Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel vektra B 2.0 DTI PROBLEM sa jutarnjim paljenjem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=17847
Stranica 1 od 2

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 16:35 ]
Tema posta:  Opel vektra B 2.0 DTI PROBLEM sa jutarnjim paljenjem

Pozdrav svima, nov sam na forumu zeleo bih da vas pitam nesto, ovako imam vektru 2.0 dizel sluzio je dobro do sad i sad ujutru kad hocu da ga upalim jako tesko pali jedva upali bio sam kod majstora rekao da treba da se zameni neki preliv creva ja zamenio i opet tesko pali ali kad upali ide ko metak da li neko zna sta je problem, unapred hvala ?

Autoru:  dusan antic [ 05 Jan 2012 16:41 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Proveri grejace!!

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 16:43 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Ali on ne pali tesko zbog hladnoce.Hvala

Autoru:  Candy Man [ 05 Jan 2012 17:11 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

ja sam imao isti problem pre mesec dana. Popucale su ti gumice na diznama i vuce falsh vazduh. Te gumice su problematicne kod tih motora. Ja sam zamenio sve 4 gumice i sad sam miran jos 7-8 mozda i 10 godina. ;)

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 17:14 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

E hvala puno :D

Autoru:  Candy Man [ 05 Jan 2012 17:17 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Nema na cemu. Ja ti kazem sta se meni desilo. Moguce da nije to u pitanju, ali sam 95% ubedjen da jeste. :)

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 17:21 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Ma ja ga vozio na dijagnostiku lik mi kaze crko motor neka greska u motoru a majstor je spominjao neka creva il gumice moguce da je to.Hvala puno :)

Autoru:  AckoNI [ 05 Jan 2012 17:36 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Postoji i gumica na bosch pumpi...meni je tu pravilo problem...i to mogu da ti menjaju majstori jer je pristupacna ;)

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 18:21 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Sutra ga teram kod majstora pa cu napomenuti ovo, hvala :D

Autoru:  laraisara [ 05 Jan 2012 18:40 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

proka je napisao:
Ma ja ga vozio na dijagnostiku lik mi kaze crko motor neka greska u motoru a majstor je spominjao neka creva il gumice moguce da je to.Hvala puno :)

Kako decko crko motor?Sad ce jos da te ubede da radis generalnu.Dobro pazi kod koga ces da oteras auto.Do hladnoce nije,verovatno negde vuce fals vazduh,samo treba otkriti gde?Sta je predhodilo ovom otezanom paljenju,jesi li imao neku intervenciju,radio servis ili to onako samo od sebe?

Autoru:  Tempo [ 05 Jan 2012 18:43 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

mene je zezalo kuciste dieselfiltera pa je tu ulazio vazduh
cim stoji duze nece da upali pa treba duze da se vergla

Autoru:  AckoNI [ 05 Jan 2012 18:48 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Znaci moze kod filtera za gorivo...kao sto Tempo kaze...a samo jednu stvar da znas...kad uvuce "fals" vazduh...ne moze da upali NIKAKO...to se meni desilo...a to sto vergla...vergla jer je presao preo 200 000km :) (slaba kompresija) i hoce da zeza u prelaznom periodu...znaci kad je nula celzijusa...jer tad ne pali grejace...meni tad vergla, a kad je -3,4,5...pali kao mina ;)
Neka provere pritisak svuda...npr kod mene je svuda bilo ok, samo dole na pumpi na toj gumici nije drzao...i ne mora neka posebna gumica da znas da te ne oderu tu ;) pozz

Autoru:  Candy Man [ 05 Jan 2012 18:51 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Pa negde je nasao put i vuce falsh vazduh. Mogu biti te gumice na diznama kao kod mene, moze biti da je prelivno crevo istrulilo i da tu vuce, moze biti da filter goriva nije dobro stavljen, pa vuce na toj gumici. auto u principu terba sotaviti preko noci i testirati vakuum celog sistema i onda ce se znati gde vuce. Meni je verglao po minut dok ne upali. Vergla vergla, ali dok napravi vakum, i dok dovuce gorivo iz rezervoara tu prodje 20-30 sekundi, minut, koliko vec.. sve zavisi koliko je stojao auto.

