Manuelni menjač
Fabrika je konstruisala za Ascona C cetvorostepeni i petostepeni menjac. Pored toga, tu je 3-stepeni automatski bez elektronske kontrole. Zbog različitih veličina motora, različite vrste opreme su korišćeni. Klasifikacija se ovde vrši maksimalnom opterećenju motora obrtni momenat. F10 Transmisija - 100 Nm F13 Transmisija - 130 Nm F16 Transmisija - 160 Nm Ove cifre su samo grubi vodič. U opštem slučaju, ovi prenosi se više energije, to je dato toleranciju od + 20%. Treba napomenuti da je prenos F10 / F13 ne mogu lako razmenjuje sa F16 prenos. Pored motora konverzije u motor - menjač kombinacija, disk vratila i Struts i Ascona da se zameni. Ovi stane F10 / F13 F16 ne menjačem.
Prenosnih odnosa zupčanika Razlika je između nekoliko opcija za prenos. Razlika je ovde napravljena i za duzi i kratki odnos. "duzi Odnos zuma (SR =) Maksimalna brzina se postiže kada su zupčanici u 4. brzini. Naravno, broj 5 se koristiti samo kao gorivo štedi opremu. U opoziciji prenos je "kratki odnos" (= CR). prenosni odnosi su nešto kraći. Maksimalna brzina se postiže u 5. stepenu prenosa. CR opremu imale su sportske verzije Ascona C, odnosno, u GT i GT Sport modela. Izuzetak je bio model sa GT 1987g. 16SV motor od 82 KS.
Menjaci
Menjac F10 - motori samo od 1.3 ccm
Menjac F13
Menjac F16
Menjac F20 F25 F28
Automatik
|