Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 30 Apr 2024 07:50

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 18 Sep 2012 22:02 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Sep 2012 19:34
Postovi: 33
Lokacija: Beograd
Ime: Veselin
Opel: Corsa C 1.7di
Garaza: pogledaj
Aj sad kao i svi i da predstavim svoju zver :lokomotiva:, 2003. godište, čuveni Isuzu 65ks, kupljena pre... pa ima 4 godine.
Od opreme, manuel klima, el. podizači, abs.
Kad sam je kupio bila je nesto nalik ovome
Slika
Slika

Nedugo posle otvorio sam se za polovne felne
Slika

Sta znam neki kinezi a koliko su koštale odmah mi je bilo čudno al' aj dobro. Posle se ispostavilo da su 3 od 4 krive i da su farbane, pa ne znam nekim lakom za nokte ili sta vec! Tako da sam ih ispravio i kad već moram da ih farbam aj reko' da probam u crno, a klješta i doboš u crveno
Slika
Slika
I sve bi bilo kao u bajci da farba na njima nije posle ... ne znam tačno ali mislim 6-7 meseci, pocela da se guli po rubovima. Kad sam zvao likove koji su to radili rekoše mi: pa garancija je 6 meseci na farbu! :ludilo2:
Uglavnom na kraju sam ih ja farbao u podrumu (uz prethodno guglovanje "kako ofarbati alu felne) i do sad se još drže a ima više od 2 godine. Al zato je ventilacija u dedinom pdrumu bila strava, pljuvao sam crnu farbu 2 nedelje posle toga.
Sve u svemu kasnije sam kasnije sam ofarbao retrovizore (uz gugl i kako ofarbati plastiku), kvake i centralnu konzolu u istom tom podrumu, samo ovaj put sam već bio iskusan tako da sam otvorio prozor u podrumu da malo pojačam ventilaciju :ludilo:. Boja na felnama i plastici je ok... jos uvek
SlikaSlika
Pre poliranjaSlikaSlika
i posle
SlikaSlika

Isto tako i konzolaSlikaSlikaSlika
Da kasnije su i štopaljke došle na red.

Naravno bilo je tu i "nefarbačkih" radova: zamena diskova i pločica SlikaSlika zamena birača brzina (to sam sa ćaletom radio u nekoj šupi od kanala na Karaburmi), alnaser, alternator, korpa lamela...Zbog otkaza ovog zadnjeg navedenog, morao sam da ga guram usred popodnevnog spica u Bulevaru. To mu još nisam oprostio....
Doduše, korpa me jeste opominjala danima pre toga, znao je da trze onako s' vremena na vreme baš fino i to ničim izazvan (kao kad dam devojci da vozi pa me zalepi za shoferku i kaže : što ti je ovo kvačilo uopšte nije kao kod Juga). :banghead:
Uglavnom usled tog trzanja morao sam da promenim i donji nosač jer se raspao Slika

Na motoru nije ništa radjeno osim zamene dihtunga dekle motora jer je ulje curelo na sve strane. Dok sam skidao stari dihtung i stavljao novi, motor je naravno bio otvoren a komšija baci opušak i uz pomoć vetra ga ubaci u otvor ventila. Negde ovde aj da kažemSlika E .e.em ti sve, nisam mogao da verujem, da sam mogao tad da ga nadjem :seci: Samo pukom srećom nije propao duboko pa sam uz pomoć srafcigera mogao da ga izbacim. Valjda se zato ovakve stvari i ne rade na parkingu pogotovo sa ludilom od komšija. Ionako me gledaju kao "svinja sekiru", ah evo ga ovaj sa trećeg sprata opet će da visi kod auta... ili ispod njega! :bekelji:

Uglavnom to je to zasad od mene, hteo sam da radim još par stvari kao što je lepljenje folije na B stub, neka navlaka na zadnji branik (jer je ovako dosta ružno kad se vide cevke od lonca) možda i angel eyes video sam kako prave od onih šipki za venecijanere. Da i neki tunning čip, samo sve je to trenutno na čekanju (finansijska kriza) a i prvo na listi je letva volana. Izgleda da je najzad odradila svoje, samo ću morati da vidim da li neka reparacija ili recimo neka polovna reparirana, to sam nalazio.

Da ovo su zadnje slike koje imam
SlikaSlikaSlikaSlika

Ako neko od vas ima bilo kakve predloge biće mi drago da ih čujem.


Poslednji put menjao vesavoj dana 18 Sep 2012 22:38, izmenjena 4 puta

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 18 Sep 2012 22:10 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Jun 2011 13:57
Postovi: 2068
Lokacija: VG
Ime: Stefan
Opel: ex Kadett e 1.3
lepa korsica, a ovo za opusak kadar nevera :krsti:
ali ima svacega u ovoj Srbiji, tako da me ne cudi :)

_________________
Чему то служи а још и не ради.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 19 Sep 2012 07:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Lepa Corsa, i lepo odradjeni detalji,kako si tamni stopove, klasicnim mat sprejem ili...?

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 19 Sep 2012 20:38 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Sep 2012 19:34
Postovi: 33
Lokacija: Beograd
Ime: Veselin
Opel: Corsa C 1.7di
Garaza: pogledaj
Pa imas onaj spej za štopaljke, mislim da sam ga u Ap sportu kupio. Posle njega udaris lak kao završni sloj i to je to, samo treba da se pređe više slojeva sa osnovnim sprejom kako bi boja bila što tamnija. Bezbojni lak na kraju 2 sloja, ja sam koristio sjajni a može i mat. Neki preporučuju i da ošmirgla nekom finijom šmirglom pre nego što se krene na farbu, naravno samo onaj deo koji se farba da bi boja bila dugotrajnija. Meni je farba sa desnog štopa počela malo da se ljušti po ivicama ali i prošlo je dosta vremena.
Mada mislim da su svi ti sprejevi što mi kupujemo po farbarama više manje s.anje, ali kad nema bolji....

