Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 14:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 29 Apr 2010 22:48 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Apr 2010 11:45
Postovi: 63
Lokacija: Beograd
Ime: Vojislav
Opel: Corsa 1.4i
Unapred se izvinjavam ako je ovo vec negde bilo, nisam uspeo da nadjem, pa evo...
Od pre jedno 3 meseca vozim opel corsu A 1.4i sa ugradjenim sekvent plinom.
Pre nego sto je dosla kod mene, promenjene su 3 pumpe za benzin , a pre neki dan sam ostao bez benzina i vozio do pumpe jedno 5 minuta na plin, sledeceg dana auto vise nije hteo ni da pali na benzin , ni da se u voznji prebaci na benzin, a majstor je rekao da je otisla pumpa za gorivo. Mene interesuje, da li bih trebao da odvojim nekim relejem pumpu, tako da ne radi dok se vozi na plin ili kao i do sada da stalno radi, ali da pazim na nivo benzina... Citao sam razna mishljenja, od onih koji kazu da treba da radi pumpa dok se vozi na plin, jer je tako i ispravno da se radi plin( +hlade se neke dizne, u sta nisam siguran), a i kazu da bi zestoko trznuo pri prebacivanju u toku voznje sa plina na benzin, pa do onih koji tvrde da je potpuno nepotrebno da pumpa radi dok se vozi na plin. Svi se slazu samo u tome da pumpa ne sme da ostane bez benzina, tj da radi na prazno...
Zanima me vase mishljenje oko svega ovoga i da li pumpa bas toliko brzo crkava ( 5 min) ako se vozi na prazno...
Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 29 Apr 2010 23:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Pumpa radi i vrti gorivo u krug ako je dizna isključena a hladi se benzinom. Ako nemaš benzina dolazi do pregrevanja a time i do crkavanja pumpe.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 30 Apr 2010 00:18 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Apr 2010 11:45
Postovi: 63
Lokacija: Beograd
Ime: Vojislav
Opel: Corsa 1.4i
Sve to jasno... nego, da li da odvojim pumpu relejem, da ne radi dok idem na plin ili samo da pazim na nivo goriva (ne radi mi pokazivach za gorivo, a drugi se tesko nabavlja kako mi je receno). Da li se u principu pumpa ostavlja da vrti dok se ide na plin ili ne, sta je praksa ?
Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 30 Apr 2010 00:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Pumpa bi trebala da ostane da radi a dizna da se isključi. To što ti ne radi merač ti je problem, sigurno nisi imao dovoljnu količinu goriva pa je pregorela.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 30 Apr 2010 00:28 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Apr 2010 11:45
Postovi: 63
Lokacija: Beograd
Ime: Vojislav
Opel: Corsa 1.4i
Upravo tako... brchkala se i kod mene, ali kad sam uzeo auto od majstora, nisam znoa koliko ima benzina... pa dobro... menjamo pumpu... hvala... ne odvajamo relejem... receno mi je da se tesko nalazi i polovan pokazivach za gorivo... i da je to generalno problem kod opela... zaglavljuje... videcemo... thx jos jednom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 30 Apr 2010 07:30 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Maj 2009 15:58
Postovi: 916
Lokacija: Marburg(D)
Ime: abi
Opel: Vectra C 1.9 cdti, Ford Mondeo 2.0 TDDi
Ajde kad vec ima ovakva tema zanima me da li bi pumpa mogla da crkne i ako je original pierburg???Mislim ako se vozi bez benzina???

_________________
šta je to noć veštica??To je kao dan žena samo što je po noći!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 30 Apr 2010 22:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Svaka injection pumpa bez benzina crkava iz dva razloga:
1. Brže se vrti nego kad ima benzina pošto nema opterećenja
2. Kad se već brže vrti više se greje a kad već nema benzina nema šta da je hladi i crkne.
Dva uzročno-pogledična razloga :)

Injection sistem nikako ne treba voziti u crvenom. Ja kadeta od prvog dana, a evo sad i Vektru, vozim kao da mi je rezerva na prvoj crti, tj sa oko 10l kod kadeta. Na Vektri čim preostali put dođe na 100 do 150km pravac pumpa, to mu dođe oko 10 do 15l.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 16:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
meni nekad padne gorivo na 3-4L i nikad do sad nisam imao problema ...inache pumpa mi je vanjska .. cim pumpa ostane bez goriva gasi se auto ... ;)

al dobro ja vozim na benz ... al uskoro kad ugradim plin napravicu da se benzinska pumpa gasi, shto da vrti bez potrebe ...

treba uzeti jedan relej i vezati mu zice paralelno sa zicama benzinskog el ventila a na druge kontakte napraviti da pali i gasi pumpu sa naponom od el ventila

i cim uredjaj prebaci na benzin , ventil dobija napon i pushta benzin i pali pumpu u isto vreme


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 17:13 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
druze, kakvo je to razmisljanje o gasenju pumpe ? ti ne kapiras da je taj benzin koji se vrti kroz sistem ustvari spashava ?

kada je auto ugasen ili u tvom slucaju ugasena pumpa uvek ostaje u njoj benzina koji je ako znas pun gov**a i samim tim je zacepljuju i tako dolazi do zapusavanja dizni i pumpe, i onda te posle i ne izadje jeftinija voznja na plin !

kada sam ocistio na starom autu dizne jer je prethodni vlasnik samo palio na plin, nakon ciscenja sam poceo da sipam abrov aditiv za ciscenje goriva u rezervoar i nisam mnogo vozio na benzinu, samo palio auto na njega i vozio prvih 1 km (samo pri prvom paljenju) ostalo odmah prebacujem na plin i nikada nisam imao problema sa diznama, tako da ako hoces tako da se vozis na plinu bolje nastavi da vozis na benzinu

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 18:17 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
kakvo crno cirkulisanje benzina kad postoji el ventil za benzin koji blokira dotok :D

cim je dotok benzina blokiran nema skupljanja taloga kod brizgaljki ni na pumpi ni nigde jer pumpa i brizgaljke ce biti u istom stanju kao i kad je ugashen auto

ako ti se zachepi pumpa i brizgaljke kad ti je auto ugashen onda jbg ...

razmisli o tome ;)

pri svakom startovanju motora pali se na benzin pa onda prebacuje na plin ... samim tim dizne se upotrebljavaju i nece zachepiti ...
ali ima njih koiliko ocesh shto samo na plin voze .. na benzin zaborave ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 18:25 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
druze u zabludi si, naravno da ce se zaprljati dizne i pumpa kada je auto ugasen, pa sta mislis zasto se zapuse dizne kada ga vozis samo na plinu ? auto protestuje jer se vozi na plinu ? ne, nego je efekat isti kao da ga ne vozis/ugasen auto

a ako mislis da gorivo nestane kada ga blokira el. ventil, sidji u kanal, skini crevo i uperi ga u lice ako mislis da goriva nema

sve u svemu nikako nemoj da budzis gasenje pumpe, nego ga vozi ljudski i sipaj aditive u rezervoar, u protivnom nemoj onda da ga vozis ako ti je tesko da das neki dinar na benzin

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 18:41 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
zaklashmo temu :)

ma seqvent hteo ne hteo mora da radi prvo na benzin :) i to meni nije problem ... nego me nervira pumpa shto vrti za dzabe

ako el ventil zatvara dobro benzin nemoze da mrdne ... shto bi silazio u kanal kad je el ventil ispod haube ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 20:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Kao prvo,malo ste pogresili gde ste postavili temu!Kao drugo, svaki sequent je pravljen tako da nedira pumpu za benzin da bi se prelazak i sa benz na plin i obratno odradilo bez ikakvih trzavica.Pogotovo sto je predvidjeno da se softwerski steluje na kojim obrtajima ce da prebaci sa plina na benzin (kad se zahteva puna snaga motora).Gasenjem pumpe,tj, uspostavljenje njenog rada pri prelasku sa pliona na benzin, dolazilo bi do cimanja motora a to nije pozeljno!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pumpa za gorivo i sekvent plin
PostPoslato: 10 Maj 2010 21:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ovo sto ste se raspisali nije rec o sekvent sistemu koliko ja kapiram nego o vakumskom sistemu.
kod vakumskog sistema za direktno ubrizavanje,postoji gasni ventil

daner je napisao:
meni nekad padne gorivo na 3-4L i nikad do sad nisam imao problema ...inache pumpa mi je vanjska .. cim pumpa ostane bez goriva gasi se auto ... ;)



naravno da ce da se ugasi auto kada pumpa ostane bez goriva...

daner je napisao:
zaklashmo temu :)

ma seqvent hteo ne hteo mora da radi prvo na benzin :) i to meni nije problem ... nego me nervira pumpa shto vrti za dzabe

ako el ventil zatvara dobro benzin nemoze da mrdne ... shto bi silazio u kanal kad je el ventil ispod haube ?


koji prijatelju el. ventil? na sekventu nem a ventil za benzin. iskljuce se dizne i nema goriva
pumpa ne vrti za dzabe. gorivo kruzi na relaciji rezervoar-pumpa-razvod-rezervoar

kod ugradnje vakumskog sistema iskljucuju se dizne a gorivo kroz razvod moze da se vrati u rezervoar i ako dizne ne rade jer pumpa pravi pritisak i ventil pritiska goriva propusta gorivo nazad
to isto vazi za sekvent

glupo je iskljuciti pumpu a a ostaviti da skljocaju dizne na prazno. pumpa ce na kraju otkazati jer nije radilia a ostane bez goriva kad tad...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 14 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs