Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Apr 2024 15:32

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Sabijanje opruga
PostPoslato: 05 Mar 2014 21:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
zanima me koliko moze auto da ide dole sa fabrickim amortizerima?
i ako ima neko iskusan u tom poslu ponudite a najvise bi mi odgovaraco cacanski i uzicki kraj.
u pitanju je ascona c


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 05 Mar 2014 23:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Sabijanje opruga zahteva zagrevanje a zagrevanje kali materijal odnosno povecava mu tvrdocu sto automatski znaci da gubi elasticnost a to znaci da lakse dolazi do zamora materijala sto na kraju dovodi do pucanja opruge ili do daljeg sabijanja... Na vecini vozila fabricki amortizeri ne mogu da podnesu nikakvo spustanje ili govorimo mozda o 10-20mm, maksimum 30mm ali to podrazumeva i koriscenje amortizera u punoj snazi jer cim pocnu da gube malo svojstva odmah ce losije da zaustavljaju oscilacije opruga... Trazi neke sportske opruge ako postoje ili od nekog drugog auta da se upasuju tvrdje i krace opruge...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 06 Mar 2014 01:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
nema takvih,(ne pase ni od cega drugog) treba mi 150e i preko da bih imao opruge tako da cu ovo da odradim, to sam resio. sve jedno hvala sve sam to znao al druge mi nema a znam dosta slucajeva da sljaka to tako samo me je zanimalo koliko moze sa fabrickim amortizerima..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 06 Mar 2014 10:05 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8839
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
A šta je problem ako se vozi auto na fabričkim amortima i spuštenim oprugama? Jel utiče mnogo na vek trajanja amorta i zašto?

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 06 Mar 2014 10:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2010 15:17
Postovi: 4870
Lokacija: Beograd
Ime: Petar
Opel: Astra H opc line
a ti si bese onaj sto je spustio -70 :banghead: :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 06 Mar 2014 10:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Jan 2011 14:08
Postovi: 2848
Lokacija: Novi Sad/Prijepolje
Ime: Slobodan
Opel: Corsa B X10XE, Alfa 147 1.9JTD, VW Buba 1200J.
Garaza: pogledaj
Meni su 35/35 na fabrickim i vec trecu god sve ok, udobnija je nego sa fabr oprugama.

Sto se tice sabijanja opruga zajebi, x primera da su im pucale u voznji.

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 06 Mar 2014 11:37 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Pucaju kod novijih i bez sabijanja :ludilo1: Pa sljaka kod mnogih zato sto sabiju par cm oprugu i onda super auto legne na odbojnu gumu pa radi na njoj umesto na oprugi i zato ne pukne zato sto ne trpi opterecenje... A odbojna guma je jedino sto stiti amortizer od stradanja tako da kad ona propadne od stalnog zamora onda ode i amortizer... Ili u zavisnosti od koncepcije trapa, ako je odbojna guma na karoseriji onda vremenom pukne karoserija i ode amortizer...

Ako se amortizeri ne upare sa odgovarajucim oprugama tj poremeti se hod amortizera i on se cesto sabija do kraja sem sto voznja postaje neudobna, postaje i ozbiljna jer ako pokupite neravninu u krivini onda ce te da odskocite, auto izgubi trakciju i produzite kroz krivinu... I znam da ce sad reci e pa ja znam mnoge koje voze tako i nema problema, da znam i ja samo sto cesto ispadne da kroz krivinu prolaze i sporije nego sa fabrickim autom, samo se cini brze jer se manje naginje... Opruga mora da bude tvrdja da bi se kompenzovao manji hod amortizera pri spustanju...

Moze jedino da se uradi jedna caka a to je da ako osovina/klip iz amortizera ne viri iz kucista kad se sabije (ovako):
Slika

Da se skrati odbojna guma ali to obicno pali samo kod McPherson oslanjanja sa odbojnom gumom...

Evo i jedan video koji pokazuje otprilike problem, istina tu je za amortizere sa podesavanjem visine auta ali moze da se primeni i na slucaj sa sabijanjem opruga, kada je Partially threaded je kao kada sabijete oprugu Fully threaded je kad je auto normalne visine ili spusten sa tvrdjim oprugama:
http://youtu.be/nJH1i5F7-24

Stavio bih ga ko mali prozorcic ali ne mogu da provalim ovu vasu youtube opciju :banghead: Mada i tvrdje opruge ne mogu uvek da pomognu, cak i kad se kupe specijalizovane ne znaci da moze automatski na fabricke amortizere jer fizicki pasu...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 20:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
Markius je napisao:
zanima me koliko moze auto da ide dole sa fabrickim amortizerima?
i ako ima neko iskusan u tom poslu ponudite a najvise bi mi odgovaraco cacanski i uzicki kraj.
u pitanju je ascona c


preskocicu rasprave i dacu ti odgovor ,,,

sve zavisi od auta i motora koji se nalazi u njemu a naravno i od opruga , mnogi misle da se amortizer skracuje da ne bi "ventil udario od dno kucista" , to moze da se desi ali tad bi vec rub na autu bio na polovini tocka a to niko nije lud da vozi niti moze da vozi , amortizer se prvenstveno skracuje zbog samih opruga , da ne bi "landarale" kad se digne na dizalicu , motor je bitan faktor ako neko patosira auto od 4000ccm a samo "sabije ili skrati" opruge , prilikom udara u duboku rupu ,opruge ne pruzaju dovoljan otpor i dolazi do udarca tocka u sasiju pa cak moze da se desi da ventil pukne o dno kucista ,,,, i da ne nabrajam jos gomilu primera

konkretno ,,, ako neko hoce da spusti auto 3-4cm , nema potrebe za menjanjem amortizera ,,,,

i za kraj ,,, posto se bavim spustanjem auta i remontom amortizera , mogu da kazem da sam (sabio/sekao) spustio preko 1000 automobila i nikad se nije desilo da je nekom pukla opruga , a bukvalno bar 3 puta nedeljno mi u servis dolaze automobili sa fabrickim oprugama koje su pukle , tu prednjace stilo , razni renoi (laguna 2 pogotovu) , puntici itd.,,,,

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 20:09 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
uglavnom spustio sam auto sabijanjem i sve je ok za sada. ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 20:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
kako si sabio, koji je postupak ?

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 21:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
verovatno grejanjem , postoji nekoliko postupaka

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 23:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
i sekao i odgrejao, slikacu kad budem kuci pa cu izbaciti slike zadnje opruge vise ne lice na sebe... :D al bilo je zestokog testiranja i sve je ok i predjoh otad blizu 1000km auto je dosta tvrdji i super se ponasa... ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 23:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
DRAGANCE je napisao:
Markius je napisao:
zanima me koliko moze auto da ide dole sa fabrickim amortizerima?
i ako ima neko iskusan u tom poslu ponudite a najvise bi mi odgovaraco cacanski i uzicki kraj.
u pitanju je ascona c


preskocicu rasprave i dacu ti odgovor ,,,

sve zavisi od auta i motora koji se nalazi u njemu a naravno i od opruga , mnogi misle da se amortizer skracuje da ne bi "ventil udario od dno kucista" , to moze da se desi ali tad bi vec rub na autu bio na polovini tocka a to niko nije lud da vozi niti moze da vozi , amortizer se prvenstveno skracuje zbog samih opruga , da ne bi "landarale" kad se digne na dizalicu , motor je bitan faktor ako neko patosira auto od 4000ccm a samo "sabije ili skrati" opruge , prilikom udara u duboku rupu ,opruge ne pruzaju dovoljan otpor i dolazi do udarca tocka u sasiju pa cak moze da se desi da ventil pukne o dno kucista ,,,, i da ne nabrajam jos gomilu primera

konkretno ,,, ako neko hoce da spusti auto 3-4cm , nema potrebe za menjanjem amortizera ,,,,

i za kraj ,,, posto se bavim spustanjem auta i remontom amortizera , mogu da kazem da sam (sabio/sekao) spustio preko 1000 automobila i nikad se nije desilo da je nekom pukla opruga , a bukvalno bar 3 puta nedeljno mi u servis dolaze automobili sa fabrickim oprugama koje su pukle , tu prednjace stilo , razni renoi (laguna 2 pogotovu) , puntici itd.,,,,


Pa ti pobijas samog sebe :D Kakve veze ima to koji je motor, vecina automobila imaju razlicite opruge u zavisnosti motora u istom modelu auta (za sve ove koje si naveo u poslednjoj recenici to vazi)... Samim tim je svejedno da li je auto tezak ili ne, ista pravila vaze. Drugo mozda postoji neki usamljeni primer, ali siguran sam da 99.99 automobila ima odbojnu gumu tako da nema sanse da udari u sasiju ili da spici ventil ili bilo sta slicno pa makar vozio bez opruge... Ono sto jeste problem da dugotrajno opterecenje na odbojnoj gumi dovodi do njenog stradanja i kad strada onda moze amortizer da spici ventil... Normalno jos veci je problem da bilo kakva voznja kada je opterecena odbojna guma automatsk iznaci praticno odsustvo amortizacije sto je po pitanju performansi lose i opasno a po pitanju udobnosti katastrofalno... Amortizeri se obicno skracuju kako bi se izbegla ta voznja na odbojnoj gumi jer skracivanje opruge da ispada iz lezista na fabrickom amortizeru u vecini slucajeva znaci drasticno spustanje... Posto fabricke opruge su cesto sabijene pri montazi na amortizer 10-25% od svoje duzine... Takodje vecina vozila, pogotovo novija, jedva se nose sa aftermarket oprugama za spustanje od 30mm na fabrickim amortizerima a kamoli sa sabijanjem fabrickih...

PS: Jel si radio Yuga, koliko moze da se skrati fabricka opruga?

Markius: Dosta tvrdji, dokaz da stosuje odnosno da amortizer ne radi adekvatno... Nista dalje ne treba reci...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 20 Mar 2014 23:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
auto je udoban, nikakvih udaraca nema ali kad uzmes na krilo da ga sabijes dosta je tvrdji. mozda sam se lose izrazio ali za sad sam zadovoljan, auto ce biti kod mene sigurno narednih god dana pa cemo videti sta ce biti sa amortizerima. INACE JEDNA ZANIMLJIVOJST JE DA SU AMORTIZERI ZADNJI JOS FABRICKI, AUTO JE INACE 88 GOD, I NISU PROPISKILI.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
YUgisa je napisao:
Amortizeri se obicno skracuju kako bi se izbegla ta voznja na odbojnoj gumi


:krsti: :krsti: :krsti:

yugisa , druze moj ,nemoj da se ljutis ali ti definitivno ne znas sta znaci "skratiti amortizer" , pobogu pa ti ladno mislis da se telo amortizera sece ili skracuje?? naravno , postoji i ta solucija (ne na svim tipovima auta , pogotovu ne na japancima a o askoni i da ne pricam koji je to sex) ali ko ce normalan da se upusta u to???

markius , bez brige , da stoji na odbojnim ,,, vec bi ti zubi poispadali

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:15 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Ako nisu propiskili ne znaci da su ispravni ;) Mogu da dobiju lufta i da izgube veci deo svoje sile usled zamora diskova na ventilima i kad se potrosi karika klipa... Nema udaraca kada udara u gumu, to ne zvoni... Fizicki je nemoguce da bude tvrdji kada nisi prakticno nista promenio sto utice na tvrdocu sem da kao sto kazem da dovaca odbojnu gumu... Kaljenje opruge daje mali uticaj po pitanju povecanja tvrdoce opruge a isto tako opruge su progresivne i to obicno su na krajevima nesto mekse od sredine pa i to sto si otsekao ne znaci isto puno jer nisu ti krajevi toliko meksi od sredine da uticu nesto puno... Tako da tvrdji moze da bude samo ako dovati odbojnu gumu ;)

Dragance: Apsolutno nemam pojma, ja sam pravio samo ovo:
Slika
Slika

Crna je fabricka opruga a ove dve nisu:
Slika

Nego mi ne rece, koliko moze da se skrati opruga na Yugu, pretpostavljam da si barem jednog radio u tih 1000 automobila... I reci mi kad radise remont amortizera, jel menjas ventile i da li imas aparat za merenje sila da bi mogao da proveris da li su ti remontovani amortizeri jednakih i adekvatnih sila?

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
YUgisa je napisao:
.

Dragance: Apsolutno nemam pojma, ja sam pravio samo ovo:
Slika
Slika


yugisa , lepa ti je kolekcija , ovoliko ih ja odradim svaki dan , neretko i vise, ali na mnogo ozbiljnijim kolima :ludilo1: :ludilo: :ludilo2:

a posto nemam nameru da se sa tobom raspravljam i evo javno priznajem da JA NEMAM POJMA AMA BAS NISTA OKO AMORTIZERA I OPRUGA ,,,, i javno cu da priznam da TI BOLJE ZNAS OD MENE , svaka ti cast , vidim da si prilicno iskusan oko tih ,,, jugica sta li je vec ,,,, jos jednom , priznajem bolji si :postovanje: :postovanje: :postovanje: :postovanje:

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Hahahaha druze, kad si ti tako iskren, evo i ja da budem, nisam radio 1000 automobila ali jesam radio 50 i koji Yugic medju kojima i jedan iz HR koji se koristi za autoslalom i jedan za SAD... Mislim da nije lose za jedan hobi koji traje 2 godine... ;)

Inace je odgovor na moje pitanje je od 0 do 1 krug u zavisnosti koliko su dugacke opruge, dolazile su u duzinama od 38 do 43cm a minimum je 38cm, na nekim amortizerima 37cm posto ima malo varijacija u visini platforme...

Nemam iskustva sa stranim vozilima ali teorija je svuda jednaka. Ako auto postane tvrdji posle spustanja sabijanjem ili secenjem opruga znaci da udara u odbojnu gumu... Mozda ne lezi na njoj stalno ako nije drasticno spusten, ali pri vecim neravninama i kad se jace nagne legne na nju... I to moze da se izbegne jedino skracivanjem odbojne gume (uz eventualno skracivanje klipa) ako moze ili skracivanjem tela i klipa amortizera. Mada to onda pravi neke druge probleme ali sad nebitno...

Evo ja nudim priliku da se dokazes, probamo recimo na karting stazi bilo koji od tih ozbiljnih kola koja si ti spustao protiv mog Yuga...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 00:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
:postovanje: :postovanje: :postovanje:

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 01:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
heh pa ja i ne gledam da smo na istoj lokaciji, Subotici. kad doteram auto cujemo se da pogledas to uzivo a i da vidim jugica.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 09:31 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Nema problema ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 09:42 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jan 2013 17:46
Postovi: 269
Lokacija: Avala
Ime: Srdjan
Opel: Astra F 1.4
YUgisa je napisao:
Inace je odgovor na moje pitanje je od 0 do 1 krug u zavisnosti koliko su dugacke opruge, dolazile su u duzinama od 38 do 43cm a minimum je 38cm, na nekim amortizerima 37cm posto ima malo varijacija u visini platforme...


Druže 4 kruga na fabričkim amortizerima i nije mu ništa, mislio sam da će izleteti opruga u nekoj krivini al g*v** stoji na mestu.
I jel ti imaš skriptu negde sa odgovorima jebte na par foruma tvoje teme pitanja i odgovori precrtani XD


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 10:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Nije stvar da li ce da izleti nego da li lezi na odbojnoj gumi pre svega a tek kada se skrati drasticno onda moze da iskoci jer na Yugu je opruga od 38 do 43cm a amortizer se maksimalno izvuce oko 30cm plus minus 2cm u zavisnosti od proizvodjaca... Sto znaci mozes uzeti ako imas najkracu verziju amortizera i skratiti je na 30cm pa nece ispasti ali nece ni raditi amortizer nista...

Nadam se da se nece buniti administracija, ali cu da kopiram linkove, ne da mi se sad sve slike ponovo postavljati:
Tri kruga secena opruga:
Slika

Slika

Slika

Dva i po kruga secena opruga:
Slika

Slika

Dva kruga secena opruga:
Slika

Jedan i po krug secena opruga i oboren kraj opruge:
Slika

Fabricka opruga ali spustena platforma amortizera:
Slika

Svi su rasturili odbojne gume i propisali amortizeri...

Sto se tice skripte, nemam pojma na sta mislis, koji to forumi a mozda nisam ni ja, na nekim forumima neki momak koristi isti nadimak, tj ja koristim YUgisa a on Yugisa.

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 11:22 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jan 2013 17:46
Postovi: 269
Lokacija: Avala
Ime: Srdjan
Opel: Astra F 1.4
Ma jugo je igračka samo...
Ma gde god neko pita za sečenje ili sabijanje opruga pojavi se neki Jugiša sa ljubičastim jugom na avataru sa poduzim tekstom i na kraju ga svi oteraju u k., ne kažem ništa loše za tebe ali ako će ljudi da seku ili sabijaju opruge pusti ih ko ih šiša, al glupo je ove amortizere sto ti praviš valjda verujem da su dobri ali pre će da secnu oprugu nego ti daju 100e za tvoje....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Sabijanje opruga
PostPoslato: 21 Mar 2014 11:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Okt 2010 13:41
Postovi: 943
Lokacija: BEOGRAD
Ime: dragance
Opel: Kadett
Srdjan93 je napisao:
Ma gde god neko pita za sečenje ili sabijanje opruga pojavi se neki Jugiša sa ljubičastim jugom na avataru sa poduzim tekstom i na kraju ga svi oteraju u k.,


ma nije to ovaj sigurno ,,, vidis da nema slicnosti :ludilo1: :ludilo: :ludilo2:

_________________
svaki put kad promenis visinu auta, trebalo bi odraditi reglazu trapa. LEGENDARNA IZJAVA Yugishe


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs