Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

kocnice!!
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=5330
Stranica 4 od 5

Autoru:  dario opel kadett [ 09 Jul 2009 12:14 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

jutros je bilo zanimljivo...trebam da odem do jednog grada nekih 60 km u jednom smjeru i prije nego sam krenuo odem po hljeb..upalim auto spustim rucnu kad nece da ide,rucna drzi tj zadnji desni tocak...ja malo vako-malo nako nista drzi ne pusta a spustena rucna...a da na pomenem da mi je auto stajao 2 dana nisam ga vozao bio u brzini s podignutom rucnom...i skinem tocak i dobos kad sve normalno..ocistim hrdu sa dobosa i pakni zadnji smigl papirom,naprskam WD-om opruge unutra i sve ok...

u voznji kada sam se vracao kocnica je dobra ali tvrda tj pretvrda mora bas da se ima kondicije...do cega li je to majku mu?

Autoru:  vlada13 [ 09 Jul 2009 13:31 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

To što ti je ostala ručna može da bude ili da ti je sajla loša ili opruge u dobošima pa da oni ne vraćaju paknove nazad.
To što loše koči (što ti treba snage) je do prednjih klješta, ili su ti zapekli klizači ili je nešto drugo u pitanju. Nađi dvodelna klješta i rešićeš se muka, veruj mi.

Autoru:  Godza [ 09 Jul 2009 14:51 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Ovo sto ti je zablokirao zadnji tocak je 99% od vlage, povukao si rucnu bilo spolja vlazno i zagrejan dobos dolazi do blokiranja, obicno se desava kad su paknovi ( obloge ) lepljeni na gvozdje, kada je origial sa nitnama nece da blokira.

A ovo sto je tvrda pedala od kocnice ako nije ovo sto je vlada13 napisao, proveri servo uredjaj i vakum ventil na servo uredjaju.

Autoru:  dario opel kadett [ 09 Jul 2009 20:58 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

godza u pravu se jer stalno je kisa padala pa sunce u dani se vijeme promjeni 20 puta....
sajla je nova...

a skinucu klijesta oboja i stavit u benzin raspakovat skroz i ocistit sve i probat da sredim...

Autoru:  vlada13 [ 09 Jul 2009 23:13 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Na tim klještima su klizači najveći problem. Da, to što ti je tvrda kočnica moguće da ti je crevo vakuuma problem, ili sam servo kočnica.

Autoru:  dario opel kadett [ 09 Jul 2009 23:23 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

bila su oboja kadettova kljesta sa onim klipovima sto prave problem...jedna zaribala odem da uzmem od askone kad samo jedna..ja popizdio i kupim samo jedna a druga ocistim...klijesta ne drze ne grije se tocak...ne znam sta me vise zezaju pa mi varira...

servo od kocnica je mjenjan i provjeravam ga tako sto na ugasenom auto nadrukam kocnicu kod ne bude tvrda i drzim tako i upalim auto i propadne malo...znaci da je ok...ono crijevo sto ide sa njega sa nepovratnim ventilom sam probao ustima da duvam u obe strane i samo u jednoj ide tj i ono je ok..glavni kocioni nov...dobosi kao novi...

samo kljesta ostaju...sad cu vidit da i desna nadem od askone i onda cu da ih rastavim pa vidim...ne znam popizdim kad sjednem u kadetta i vidim kocnicu...dobra je ali tvrda postane i zensko ne bi moglo da koci normalno....

Autoru:  dario opel kadett [ 28 Feb 2010 19:24 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Ljudi od kojih auta odgovara servo mehanizam za kocenje da moze da se stavi na moj glavni kocioni?
da li od astre f,vectre a?

Autoru:  vlada13 [ 28 Feb 2010 23:47 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Ja sam stavio od astre f gsi 16v 256/24 (prečnik/debljina)

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Mar 2010 10:38 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

aha tako cu i ja da potrazim....



sto se tice zamjene mislim da mogu sam..4 sarafa odvrnem i samo zamjenim-bar tako mislim...ona posuda za tecnost za brisace ce morat da se skine...

Autoru:  bozza [ 01 Mar 2010 10:59 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

vlada13 je napisao:
Ja sam stavio od astre f gsi 16v 256/24 (prečnik/debljina)


koje si vlado stavio? servo uredjaj od astre f?

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Mar 2010 11:30 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

ja mislim da vlado prica o diskovima i kljestima

Autoru:  vlada13 [ 01 Mar 2010 12:22 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

bozza je napisao:
vlada13 je napisao:
Ja sam stavio od astre f gsi 16v 256/24 (prečnik/debljina)


koje si vlado stavio? servo uredjaj od astre f?


Nisam servo, samo kočiona klješta i diskove, servo je ostao moj i sve radi OK :)

Autoru:  pistre [ 01 Mar 2010 14:15 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

dario, postoji i servo za kocnice :wink:

Autoru:  Marcus [ 01 Mar 2010 14:18 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Zar nema svaki kadet E servo kocnice?

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Mar 2010 14:57 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

pistre je napisao:
dario, postoji i servo za kocnice :wink:


pa ja sam to i pitao da li servo od astre f ili vectre a moze u mog kadetta..naravno da imam servo.

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Mar 2010 14:57 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

pistre je napisao:
dario, postoji i servo za kocnice :wink:


pa ja sam to i pitao da li servo od astre f ili vectre a moze u mog kadetta..naravno da imam servo.

Autoru:  Ognjen86 [ 18 Mar 2010 23:56 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

E ovako da se i ja prikljucim, imamo slican problem sto se kocenja tice, treba konjski da stisnem pedalu da blokira tockove inace ovako koci da kazemo OK. Neko je spomenuo samoventilirajuce diskove i kociona klesta, gde ima da se nabavi sve to novo i da li se isplati tako nesto?

Autoru:  dario opel kadett [ 19 Mar 2010 06:47 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

a da servo promjenis?

Autoru:  Ognjen86 [ 19 Mar 2010 10:04 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Nisam siguran za servo da li da menjam, pedala ide jako lako i koci super, samo kad hocu da blokiram tockove moram je skroz dole stisnuti i najasiti kao magarac da i blokirao tockove, inace dobro koci.

Da napomene, novi je kocioni cilindar, diskovi, pakne, plocice, klizaci na jednodelnim kocionim klestima.

Autoru:  vlada13 [ 19 Mar 2010 13:17 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Upravo ovo zadnje što si pomenuo je najveći problem na tim kočnicama. I ja sam imao dosta tvrdu kočnicu sa starim diskovima, kako sam prešao na kombinaciju samoventilirajućih diskova 256mm i dvodelnih klješta mekana je kočnica i super radi.

Autoru:  Speedy [ 21 Mar 2010 19:12 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

vlada13 je napisao:
Ja sam uzeo sa astre gsi 16v klješta, idu ventilirajući diskovi 256mm (ako se ne varam, imam zapisano :) ), odvrneš tvoja klješta, zavrneš ona, kačenje klješta je u mm isto, ispustiš vazduh, 14ice staviš i vozi.
Razlika je brooka između ivih i kadetovih klješta, auto koči kao lud


mislio sam konkretno na zadnji trap...zbog diskova...jel mogu samo glavcine il moram ceo zadnji trap da menjam?

Autoru:  magyshadow [ 25 Mar 2010 13:22 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Malo mi nije jasno sta zelis da postignes?

Auto ti odlicno koci, tockovi blokiraju samo kad stisnes pedalu ko lud...u cemu je ovde problem?
Imas zelju da blokiras tockove na svakom semaforu ili....?

Mislim da ti je Vlada13 dao najbolji savet, a to je da jednodelna kadetova kljesta zamenis sa nekim dvodelnim, ne moraju bas da budu 256mm, mozes da uzmes i obicne sa korse, ali samo da su dvodelna :ok:

Autoru:  vlada13 [ 25 Mar 2010 14:46 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Mora ceo zadnji trap da se menja ako hoćeš nazad diskove, mada po meni bespotrebno bacanje para, bar na motorima male konjaže kao što je tvoj i moj :)

Ja i sa ovim klještima kad nabodem kočnicu onaj iza mene gleda gde će pa moram malo da popustim :shit: :dedica:

Autoru:  magyshadow [ 25 Mar 2010 16:11 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

To je zato sto nikada nisam ja bio iza tebe :D

Autoru:  Cvorke [ 07 Feb 2014 16:35 ]
Tema posta:  Re: kocnice!!

Dižem temu iz mrtvih, al šta ću, bolje nego da otvaram novu. :ots:

Naime, sve je bil ok do prosle nedelje, kada sam izvezao auto iz garaze da se provozam malo posle duze vremena.

Koci auto normalno, ali je cas tvrdja, cas meksa(normalna kocnica) dok vozim. Recimo kada vozim oko 60-70 kmh, stisnem da kocim lagano do semafora, kocnica je odmah tvrda. Stanem na semafor, pustim kocnicu i posle 10ak sukundi stisnem opet i mekana je.

U sustini, nema pravila, cas tvrdo, cas meko, ali normalno koci u oba slucaja.

Do cega može da bude ako neko zna? Čisto da znam čemu da se nadam kad odem kod majstora.

Diskovi i plocice su dobri, klizači su letos bili na razradjivanju jer su pre toga bili malo zalepili. Ono sto sam primetio je da na dobosu pozadi malko vlazno od ulja sa unutrasnje strane. Ulje u kocnicama ko zna koliko je staro, sad treba da menjam obavezno na prolece kad opet pocnem da vozim auto. :)

Stranica 4 od 5 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/