbo rupe" tj zakasnelog odziva
na dodavanje gasa. Egr ventil sluzi za uvodjenje izduvnih gasova na ponovnu recirkulaciju i aktivan je uglavnom
kod kocenja motorom na malim obrtajima ili voznje u visokom stepenu a na malim obrtajima.

Autoru:  Alen [ 12 Mar 2007 22:34 ]
Tema posta: 

Postavio bih i ja jedno pitanje u vezi upravljackog sistema. Desava mi se na Astri G da se, prilikom motanja volana, cuje neki cudan zvuk kao cvrcanje,ne bas jako ali zna da nervira.
Zanima me da li je u pitanju servo ili nesto drugo, i da li se nekome nesto slicno desilo i kako moze da se otkloni ovaj zvuk?
Unapred hvala!!!

Autoru:  astrafan [ 12 Mar 2007 22:38 ]
Tema posta: 

proveri ulje u servu, to su kod njih boljke servo pumpa i servo letva.. :wink:

Autoru:  Alen [ 12 Mar 2007 23:21 ]
Tema posta: 

HVALA TI,astrafan,pa cu da javim sta je bilo...

Autoru:  milanca [ 12 Mar 2007 23:49 ]
Tema posta: 

Ja kazem coveku da sam imao slican problem kad evo posle par dana opet se i meni upalila lampica za airbag. baksuz. Do sad sam dao jedno 3000 dinara da mi je ugase plus sto su kao sredili konektor ispod sedista. Opet sam otiso i iskidala se(ili prekida) zica koja vodi iz zatezaca pojasa, iz cilindra. Ako neko zna gde bih ja mogao da kupim ceo taj zatezac pojasa i da ga resim vise.

Autoru:  acca [ 13 Mar 2007 00:04 ]
Tema posta: 

#milanca-znas sta uzmi skini tablu i gde ti je ta lampica za airbag uzmi jedno malo parce izolid trake i zalepi preko nje.Sve vrati na mesto i veruj mi nikad je vise neces videti da zasija.:D

Autoru:  milanca [ 13 Mar 2007 00:42 ]
Tema posta: 

Da znas da to i treba da uradim :-) Nego i ja sam malo pa zaj...n pa me nervira, a druga stvar zlu netrebalo, mozda nekad zatreba u zivotu. ne znam dal je aktivan airbag kad gori lampica ali mislim da nije cim je prekid. Ako ovo uspem da nadjem, kupim od neke astre, omege ili vektre (proverio sam na ova 3 modela je isti taj zatezac) zamenicu ga. Ako ne uspem, ceo net sam obrnuo za OBD2 interfejs za opela da se zakaci na kompjuter i sam obrises greske. Naso sam ga, zvao prijatelja elektronicara da proveri semu i sve to, i kaze da je cela sema OK; u toku ove nedelje ga pravimo a Opel tech2 diagnostic program vec imamo i radi. Cim to napravim postujem sve sta je potrebno pa ko hoce, ili ima nekog da mu napravi stampanu plocu i zalemi komponente neka ga uradi. Komponente kostaju sve skupa 20 evra, a od toga je najskuplja stavka obd2 plasticni konektor sa pinovima koji kosta 10-15 eur. Do sad smo svi toliko dali barem jednom da se izbrisu greske iz kompjutera, itd.

Autoru:  greywiendog [ 13 Mar 2007 13:28 ]
Tema posta: 

Ja imam jedan problem... tacnije nije problem nego... ne znam kako da kazem malo me sramota... ne znam da li je moj auto 16V :oops:
Na svim mogucim sajtovima gde se spominju astre, jedina koja po broju odgovara mojoj Y17DT je u stvari 1.7 dti 16v 55kw!? Kako da znam da li je 16v ili ne? ;)

Autoru:  astrafan [ 14 Mar 2007 03:40 ]
Tema posta: 

nije... imas jednu bregastu.... :wink:

Autoru:  shicaiv [ 14 Mar 2007 23:06 ]
Tema posta: 

Ja imam jedno verovatno 100 puta postavljano pitanje. Imam astru gsi 8V c20ne i sa njom sam presao 200000 tacno. Ne trosi jos ulje i ima pristojnu potrosnju sto znaci bez cepanja 8l a samo grad 10l. Moje je pitanje uradio bih joj generalno sredjivanje, tipa da se malo utisa smiri i vidi sta treba da se zameni pa da je teram dalje. Ko to moze da mi uradi u BG onaka da bas tome posveti paznju. Treba mi i mehanika da se pregleda. Svi preporucuju auto servis Svilar i Calibra. Koji je bolji za ovaj moj slucaj?

Autoru:  shicaiv [ 14 Mar 2007 23:14 ]
Tema posta: 

Da jos nesto uredjaj koji se zove IAC (Idle air control) koji regulise ler vazduh me zeza pa seta mi gas na leru i jako je nestabilan. Takav nov boshov kosta 17000din. Majstori preporucuju polovan. Kad ga ocistim radi nekoliko dana dobro pa sve nanovo. Da li da uzimam polovan ili da uzimam nov?

Autoru:  astrafan [ 14 Mar 2007 23:31 ]
Tema posta: 

protokomer, to ti je macka u dzaku.... kad uzimas polovan, znam da je skup, ali kad ga uzmes onda je to to.... :wink:

Stranica 1 od 188 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/