Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=17498
Stranica 1 od 1

Autoru:  Stefan Gradiste [ 05 Dec 2011 20:40 ]
Tema posta:  Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

strasan auto :wow :wow :lokomotiva:

SlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Autoru:  Aemilianus [ 03 Feb 2012 01:13 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Lepi su,daj jedan SlikaSlika

Autoru:  Stefan Gradiste [ 03 Feb 2012 17:30 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

ocu i ja al nema :( :D

Autoru:  superboss [ 04 Feb 2012 02:49 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

superboss je napisao:
Kadett E nikad nije imao fabricku TURBO izvedbu. Ja sam dugo istrazivao, i na kraju se razocarao...problem je u tome sto se u SA i EU razlikuju obelezja modela. Oni sve astre do 1999. god i dalje zovu kadett....

Evo i mog malog doprinosa:

Vec davne 1984. godine, Opel se prvi put umesao u trziste JuznoAfrickih ulicnih trkaca, sa limitiranom serijom kadetta MKI(u evropi oznaka D), oznake GTE. U njemu se nalazio 1.8 benzinski motor sa direktnim ubrizavanjem goriva, koji je imao 112ks. Medjutim tek sa izlaskom sledece generacije kadetta, 1985.(u Evropi 1984.) Opel je preplavio trziste i konacno mogao da poljulja tron koji su drzali Toyota i dotadasnji "reper" VW GTi.
GSi je postala oznaka za najvece atlete medju ulicnim trkacima. Prvi koji je poneo ovu pocasnu titulu je bio GSi 1.8, koji je imao isti motor kao i predhodni model GTE.On je bio u vrhu prodaje sve do 1987. godine, kada ga je zamenio "Boss"-titulu mu je sa pravom dodelilo marketinsko odeljenje Opela. Ovaj 2-litarski, 8-ventilski, 130ks agregat je ozbiljno uzdrmao dominaciju koja je tad imao VW GTi. Medjutim '89. godine, sa pojavom 2-litarskog, 16-ventilskog, 156ks agregata, kojeg su nazvali "BigBoss", Opel preuzima lidersku ulogu na trzistu i postaje najzesca ulicna trkalica.
Posto nije bio zadovoljan samo liderskom pozicijom, medju trkacima, Opel je proizveo limitiranu seriju(samo je 244 kom prodato!) "Superboss". Ova ulicna raketa izvlacila je 170ks iz dobro poznatog 2.0 16V agregata. Ova fenomenalna izlazna snaga se dobijala uz malu pomoc Cosworth glave, Schrick bregastih, Brospeed izduva u remapiranog ECU. Motor je prenosio svu snagu na prednje tockove, a jos jedan kuriozitet je vezan za njega: to je prvi auto sa prednjom vucom i slip diferencjalom. Snaga ovog modela je bila toliko brutalna, da je Opel za sve kupce organizovao posebnu obuku u voznji.
U sustini Superboss je modifikovani BigBoss-medjutim morao je da bude proizveden da bi prosao homologizaciju. Opel je sa njim planirao da ucestvuje na trkama, sto je i ispunio: uvrsten je u grupu N Juznoafrickog sampionata, gde je tri godine dominirao i pored mnogo mocnijeg BMW modela 325iS(2.7l, 208ks).
Posto se borba ulicnih trkaca priblizivala kraju, jer je VW u ocima fanova stagnirao sa svojim nedovoljno snaznim GTi masinama-nada je vracena kada je na trzistu predstavljen mocni 2.8 VR6.
Medjutim Opel je smatrao da mora da ima zadnju rec, i izbacuje model Kadett 200Ts(znaci Astra F). Ovo je neverovatni 204ks, 2.0 16V Turbo agregat, uparen sa 6-brzinski menjacem iz Calibre,ali sa prednjim pogonom. Ovo je definitivno bila zavrsna rec, sto se ovog razdoblja ulicnih trkaca tice

Kao sto vidimo iz teksta, Superboss je samo jedan model: 2.0 16V-170ks....
Doduse donekle se i poklapa pojava VR6, sa tvrdnjom da je 200Ts-astra. Jednostavno kadett se tada vise nije proizvodio.

Razlike izmedju Superboss-a i obicnog GSi-a(ili BigBoss-a):

Superboss
- 276 Shrick bregaste
- Coscast glava motora ( mada je nisu imali svi Big Boss modeli )
- F20 sa LSD
- Promotec ECU sa 14F7 cipom
- malo nize ogibljenje i ravni zadnji lukovi
- laksi zamajac
- 4 u 1 izduvna
- Brospeed sportski izduv
- LSA1 kuciste filtera sa K&N filterom(nisu imali svi modeli)

GSi
- fabricke bregaste
- GM glava motora
- Standardni F20
- Motronic ECU (isti kao Promotec bez cipa )
- tezi zamajac
- 4-2-1 izduvna
- LSA2 kuciste filtera

Kozmeticke razlike: maska i usisi na prednjem braniku su drugaciji(umesto maglenki ima "skrge"-koje su ustvari otvori za hladjenje kocnica), 7Jx15" Aluet felne(fabricke), 16V izvezeno na prednjim sedistima,GSI 16V natpis na poklopcima felni, nema digitalni tahometar, nego analogni sa obrtomerom, graviran do 250km/h.
Kod superbossa VIN pocinje sa slovom S.
Motor i menjac kod superbossa su obelezeni sa narandzastim markerima na glavi motora i menjacu-u slucaju da su ugradjene Shrick bregaste i slip diff.

P.S: kadett 200Ts= Astra F 200Ts(po EU klasifikaciji)
Promotec nije nikakav poseban ECU. To je obican motronic, ali je firma Promotec radila remapiranje i lepila svoje nalepnice na njega.

Wiki kaze...

Kadett F

In 1992, GM Europe decided to standardise model names across its two brands, and Opel adopted Vauxhall's name for the Kadett, Astra, for the replacement car for Europe which dĂŠbuted that year. Only in South Africa did the Kadett name continue on the first Opel Astra hatchback, until 1999, when all models took the Astra name.

Autoru:  superboss [ 04 Feb 2012 02:50 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

:gsi:

Autoru:  yugozakon [ 04 Feb 2012 15:06 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Pa da,Astra je punokrvni naslednik kdeeeeeeta! :D

Autoru:  superboss [ 04 Feb 2012 21:42 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Pravi naslednik, sa ispravljenim svim decijim bolestima kadeeetaaa sem zastitnog znaka-limarije :D

Autoru:  yugozakon [ 04 Feb 2012 22:05 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Izem im zastitni zastitni znak "the older they are,the faster are they"! :ludilo:

Autoru:  Puzo81 [ 04 Feb 2012 22:10 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Slika

Autoru:  superboss [ 05 Feb 2012 01:36 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Nije lose, mada ima nekih ostrijih linija....

Autoru:  Aemilianus [ 08 Feb 2012 15:44 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Svi za kadeet-kadeet za sve

Autoru:  limanac91 [ 11 Feb 2013 13:53 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Bacio bih ja neke slike slike iz moje arhive, da li da ih kacim ovde ili...? Mozda postoji posebna tema za to?

Po meni, Astra je mnogo ozbiljnije odradjen auto od kadeta, ali pravog naslednika zapravo kadet nije nikada dobio... on je ostao ikona za svoje doba i mozda cak i deceniju kasnije... Mislim, godine, snaga, prenos, idenje u odnosu na ostale modele, obecavalo je da iza njega stize naslednik koi ce biti taman za taj vremenski period jos bolji, medjutim predjose na ove usisivace, eco tec i ostalo, pa zapravo Astra po meni ide upadljivo losije od kadeta, a trebala bi barem isto, da ne kazem bolje za taj vremenski period razlike od 5 godina kad se pojavio 16v (Big Boss) u njemu i kad je ona izasla sa pogonske trake

Autoru:  Aemilianus [ 11 Feb 2013 18:54 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

mislim da moĹže i ovde

Autoru:  frenki [ 11 Feb 2013 19:36 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

Slika
Slika
Slika

Autoru:  hapla [ 17 Feb 2013 16:26 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

malo starih dana


Autoru:  limanac91 [ 22 Feb 2013 13:02 ]
Tema posta:  Re: Opel kadett e superboss (slike) p.s. nije moj :D

da, da, potukli smo bendzu

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/