Pozdrav, primetio sam da je povremeno, verovatno tokom regeneracije DPF (ne znam sa cim bi drugo povezao), greda iznad zadnjeg lonca prevruca. Kada otvorim gepek, sa leve strane na podu gepeka tapacir je vruc, a kada zavrnem tapacir bukvalno ne moze da se stavi ruka koliko je vruce. Ne znam o cemu se radi, lonac deluje da ima normalnu prohodnost. Takodje, DPF je skroz kod motora. Pretpostavljam da kada radi regeneraciju i podigne dosta temperaturu, to utice da lonac bude vreo, ali to prenosenje temperature na gredu iznad pa samim tim i u unutrasnjost gepeka, sa leve strane, kuda i prolazi greda, posebno me nervira. Raspitivao sam se da li ima za ovaj model (2012-to godiste) onaj zastitni lim zadnjeg lonca sto se kaci iznad, ali su mi svi rekli da to nema za ovaj model. Pretpostavljam da bi sa time resio ovo prenosenje toplote sa lonca na gredu.
Ako ima neko neku ideju, bio bih vam zahvalan.
|