Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

E18NV
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=10910
Stranica 2 od 2

Autoru:  bozza [ 22 Jul 2010 22:17 ]
Tema posta:  Re: E18NV

sad ja gledam po dokumentaciji i dosao sam do interesantnog podatka da motor e18nv nema oktanski prekidac.
to znaci da je taj motor naknadno ubacen u auto

Autoru:  pop [ 22 Jul 2010 22:27 ]
Tema posta:  Re: E18NV

nesto sam ja gledao, ne znam gde....na to mesto bi trebalo da ide valjda neka bosch kutija sa procesorom koji regulise tajming varnice(naravno ne za ovaj motor, tako da to vise i nije bitno) ispravi me ako gresim...

Autoru:  bozza [ 22 Jul 2010 22:31 ]
Tema posta:  Re: E18NV

e bas tako. to je ono sto sam ti ja objasnio.
na motoru koji je verovatno bio pre ovoga sada (c14nz,c16nz,c18nz ili neki lz) on zahteva taj procesor za varnicu

Autoru:  pop [ 22 Jul 2010 22:36 ]
Tema posta:  Re: E18NV

znaci u principu je sve ok, samo je problem najverovatnije u karburatoru pa zato trza i skace kad se tek upali....


ne rece mi koji tip karburatora ide na ovaj motor.

Autoru:  Nesha [ 22 Jul 2010 22:39 ]
Tema posta:  Re: E18NV

evo i slika ovog karburatora sto dobih uz auto :P

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  bozza [ 22 Jul 2010 22:41 ]
Tema posta:  Re: E18NV

to je isti kao ovaj sto sam ja stavio

bozza je napisao:
Slika Slika


i taj je imao muku sa tim karburatorom cim ga je sutnuo napolje

Autoru:  pop [ 22 Jul 2010 23:11 ]
Tema posta:  Re: E18NV

koja mu je oznaka nenade?

Autoru:  superboss [ 17 Avg 2010 05:33 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Evo i aj strucno da se umesam :D . Naime, karburator sa kojim si se "usrecio" je pierburg 2EE. Dosta redak u kadettima, uglavnom u kombinaciji sa 1.6 i 1.8 motorima(ascona, kadett). Koliko sam cuo ovde na forumu, to je neka serija za nordijsko trziste, ili sta ti ja znam....pored opela isti taj karburator koriste modeli golfa 2, audija i BMW-a tih godista
E sad, moja iskustva. Tesko se nalaze i pri tom su za oci skupi. Sto se tice reparacije isto. Uglavnom, majstore kad nazovem preporucemi da "upasujem" neki drugi, po mogucstvu od keca :trtmilojka: (sto je ovde i bio slucaj).
Problematicna je i konfiguracija motora: ECU, +2EE, +senzor radilice,+AC pumpa za gorivo. Sto je najgore, gladao sam nekoliko kadeta sa istim motorom i karburatorom, i svi su lose radili :shit: .
Na zalost, montiranje drugih pierburg karburatora po principu sraf na sraf nije izvodljivo. Meni je recimmo odmah na pamet pao gotovo isti pirburg 2E(mehanicki su identicni-samo bez te glupave elektronike) medjutim ne moze. Leziste na usisnoj grani je drugacije. Karburator se sa tri srafa srafi na neki dihtung, a posle taj dihtung sa 4 na usisnu.
Ja sam kao prelazno resenje "instalirao" varajet II karburator, koji je isao na kadetove motore, uglavnom u ascone i recorde od 1.3-2.0s...nije lose resenje. Jedino sto varajet nije bas stedljiv u gradskoj voznji, mada je na otvorenom super.
Koja su resenje, sem zamene karburatoa: promena usisne, sa nekog drugog 1.8, eventualno 1.6 od 90ks(ako moze) da bi se stavio pierburg2E ili neki drugi karb, ili pakovanja full ubrizgavanja sa motora 1.8E(stari GSi) ili pakovanje poluajsprica sa nekog novijeg kadetta/astre. Sve zavisi od raspolozivih sredstava, i isplativosti.
Eto malo ukratko/opsirno. Pitaj sta te zanima, ako nesto nije doreceno.

E, da: tvoj kadett definitivno nije 1.8i. TJ. nema ubrizgavanje. Ima normalan karburator, sa nenormalnom elektronikom

@bozza
ja mislim da je prelazak sa NV motora na NZ motore iskljucivo vezan za godiste, jer u kadettima sam nalazio,recimo, i 1.6NV i 1.6NZ, kao i 1.8NV i 1.8NZ :postovanje:

Autoru:  bozza [ 17 Avg 2010 07:08 ]
Tema posta:  Re: E18NV

moze sve da se prepravi samo kad se hoce. meni je polazilo za rukom bas na tom motoru.

jedina je mana sto usisna grana ne moze da se stavi od drugog motora nego ako hoces drugi karburadot pravis plocu/adapter a ako hoces varajet II on pase sraf na sraf.

sve ostalo nije problem i resava se bez problema

Autoru:  superboss [ 17 Avg 2010 08:25 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Znaci ne postoji opcija zamene samo izduvne grane? Sa nekog drugog 1.8 motora?
Nikad nisam bio pristalica "budzenja" sa medju plocama itd. Fabricki sto moze, ajde i nekako

Autoru:  bozza [ 17 Avg 2010 09:16 ]
Tema posta:  Re: E18NV

pa nemas neki izbor imedju motora 1.8. moze da se proba samo od c18nz,i to je pitanje dali ce se iklopiti sraf na sraf,dok c18ne,18E i od c20ne su sve anjspriceri.
sa 1.6 ne pase sigurno.

pa budevina je kad ubacis fiatov ili zastavin karburator :D

Autoru:  superboss [ 17 Avg 2010 13:13 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Sto se tice 1.8 motora, mislim da konsrukcijski sto se blokova tice nema razlike. Cak mislim da je i od 2.0 blok isti.

P.S:Evo sad sam proverio u autodati, sto se tice 1.8 motora za kadett postoji 6 verzija. Nemoj da pomislis da hocu da se pravim pametan, samo da rezimiramo neke stvari. :postovanje:

Znaci imamo:
-18SE od 82KW tj 112KS koji se ugradjivao od 1986-1991
-C18NE od 74KW tj 100KS koji se ugradjivao 1986-1991
-C18NT od 66KW tj 90KS koji se ugradjivao od 1986-1991
-C18NZ od 66KW tj 90KS koji se ugradjivao od 1990-1991
-E18NV/S18NV od 62KW tj 84KS koji se ugradjivao od 1987-1989
-S-18E od 85KW tj 115KS koji se ugradjivao od 1984-1986

Kao sto se vidi, NV motor se ugradjivao prilicno kratko, samo dve godine, u odnosu na ostale motore. Predpostavljam zbog problematicnosti sa doticnim.

Autoru:  pop [ 29 Avg 2012 11:26 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Tema je zastarela, ali da ne otvaram drugu jer se tice ovog motora....
Potreban mi je razvodnik paljenja za 1.8 BOSCH sa ravnom kapom(ne spustenom) posto je izbacen ECU.
Slika

To bi bio ovaj cini mi se. Ako neko ima na prodaju, neka me kontaktira ovde, na pp, ili na 0607302966.

Hvala unapred,
Pozdrav.

Autoru:  Daka [ 29 Avg 2012 11:27 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Ovaj razvodnik sa slike se obicno ugradjivao na askone sa 1.6s i 1.6sh motorima :D tako da znas od cega da trazis

Autoru:  pop [ 29 Avg 2012 11:30 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Hvala Daka na munjevitom odgovoru :) ..mnogo si mi pomogao.

Autoru:  bozza [ 29 Avg 2012 11:55 ]
Tema posta:  Re: E18NV

ima dva nacina ucvrscivanja ovog razvodnika,viljuskom i slicovanim rupama kao na slici.
takodje ima dve vrste djeka na razvodniku sa tri kao na slici (plavi) i sa dva pipka (crni)

obrati paznju na te detalje.

Autoru:  pop [ 29 Avg 2012 12:28 ]
Tema posta:  Re: E18NV

Mislim da je kod mene dzek sa 3 pina, s obzirom da trenutno koristim razvodnik od golfa 2 , 1.3 sa pravljenim distancerom(delo lokalnog mehanicara :) ) zbog nemogucnosti nabavke odgovarajuceg razvodnika. Auto mi dosta slabije vuce, kao da je neki 1.2, a ne 1.8 i primecujem da nekad kada ga upalim radi lepo i vuce bolje, a nekad mnogo slabije.

Autoru:  bozza [ 29 Avg 2012 12:53 ]
Tema posta:  Re: E18NV

taj razvodnik se popravlja. slabije vuce verovato zato sto su tegovi zaribali pa ne pomera paljenje. proveri na stroboskop paljenje kada se podigne na ler broj obrtaja dali paljenje ide u plus..
izbegavam to da preporucim ali moze i od golfa da se ubudzi :D

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/