Htedoh da pitam, video sam tvoj post sa reparacijom letve, mnogo dobro :ok: , nego gde ima da se kupi, i da li ima uopšte kod nas, onaj set za reparaciju?
Meni je to sad malo goruće.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 19 Sep 2012 21:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Ja uzimao kod Komnenovica, mada ima i u ostalim.
I ja planiram vec duze vreme da odradim stopove, al nekako kao da sam izgubio volju...

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 20 Sep 2012 20:52 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Sep 2012 19:34
Postovi: 33
Lokacija: Beograd
Ime: Veselin
Opel: Corsa C 1.7di
Garaza: pogledaj
Sa ovim sam ja farbao, imaš u više boja.


Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 07 Maj 2013 22:36 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Sep 2012 19:34
Postovi: 33
Lokacija: Beograd
Ime: Veselin
Opel: Corsa C 1.7di
Garaza: pogledaj
Aj i ja da malo osvežim temu :

Nasao sam kožicu ručice menjača i naravno kupio :ok:. Inače stara mi se raspala, tj. sva pocepala a opet da nije ne znam da li bi je menjao mada je ova možda i lepša od fabričke...

Slika

Takođe, nalepio sam foliju na B stub. Dugo sam se razmišljao da li da to radim pošto se to toliko i ne pimećuje na malo tamnijim kolima (barem po mom mišljenju). Sve u svemu zadovaljan sam kako je ispalo.

Slika

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 08 Maj 2013 08:55 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Mar 2009 23:45
Postovi: 465
Lokacija: okolina pozarev
Ime: dejan
Opel: corsa c 1.7 DTI
Garaza: pogledaj
lepa corsica i odrzavaj je na vreme samo :P :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 08 Maj 2013 09:01 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 26 Jul 2010 00:14
Postovi: 649
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: Astra 1.7 isuzu Karavan/ nissan sx 180
Lepa je Corsica.Bice zverka kada joj ubacis chip.:D

_________________
Zena moze biti sa sela, ali japanac mora biti u garazi!!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa C 1.7 DI
PostPoslato: 04 Jun 2013 22:21 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Sep 2012 19:34
Postovi: 33
Lokacija: Beograd
Ime: Veselin
Opel: Corsa C 1.7di
Garaza: pogledaj
Znam da je bilo objašnjenja vezanog za skidanje i čišćenje egr-a i usisne grane, ali evo ga opet. Pa ako nekome može da pomogne ok, a ako nikome ne treba onda još bolje.
Od pre nekoliko nedelja stalno se pali "check engine" lampica i uz pomoć http://www.opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=147&t=5150&hilit=Error+kodovi+novijih+Opela video sam da je greška koju se prijavljuje senzor pritiska na usisnoj grani, tj. verovatno njegova zaprljanost. Uz malo "guglanja" saznao sam da se problem možda može rešiti čišćenjem "egr-a" i "usisa". Kažem možda zato što nije sigurno da nije stvarno "otišao" senzor (ne samo prljavština) ili možda "egr". Mada koliko vidim ovaj "egr" je vakumski pa ne znam šta bi tu moglo da crkne ali dobro ispraviće me iskusniji. Da i napomenem da lampica jeste svetlela ali bez nekih nuspojava. Auto je išao normalno, nije "zakucavao" na određenom broju obrtaja niti je ulazio u "safe mode" i slično kao što je kod nekih bio slučaj.
E sad što se tiče kupusanja ovako stvari idu redom, trudiću se da opišem sve kako sam ja radio.
Prvo otkačiti klemu sa +Slika onda skinuti ecu kompjuter i njegov nosač Slika, nakon toga skinuti cev od turbine do protokomeraSlika pa cev od turbine to "egr-a" Slika i cev od izduva do "egr-a"Slika. Posle ovoga će biti moguće skidanje čuvenog egr ventila koji leži ovde ispod šume nekakvih kablova Slika.
Inače ventil je skidan ranije SlikaSlikai to nije pomoglo (kompjuter je i dalje izbacivao grešku) pa je savet da se treba očistiti i grana.
Dalje...cev za povratni vod goriva Slika, vakum ventil koji se nalazi negde odozgo levo na grani Slika i dve dizne koje idu od pumpe do poklopca motora Slika. Bez skidanja dizni nemoguće je izvući granu napolje, barem ja nisam mogao. Dva šrafa koja su obeležena na slici dole su jako nepristupačna (doduše tako je i sa većinom stvari na ovom motoru :ok: ) i jedva da bilo koji kljč može da se uvuče u taj prostor. Posle ovog "planinarenja" usisna grana se može skinuti, i nju drže 4 šrafa sa gornje, 4 sa donje i 1 sa leve strane gledajući odozgoSlika. Ovi šrafovi na vrhu nisu problem medjutim ovi sa donje strane su toliko zavučeni da je potrebno veliko strpljenje a i alat kako bi se odšrafili, nešto poput ovogaSlikaSlika. Senzor pritiska koji je spomenut na početku se nalazi ovde Slika. Ja sam koristio benzin kao sredsvto za čišćenje, sve potopio, ostavio da malo odstoji i posle očistio. Od ključeva korišćeno: gedore, okasti i najviše cevasti ključevi. Veličine ključeava 10,12,16,17 i mislim 27 za onaj veliki šraf koji povezuje egr sa cevkom od izduvne grane, da i za šelne okasti "sedmica". Francuski ključ može biti opcija umesto ključa 27.

Posle ovoga sam prešao oko 500 km bez paljenja lampice a da li će ostati tako videćemo...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs