Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 10:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 20:00 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
E ovako, hteo bih da postavim par pitanja na ove 2 teme...
U planu je malo pojacanje motora odmah da naglasim da ne mislim da cu dobiti 50 konja, ali eto kad bih izvukao 15-25 bio bih odusevljen jer ide leto i kad upalim klimu skroz se ulenji ionako lenj motor C20NE. :banghead:
Prvo pitanje u vezi cipa, ima na e-bay kompjutera koji kao daju 16 konja, to mi rece i Pistre neki dan da ima neki lik sto mapira kompjuter i da prema fabrickim podatcima dobija 16 konja, ja licno ne verujem ali me sad zanima hocu dobiti makar 10 konja sa tim poduhvatom i jos vaznije pitanje hoce tih 10-ak konja raditi i na plin venturi posto neko kaze da hoce a neko da nece vec da samo na benzinu to vazi?
Drugo pitanje u vezi spustanja glave, sta mislite koliko je to preporucljivo i koliko snage bih mogao dobiti tim poduhvatom, i naravno ako moze neki savet sta treba tacno odraditi, znaci da li polirati izduv i usis ili ih cak i prosiriti?
Hvala unapred na odgovorima! :postovanje:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 20:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Za glavu ne znam, a za mapiranje, je moguce nekih 10-15 ks, ali to za plin a pogotovo venturi sigurno ne vazi, jer brizgaljke ne rade, pa ni sam odnos smese i tajming ubrizgavanja. :ne: ima obrtni moment na znatno nizim obrtajima i dobar je za grad, a spustanjem glave ces to poremetiti, a ako ti treba veca snaga ubaci :xe: jeftinije ces proci, jer je cip 100e + glava 100e a i mozes svoj da prodas, pa vidi racunicu. :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 23:42 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ma druze kakav crni grad, c20ne nije za nigde a ne za grad... :(
Imam razlog zasto necu da ubacim c20xe i jedina varijanta za sad je da malo pojacam c20ne...
Ako neko ima jos neku ideju neka kaze! :lokomotiva:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 23:47 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
lepo ti ja sve rekoh, a i poslacu ti broj na pp da se raspitas oko mape i nema tu mnogo mozganja, kreni prvo sa drugom mapom pa vidi da li si zadovoljan, pa onda glavu, i na kraju ako ti nije dovoljno uzmes ostru bregastu i zavrsis posao, cak mozes i jeftino da prodjes za bregu (30-40 eur) ako nadjes sa seh motora, ovako prodas onaj c20xe sa menjacem sto imas i uzmes novu aftermarket sportsku bregu i imas zubarsku busilicu od motora

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 23:50 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
@Pistre, mislim da nisi u pravu to za cipovanje i da to nece raditi sa venturijem vec samo na benzin kad se prebaci, ranije sam se raspitivao i mislim da su mi tako rekli! :shit:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 02 Maj 2010 23:59 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
iskljuci ecu dok ti auto radi na plinu da vidis da li nema veze, ili bar protokomer, pa vidi kako ce se ponasati auto :wink:

i poslao sam ti pp

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 00:05 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2009 23:27
Postovi: 63
Lokacija: Banovci
Ime: marko
Opel: askona 2.0,BMW 523 e39
Nebih rekao da je c 20ne lenj,mozda sa tvojim nesto nije u redu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 00:06 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ma lupa, nego je presao iz kalibre c20xe u super stanju pa mu je zato spor, a i kalibra je teza od askone pa i jeste tromija, narocito sto ima plin

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 00:15 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ova Calibra mi je jedan od najsporijih auta koji sam ikad imao, kupio sam je samo zato sto je crna i sto ima klimu, e sad me ova kornjaca od motora nervira najstrasnije i pogotovo kad klimu upalim to je teska tragedija... :banghead: :grrr:
Zato bih malo da ga pojacam pa eto otvorio sam temu da me neko posavetuje a ne da mi ovi sto voze 1.3 kadete i ascone sole pamet kako je c20ne extra brz motor! :seci:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 00:52 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Kao sto ti Pistre rece... Prvo idi na najbezbolniju varijantu, tj. cip... Pa ako nije dosta onda oko motora kreni da ceprkas...

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 01:02 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
ja cu ti samo kazem sto se tice bregaste, ja sam bio nabavio od SEH-a i uporedio sa ovom obicnom bukvalno nema razlike, mozda u nekom delicu procenta ali to je nesto smesno tako da ti to ne radi posao...

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 03:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
meni kad je crkao :xe: razmisljao sam i o :ne: jer su jako jeftini i pouzdani .... al sva ta pouzdanost se odnosi na zupcasti kajish i nishta vishe ...tj to je jedina prednost tog motora(kad prezubi ne bude mu nishta) ali ako se iole vodi racuna o motoru i redovnom servisu xe nemoze da prezubi ...

i jbg jednostavno nisam mogao da se odreknem od tih 35ks :ludilo1:

uostalom vozio si xe sve ti je jasno ;)

snaga koju cesh mozda chipom dobiti, na plinu ne znachi nishta i ko god ti kaze drugacije nema pojma ili laze

sa sportskom bregastom cesh dobiti snagu na visim obrtajima al ce na nizim opasti ... i shta si dobio ... ko zna koliko vecu potrosnju ...

nego ti uzivaj u tome shto imash i manje ce te boleti glava ... :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 04:43 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1824
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Ma kakve su to vama klime, ja jedva da primećujem razliku između uključene i isključene klime, sem što mi je prijatno i hladno kad je uključena :D. Motor se i dalje rado vrti, jedino se oseti razlika kad se vozi uzbrdo, tu stvarno slabije ide.

Off: naleteh na zanimljivost da dosta Američkih automobila isključuje kompresor klime kad mu ECU pošalje signal da je dat pun gas. Šteta što toga nema kod nas :D.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 06:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Maj 2009 15:58
Postovi: 916
Lokacija: Marburg(D)
Ime: abi
Opel: Vectra C 1.9 cdti, Ford Mondeo 2.0 TDDi
Ako si za chip mozemo da se dogovorimo meni bi sad u maju trebalo da stigne iz nemacke.Samo ne znam tacno kada

_________________
šta je to noć veštica??To je kao dan žena samo što je po noći!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 07:59 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ma sto se tice cipa dilema je resena, na pm mi je Andrej rekao da ne radi na venturiju kao i sto sam predpostavljao, smatram da se decko dovoljno razume da ne moram da sumnjam u to sto je rekao! :respekt:
XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga, a ne pada mi na pamet da ovim nasim lopovoma punim dzepove i da placam 115din za l onog krs benzina, ovako na venturiju upalis na plin i teras! :postovanje: A o knok senzorima i ostalim decjim bolestima XE-a bolje da ne pricam, jednostavno mi se zgadio i preseo mi je za sva vremena! :banghead: :grrr:
Ostaje jedino spustanje glave i tu bih voleo da cujem misljenje Godze ili nekog ko se malo bolje razume? :postovanje:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 08:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
Perkele je napisao:
XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga


veruj mi druze da prebaci do druge raskrsnice na plin. ako ne verujes snimicu ti klip danas pa ces videti po vremenu na klipu...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 09:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Maj 2009 15:58
Postovi: 916
Lokacija: Marburg(D)
Ime: abi
Opel: Vectra C 1.9 cdti, Ford Mondeo 2.0 TDDi
U pravu je bozza.Meni isto na bmw prebacivao posle jednog km

_________________
šta je to noć veštica??To je kao dan žena samo što je po noći!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 09:46 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Moguce da je tako ali sam neki dan pricao sa Calbricom i kaze da svake 2 nedelje sipa 2000 din benzina! :shit:
I mislim da zimi ne prebaci bas do druge raskrsnice... :(
I dalje cekam Godzu da vidim sta on misli o spustanju glave, drugar je to radio i tvrdi da mu je auto isao mnoooogo bolje, cak se secam te njegove Calibre ja tad imao xe motor a on taj ne sa spustenom glavom i znam da smo se jednu noc potrkali i da bukvalno nisam mogao da mu pobegnem, svo vreme mi je bio u gepeku! :postovanje:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 10:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
otprilike ja sipam mesecno oko 1500 din jer mora da ima benzina da nebi pumpa crkla i da ima uvek dovoljno goriva u rezervoaru.
do duse 10 litra ti je dovoljno mesecno. a i netreba da budes cicija :D

testirao sam ja i na hladnom vremenu nista narocito ne produzava prebacivanje,i da je prebacio na sledecem semaforu to ne igra toliku ulogu...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 11:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nepoznajem taj motor,ali sto se tice rada na plinu i izvlacenja snage,..sto veci stepen kompresije, tim bolje!Istrazivanjem na netu se dolazi do zakljucka da je 11:1 najbolje iskoriscenje za plin.
Jos snage sto se tice plina, mozes dobiti dobrim mapiranjem ugla predpaljenja u svim rezimima obrtaja.Problem je sto ta mapa uglova neodogovara za najbolju iskoriscenost benzina kao goriva.

Sto se tice brzine prebacivanja na plin, to se moze ili odrediti u softveru ili koristiti mogucnost direktnog paljenja na plin.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 12:07 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
vreme prebacivanjha na plin mozesh da odredish , tj moze da se napravi da prebacuje na obrtajima a moze i na temp ... stavi se manja temperatura i to je to .... lupam sad na 15 stepeni (a hvala bogu napolju je vec preko toga )

http://f.imagehost.org/view/0297/main_screen_a


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 12:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Evo grafova konja i obrtnog momenta za sve motore iz cali. C20NE C20XE X20XEV C20LET C25XE
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
i da se nadovezem na moj predhodni post, i dalje mislim da cip na venturi plinu ne znaci nista ili vrlo malo ali probaj, jbg. mislim da nije vise od 100e, a sto se tice mehanickog tjunniga, protiv sam jer sa "sportskim" bregastim i spustanjem glave podicices snagu i obrtni momenat na vise obrtaje, i samim tim vecu potrosnju jer ces da ga teras u visoke obrtaje, to se koristi za trke a ne za svaki dan. Moj ti je savet da ako ne dobijes ovde odgovor, potrazis na netu... kako da dignes obrtni momenat na nizim obrtajima i na taj nacin "ubijes" klimu, i ne povecavas potrosnju, sto tebi i treba, a samim tim i snagu. :ne: :ok:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 12:51 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
kako ga savetujete ispade da je najbolje da ubaci nekog dizela da bi se vozio na niskim obrtajima i ustedeo gorivo :scratch:

on cepa taj auto, pa samim tim znaci da ide u visoke obrtaje i tu mu i treba snaga, a niko ne spominje da ce sa sportskom bregastom, sredjenom glavom i olaksanim zamajcem stici do tih visokih obrtaja brze nego drugi motori do niskih

i naravno da li je se neko vozio u nadrndanom osmoventilcu pa moze da prica tako ? pricate kao da se 16v vozi 50 god i da se zaboravilo na tuning i mogucnosti osmoventilaca :???:

covek hoce da poveca snagu a svi mu daju savete da nista ne radi :)

a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis :shit:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 12:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
pistre je napisao
Citiraj:
a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis :shit:


Ja sam na ovo mislio nismo se razumeli :ots1:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 03 Maj 2010 14:05 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Suma sumarum, sa venturijem si jedino dobio jeftiniji kilometar vožnje, pod uslovom da je dobro naštelovan i da nema detonacija. Čipovanje na plinu nećeš osetiti jer nema interakcije između benzinskog ecu i takvog plinskog uređaja.
Efekat čipovanja ćeš osetiti na benzinu ali teško da će to biti više od 10-ak konja a i za to ti treba mehaničko modifikovanje. Jednom smo "obrnuli" kalibru stranca sa SE ili SEH motorom i mogu da ti kažem da to ide kao nevreme....Otkud taj motor u kalibri nemam predstavu, verovatno ga je neki klinac u Švabiji ubacio...

Potpuno te razumem da ne želiš da plaćaš tuđe letove za Ameriku kroz kretenske poreze na naftne derivate i da je tvoj trenutni izbor veturi uređaj.
Ja sam na prošloj kalibri sa NE motorom imao venturi i na autu na kom je sve bilo u kvaru taj uređaj je radio perfektno ( Marfi, javi se :P ). Potrošnja je bila oko 11 litara na 100km ( neverovatno ali istinito) a mogao je da dogura do 210km/h na plinu. Nisam imao ni jednu detonaciju, tako da iz iskustva znam da ne mora biti problematičan uređaj na NE motoru. E sad, kako će se spuštanje glave NE motora i dizanje kompresije odraziti na rad plinskog uređaja, najbolje mogu da kažu "plinadžije"...

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs