Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

rekord c kupe
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=13970
Stranica 3 od 13

Autoru:  zux [ 12 Apr 2012 11:25 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

samo napred Darko majstore, ne daj Paji da te povuce na stranputicu :P
nikako da dodjem, da uzivo pogledam sta ste napravi, ali bice valjda prilike (necete vi to tako brzo zavrsiti)

Autoru:  GRiM_86 [ 13 Apr 2012 12:35 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

al bili smo mi da vidimo tvoju mahinu..neće ni to skoro.. :D

Autoru:  Dji [ 25 Apr 2012 23:05 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Džaba ti sad da spominješ šta je bilo u kafani, šta se dešava u kafani ostaje u kafani...
Da sastaviš to da se ne raspadne kad se vozi i dobro je za početak.

Autoru:  Dux666 [ 26 Apr 2012 11:14 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

prelep kupe. jedva cekam da vidim krajni rezultat. sta si odlucio za felnice?

Autoru:  Paja Azdaja [ 26 Apr 2012 14:53 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Ne znam koliko godina imas. Mozda to ne docekas. :ludilo: Sto se felni tice, zavisi od trenutne inspiracije majstora i kafanskog stanja vlasnika. :D

Autoru:  Dux666 [ 26 Apr 2012 15:51 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Ahahahahahahahaha znaci taj je rad u pitanju. :ludilo2:

Autoru:  GRiM_86 [ 28 Apr 2012 10:13 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Felne čekaju da se urade kočnice pošto nam to diktira glavčine tj broj i raspon rupa... :)

Autoru:  Piton [ 03 Maj 2012 13:24 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Prodje i ta subota, de su slike? :)

Autoru:  Paja Azdaja [ 04 Maj 2012 21:55 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Vlasnik, ovim poslednjim cinom si mu upropastio koncepciju skroz, tako da od slika moze se pozdravis. Sad ce verovatno opet da menja nosace jer verovatno nisu isti, pa te grane sto ga nisam ni slusao preko telefona... :ludilo: :ludilo: :ludilo: :ludilo:

Nesto razmisljam, sad kad imamo dovoljno delova, mozemo da napravimo i 4x4 sa nezavisnim pogonom prednje i zadnje osovine. :D

Autoru:  Candy Man [ 06 Maj 2012 17:19 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Dji je napisao:
pošto se radi o rekordu 1,7, a ne o comodoru nije neka greota...


jeste greota zato sto je kupe!

Autoru:  pboskovicyu [ 06 Maj 2012 21:57 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Candy Man je napisao:
Dji je napisao:
pošto se radi o rekordu 1,7, a ne o comodoru nije neka greota...


jeste greota zato sto je kupe!


Apsolutno se slazem....

Autoru:  GRiM_86 [ 23 Maj 2012 10:47 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

nisu strašne prepravke najviše je sečen vezni lim zbog hladnjaka...ali na comodoru je to bilo fabrički još više isečeno tako da.... trudim se da se što manje stvari vidi da nije fabrički...tunel za menjač je platio najveći ceh.... motor zamenjen sa 2.6....problem je što opet mora da se upasuje servo kočnice jer je vektrina usisna grana veća pa ga je izgurala sa već nameštene pozicije....ajmo jovo nanovo...za vikend će biti i to uradjeno...staviće se i karter (bar se nadam) i potrudiću se da završim i hladnjak do kraja tako da može da se povezuje i pali mahina.... sve to lepo zvuči al po ko zna koji put videćemo dal će tako biti.... :D piton dobićeš te slike evo ja ću staviti kad azdaja neće... :p

Autoru:  majlo [ 23 Maj 2012 13:02 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Sta ce vi hladnjak za paljenje, to je visak delova, to tek kad resite da se vozite, a do tada ima jos dosta vremena da prodje. Mi smo palili mercedes 123 bez hladnjaka, samo za probu motora, da li pali. :)
Samo napred i dajte slike i takvog nekompletnog da se vidi sta se tu radi.

Autoru:  Paja Azdaja [ 23 Maj 2012 14:02 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Kakve slike!? Pa nista nismo ni radili od poslednjih slika. Sem onog pozarnog zida sto smo zapalili malo. :D

Autoru:  lekar1 [ 10 Jun 2012 08:21 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

steta sto se sece karoserija i ubacuje motor novije generacije pogotovo sto je kupe verzija mislim da je bolja varijanta bila da tu legne jedan redni sestak sa duplim karburatorima ali gazdi auta na volju,sretno u daljim radovima

Autoru:  GRiM_86 [ 11 Jun 2012 10:21 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Slika

evo jedne sličice...motor skoro gotov....par sitnica... za rednog šestaka bi bilo isto toliko prepravki koliko i za ovo a zvuk, izgled i performanse su neuporedive... :postovanje:

Autoru:  shadow [ 11 Jun 2012 10:27 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Fuck yeah!

Autoru:  Daka [ 11 Jun 2012 10:31 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Uh brutalno :aplauz: :aplauz: :respekt: Lepo je lego ovaj ladnjak pod vezni lim :D

Autoru:  majlo [ 11 Jun 2012 12:02 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

lekar1 je napisao:
steta sto se sece karoserija i ubacuje motor novije generacije pogotovo sto je kupe verzija mislim da je bolja varijanta bila da tu legne jedan redni sestak sa duplim karburatorima ali gazdi auta na volju,sretno u daljim radovima


Redni sestak je isao u commodore A koji je isti izgledom kao rekord c. Mene interesuje kolike su razlike izmedju ta dva auta i da li su limarijski potpuno isti? Mislim na commodore A coupe i rekord c coupe. I ako znate sta je isto a sta razlicito u mehanickom delu, na primer izmedju ovog rekorda i commodore A GS u koji je isao redni sestak I6 ohv 2.5 V6 od cini mi se 130KS 12V? Hvala unapred na odgovoru.

Svaka cast na novom srcu, transplantacija uspela.

Autoru:  lekar1 [ 11 Jun 2012 12:23 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

nesece se nista samo hladnajk ide u vezni lim i nema razlike u karoseriji izmedju obicnog rekorda c i comodorea A jedino su glavcine kod jednog sa cetiri a kod dugog sa pet brezona i opruge su jace kod comodore A kad se sestak ubacuje u obicnog nema secenja karoserije

Autoru:  GRiM_86 [ 11 Jun 2012 12:31 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

slažem se sa lekarom... samo se seče vezni lim...to je uradjeno i ovde....stim što je zbog razlike kartera morala da se proseče i greda jer udara karter....prepravke su i oko tunela nastale zbog menjača sa omege koji je mnogo moderniji nego originalni pa će poprilično doprineti ugodjaju u vožnji tako da je cena te prepravke jako mala naspram dobiti.....mene zabrinjava zadnji most odnosno diferencijal i osovine koje ovog puta nisu predvidjene za prepravljanje.... u pitanju je most od 1.7 ...kad budemo testirali videćemo da li će držati ako en izdrži uleteće od mante a 1.9....prema mojim saznanjima to treba da drži vodu...ako neko zna nešto o tome..ili ima ideje...neka puca slobodno....ugradnja omeginog zadnjeg trapa nije opcija jer zahteva prevelike prepravke....( al ako ništa ne preostane piton će čekati na svoj auto još koji mesec duže... :( )

Autoru:  lekar1 [ 11 Jun 2012 17:42 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

taj diferencijal bi trebao da bude dobar i da izdrzi taj motor koji je u njemu ako znas metalik zelenog rekorda c cupe iz Zemun Polja na njemu je ostao njegov diferencijal 1.7 a motor je od omege 2.0 115ks i ide bez problema,a taj diferencijal od mante A prvo skini poklopac i prebroj zube na glavnom zupcaniku nebi trebalo da bude razlike u broju zuba na njemu i ovom tvom ali da bi tacno znao koji ti zuppcanik treba i koji ima najbolji odnos otvori auto datu mislim da su imali prenos neki stari opeli ako se dobro secam 3\44 taj odnos je bio najbrzi a to su imale mante B 1.9 ili 2.0 GSI

Autoru:  MantaFan [ 12 Jun 2012 15:20 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

Manta A ima broj zuba 9/33,isto kao i Manta B 1.6,s time da je diferencijal od Mante A uzi od diferencijala Mante B

Autoru:  lekar1 [ 12 Jun 2012 17:23 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

@Manta Fan
a evo i ovog minera sto non stop nesto pametuje :palica: ,prijatelju nisam mogao a da neprimetim da u svakoj temi tebe ima i da nesto stalno pametujes,pa i da hoce kolega da ubaci kompletan diferencijal od mante A ili B to je nemoguce bez secenja karoserije jer se fizicki po vesanju razlikuju a to dali mu pase od A ili B varijante po sirini to bi trebalo da izmeri ako si pazljivo procitao napisao sam da bi trebao da skine poklopac na srcu diferencijala i da prebroji zube za prenos pa ako je moguce od nekog drugog opela da se srce prebaci (ako je moguce)a jedina varijanta da se nista nesece i ne prepravlja naci diferencijal od C ili D varijante koji su bili sestaci mozda je tamo brzi prenos ali to bih vec morao da pitam deda Misu ili da pogledam u njegovim knjigama pa da napisem,a ti bi kolega Manta Fanu mogao da otvoris temu na ovom forumu i da predstavis tvoj rad pa da kod tebe lepo komentarisemo tvoj majstorluk ako uopste nesto znas da radis :ludilo: :ludilo1: :ludilo2: :lokomotiva:

Autoru:  GRiM_86 [ 12 Jun 2012 19:38 ]
Tema posta:  Re: rekord c kupe

nećemo se prepirati ljudi....opušteno samo.... nisam gledao zupčanike uopšte....kad stignem dotle vataću se za glavu i lupati o zid....kukati i treažiti info....do tada nadam se da ću postaviti više slika da tema bude svežija nekako i da se vidi rad i napredak.....

Stranica 3 od 13 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/