Autoru:  Tempo [ 05 Jan 2012 18:52 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

ako je zamenio prelivna creva
neka proveri gumice ,ima alat za to
ako nije to trazis dalje

Autoru:  Paja Azdaja [ 05 Jan 2012 18:55 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Mene je zezao akumulator star 9 godina koji nije pokazivao znake crkavanja. :)

Autoru:  proka [ 05 Jan 2012 20:39 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Hvala momci, samo od sebe auto je iz nemacke od prvog vlasnika do sad sam presao sa njim 20000km auto bruka sluzio redovno servisiran, ma to neki dijagnosticar kaze kao neka greska u motoru sutra u ns u neki servis pa cemo videti ali napomeucu im gumice na pumpi u svakom slucaju hvala javljam sta je bilo. Pozzz

Autoru:  proka [ 07 Jan 2012 17:58 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

E momci bili ste upravu gumice su popucale sad je zamenjeno i radi kao sat, hvala puno su mi pomogli vasi odgovori :ok:

Autoru:  AckoNI [ 07 Jan 2012 18:04 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

:ots:

Autoru:  bojano [ 09 Jan 2012 09:40 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Jel moze neko da mi kaze kakve su to gumice na diznama i koliko kostaju. I ta gumica na pumpi, gde se nalazi i koliko ona kosta?

Autoru:  bojano [ 12 Jan 2012 20:20 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

Posto jos niko nije nista odgovorio ajde da napisem svoje iskustvo. Ista prica, posle duzeg stajanja nece da upali, ne moze da navuce naftu. Zamenjena prvo prelivna creva, navukao naftu i upalio. Stajao preko noci i ujutru ne moze da upali. Sledece je bio filter nafte i gumice na poklopcu filtera. Opet stajao preko noci i nije mogao da upali, svu naftu vrati u rezervoar. Tad sam poslusao Goranov savet i zamenio gumicu na bosch pumpi (prilicno veliki posao) opet stajao preko noci ovog puta cak parkiran na uzbrdo i ujutru upalio. Posle toga stajao jos 24h na uzbrdo parkiran i upalio bez problema. Znaci problem je bila ta gumica na pumpi.

Autoru:  Davor-Dax [ 12 Jan 2012 20:51 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

bojano je napisao:
Posto jos niko nije nista odgovorio ajde da napisem svoje iskustvo. . .


Ja sam pre neki dan poshto sam obishao ceo grad i ni jedna radnja za Opela i druge nije imala te gumice, nashao sam u servisu za Bosch pumpe i diesel motore uzeo 4 bakarne podloshke i 4 gumice za dizne, platio sam 40e. E sad da li su me oshurili ne znam, ali morao sam da uzmem bilo mi je preko potrebno. . .

Autoru:  bojano [ 12 Jan 2012 22:01 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2.0 DTI PROBLEM sa jutarnjim paljenjem

Ja sam nasao te gumice za 600 din komad u originalu gm-ove. Medjutim nisam ih menjao tako da ih nisam ni kupio!

Autoru:  Godza [ 13 Jan 2012 00:17 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2001 god 2.0 DTI PROBLEM

bojano je napisao:
Posto jos niko nije nista odgovorio ajde da napisem svoje iskustvo. Ista prica, posle duzeg stajanja nece da upali, ne moze da navuce naftu. Zamenjena prvo prelivna creva, navukao naftu i upalio. Stajao preko noci i ujutru ne moze da upali. Sledece je bio filter nafte i gumice na poklopcu filtera. Opet stajao preko noci i nije mogao da upali, svu naftu vrati u rezervoar. Tad sam poslusao Goranov savet i zamenio gumicu na bosch pumpi (prilicno veliki posao) opet stajao preko noci ovog puta cak parkiran na uzbrdo i ujutru upalio. Posle toga stajao jos 24h na uzbrdo parkiran i upalio bez problema. Znaci problem je bila ta gumica na pumpi.



A da bi bili u toku price, rec je o ovoj gumici na torx srafu.

Slika Slika

Ima modela vp pumpi koje nemaju tu oring gumicu, vec bakarnu sajbnu.

Autoru:  Candy Man [ 13 Jan 2012 00:34 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2.0 DTI PROBLEM sa jutarnjim paljenjem

Nisam video da si pisao. ne znam posto su. znam smao da je najbolja solucija te bakarne podloske. ne trule, i ako popuste samo se dotegnu. ;)

Autoru:  bojano [ 13 Jan 2012 11:05 ]
Tema posta:  Re: Opel vektra B 2.0 DTI PROBLEM sa jutarnjim paljenjem

Candy Man
Pogresno si razumeo ovaj deo price. Ako je na frafu na bosch pumpi fabricki gumica onda moras da stavis gumicu, ne mozes bakarnu podlosku. Ako je podloska onda se na tom mestu i ne desava problem, jer je to bolje resenje!

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/