Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Prelazak na 280/284/288/308.. diskove
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=22031
Stranica 2 od 3

Autoru:  Daka [ 04 Maj 2013 18:00 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Moram videti od cega pasuje cilindar na moj servo i da to istjuniram do kraja..jer ova skalamerija sa losim kocnicama nije za zezanje :D Videcu dal moze od calibre da se uglavi nesto :D (posto vec brdo delova sa calibre koristim) :ludilo:


EDIT

I blesavi Englezi imaju slicne probleme...koci ali pedala ide nisko :banghead:

http://www.mk2cav.com/index.php/topic,1 ... #msg154325

Autoru:  dzimi [ 05 Maj 2013 14:09 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Ja sam malo zaboravio na ovu temu. :banghead: kvcali evo sada sam izmerio. :)

Daka od koje astre si uzeo kocioni? Sada sam izmerio kod mene i dimenzije su oko 13.3mm duzine do servo pojacivaca
Slika

i oko 3.2mm debljina cilindra
Slika

A ove oznake su na servo pojacivacu
Slika

Mislim da su neki sa ovim cilindrima stavljani napred turbo/v6 diskove i sve je bilo ok...mada su pozadi bile fabricki diskovi od GSi

Autoru:  Daka [ 05 Maj 2013 14:16 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Kod mene nema ABS,tako da sa calibre V6 ne pasuje...videcu sta nosi astra F GSI ili kadett GSI koji je fabricki imao zadnje diskove a nije imao abs..

Autoru:  kvcali [ 05 Maj 2013 14:33 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

I kod mene je 132/32mm, e sad nek premere ovi T/V6 pa da imamo sve informacije

Autoru:  Daka [ 05 Maj 2013 14:53 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Ovakav cilindar meni treba precnik klipa 22.5 :D




Slika

Ova tri koja imam su identicni po spoljnom izgledu ali izgleda je je klip manjeg precnika pa ne moze da pogura ulje kako treba..

Autoru:  Mihajlo_J [ 05 Maj 2013 14:59 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

A cilindar sa ABS se ne može staviti na auto bez ABS? Naravno, uz neke prepravke.

Autoru:  dzimi [ 05 Maj 2013 19:36 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Mozda i moze, umesto u ABS, direktno na tockove..

Znaci astra 1.6 16V 256mm diskovi (da napomenem pozadi dobosi) isti cilindar kao
Calibra 2.0 16V 256mm i pozadi diskovi

Autoru:  simo [ 16 Jun 2013 16:07 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Koliki disk maks se moze stavi na omegu a 170ks, felne 17. znaci treba ju mi jace kocnice sa 4klipa ili vise , od cega bi moglo da pase bez mnogo prepravki. Hvala unapred.

Autoru:  jocaks [ 19 Sep 2013 18:04 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

postoje li veci diskovi za 4x100

Autoru:  kvcali [ 19 Sep 2013 18:28 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

pa evo ovde smo rezimirali sta i kako ima, a postoje na ebayu 288 sa 4 rupe kao ovi sa T/V6 ali su preskupi 150 funti, tako nesto, tako da kombinuj od ovih ponudjenih opcija

Autoru:  zeronenad [ 19 Sep 2013 18:30 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Golf 2 ima diskove sa 4 rupe 288/24 ili 25. :D
Centralna rupa, znamo vec, razlikuje se samo malo, veca je nego kod nas.
Jedino ne znam koliki je taj ceo sredisnji krug koji naleze na glavcinu.

Autoru:  jocaks [ 19 Sep 2013 18:32 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

ne znam na sedamnesticama kada ih budem stavio da li ce trebati veci diskovi

Autoru:  kvcali [ 19 Sep 2013 18:45 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Valjalo bi ovi serijski izgledaju bas malo, samo izaberi ili da prepravljas ove 288 ili da stavis od 280 i nista ne diras, uz klesta od V6/t ili vectre B


Ne moze sa golfa, ima 5 rupa isto, nema sa 4

Autoru:  jocaks [ 19 Sep 2013 18:49 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

a od kog auta su ti 280

Autoru:  kvcali [ 19 Sep 2013 18:53 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Opel meriva 1.8, samo na taj auto sa tim motorom su isli, (napomenes 4 rupe) ali moras i druga klesta jer su ti diskovi veci i deblji, , na primer sa vectre B 1.8 > motorim

Autoru:  jocaks [ 19 Sep 2013 18:55 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

a nece smetati na 15-ice zbog zimskog seta

Autoru:  kvcali [ 19 Sep 2013 18:57 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

nece

Autoru:  jocaks [ 19 Sep 2013 18:58 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

hvala na savetu

Autoru:  marianvv [ 19 Sep 2013 20:26 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

ja imam diskove od v6 a glavni kočioni i servo su ostali od 2000-ke , abs sam skinuo dole znači glavni kočioni ima dva izlaza pa sam kupio T nastavak koji koriste na nekim vozilima za zadnje kočnice kad nazad sa glavnog kočionog ide jedna cev a pozadi razdvaja na dve. i sve to radi odlično . to mi je bilo naj jednostavnije rešenje pošto nisam mogao da nadjem ovaj g. kočioni sa 4 izlaza a u radnji je bio skup , jedan T nastavak me koštao oko 200 din.
posle otišo na vlake kod prijatelja na tehnički i sve je bilo super

Autoru:  zeronenad [ 20 Sep 2013 01:01 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

kvcali je napisao:
Ne moze sa golfa, ima 5 rupa isto, nema sa 4


To sto si nasao je Golf 3, ja pricam o G2. Tacnije G2 g60. Ima 4x100, ali ipak ima 280mm, a ne 288mm...

Autoru:  Daka [ 20 Sep 2013 09:43 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

marianvv je napisao:
ja imam diskove od v6 a glavni kočioni i servo su ostali od 2000-ke , abs sam skinuo dole znači glavni kočioni ima dva izlaza pa sam kupio T nastavak koji koriste na nekim vozilima za zadnje kočnice kad nazad sa glavnog kočionog ide jedna cev a pozadi razdvaja na dve. i sve to radi odlično . to mi je bilo naj jednostavnije rešenje pošto nisam mogao da nadjem ovaj g. kočioni sa 4 izlaza a u radnji je bio skup , jedan T nastavak me koštao oko 200 din.
posle otišo na vlake kod prijatelja na tehnički i sve je bilo super



Znaci ubacio si jednu T racvu za prednje kocnice i jednu T racvu za zadnje kocnice? I sve radi normalno? Ja na asconi V6 imam napred V6 kocnice od calibre a nazad diskove i kljesta vectra B i nikako da dobijem pedalu kako treba promenio sam bar pet glavnih kocionih i svi su slabi pa mi je ovo sad dalo ideju da ubacim cervo i cilindar od calibre i sa T racvama da spojim sve to i da se nadam da se biti konacno OK :)

Autoru:  marianvv [ 20 Sep 2013 13:40 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

da sve radi ekstra , stavi dve račve i namiru si , samo pazi kad budeš luftirao kočnice nemoj da pumpaš pedalu jer ćeš uništiti gumice glavnog kočionog , pritisneš kočnicu i odmah ispuštaš vazduh i tako redom , i pazi da slučajno ne zmeniš klješta leva sa desnim i onda nemozeš da dobiješ kočnicu kako valja , sisica mora da bude najvišlja tačka na klještima. :ok:

Autoru:  dzimi [ 19 Dec 2013 19:32 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

U ATE catalogu pise

Astra GSI, Calibra NE, XE... kocioni 22.2
Calibra/Vectra Turbo..kocioni 23.81

Autoru:  danosimic [ 07 Dec 2014 18:10 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

aj sad uzeo sam vece kljeste sa saaba turbo oni su identicni sa cali i sa vectra B za 288 diskove e sad imam frka jedan je klip na kljesta ostecen dali bi pasirao klip sa moje kleste od cali naravno manje kljeste na te vece kljeste ?

Autoru:  madjo [ 03 Dec 2022 01:05 ]
Tema posta:  Re: Prelazak na 280/284/288/308.. diskove

Sad imam isti problem al sam stavio brembo cetvoroklipna klijesta i posle par kocenja buivalno se gubi kocnica i papucica je meka. Pa jel bolje stavit taj kocioni od 23.81 dal cu bar dobit kocnicu mada u brrmo 4 klipa su dosta mali klipovi

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/