Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Apr 2024 16:33

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 32 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 23 Dec 2009 12:35 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2009 15:17
Postovi: 481
Lokacija: Backa Palanka
Ime: Ognjen
Opel: Kadett E 1.8i C18NZ Combo 1.7 CDTI, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Normalno je da se pojavljuje pritisak u posudi, a sto se tice gubljenja vode, moze da flisuje na biloj kojem spoju a da ne primetis. Velika je temperatura i brzo isparava. obrati paznju da ti nege na spojebima nije belo od antifriza tako ces znati gde pusta. A cesto se desava da creva pucaju na starijim vozilima zato sto su trula. Za dihtung glave ce te znati ako pri jutarnjem paljenju tesko pali ili pocinje raditi na 3 klipa. Vec je pisao o toj temi i licno sam iz istog razloga sto gubim vodu polako menjao dihtung glave, obrada i sve ostalo. Na kraju sam video da na nosacu hladnjaka ispod gume ima naprsnuce gde je flisovalo i gubilo vodu. Ujutru mi je palio na tri klipa, a problem je bio u jednom hidropodizacu. Ako nemate potrebe proverite jos jednom sve, ne strada tako cesto dihtung glave, koliko losi spojevi. I jos nesto da napomenem ako imate plinski uredjaj proverite isparivac hoce i on nekad da trosi vodu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 23 Dec 2009 13:02 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2009 15:53
Postovi: 211
Lokacija: Smederevo
Ime: Milos
Opel: Kadett 1.6i
i meni ujutru kad palim radi na 3klipa i posle 2min radi normalno,mozda zbog svecice,a i hidro podizaci mi se cuju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 23 Dec 2009 15:49 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3980
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
tasicss je napisao:
A jel dolazi do kvara na tim cepovima pa da zatvori odvod pritiska, evo bas sam sad pregledao, moguce je usisati vazduh kroz cep, dali to znaci da je ispravan i za ispust?



Desava se da zaglavi opruga na cepu ili sam ventil, mada cepovi nisu skupi 200 do 300din pa bi bilo pozeljno da se zamene ako ima sumnje u njihovu ispravnost :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 23 Dec 2009 22:49 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Nov 2009 01:30
Postovi: 298
Lokacija: Niš
Ime: Serba
Opel: Opel Vectra C 1.8
Problem je resen, ili mi se bar tako cini, nema vise pritiska u boci, manometar tempoerature radi sasvim normalno, problem je bio zaista u zatvaracu boce, cena novog 350din! Ja se ziv isprepadao da nije dihtung glave! Hvala na savetima! :respekt:

_________________
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 08 Maj 2015 15:33 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Mar 2013 15:53
Postovi: 171
Lokacija: Boljevci-Surcin
Ime: Vlada
Opel: Ex Vectra B 2.0 16V sad Focus caravan 1.8 TDCI
Garaza: pogledaj
Imam problem vezan za ovu temu. Kada posle voznje ugasim auto u posudi za antifriz pocne da "brboce" kao da vri antifriz. Temperatura na tabli normalna, nema ulja u posudi za antifriz i obrnuto, auto normalno pali, radi, ide... Dok motor radi stanje u posudi redovno...nisam primetio da gubi antifriz, creva nisam pipao da li su tvrda.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 08 Maj 2015 15:45 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Nov 2009 01:30
Postovi: 298
Lokacija: Niš
Ime: Serba
Opel: Opel Vectra C 1.8
Ako si ga dugo vozio hoce kad otvoris cep posude za antifriz, ako bez cepa vri prover creva, moze da bude neispravan cep na boci da ne ispusta visak pritiska a moze da bude i dihtung na glavi motora. Proveri pa javi.

_________________
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pritisak u boci za rashladnu tecnost
PostPoslato: 08 Jun 2015 23:21 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Dec 2012 19:34
Postovi: 19
Lokacija: Skopje
Ime: Darko
Opel: vectra b 2.0 dti
Garaza: pogledaj
Zdravo prijatelji, vezano za ovu temu, i ja sam imao isti problem za pritiskom u sistemu za hladjenje, i u teku voznje temperatura je isla i do 105 pa i vise, i motor se mucio da je snizi do ispod 100.
Kupio sam novi cep, kod nas kosta oko 4 eura, i evo nekoliko dana vidim da je stanje bolje, to jest nema onog velikog pritiska u boci, a i temperatura ide do maksimum 90 i nesto..
E sada pitanje, kupio sam novi cep na kojemu pise da otvara sistem na 1.4 bara, istog sam kupio po kataloskom broju sa starog cepa. Nisam siguran jeli to pravi cep, pa trazim pomoc ako neko zna...
Inace motor je 2.0 dti 74 kw, X20DTH..

_________________
Svi kazu da rastu cene goriva, ali ja se ne zamaram time, uvek sipam za hiljadarku....


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 32 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs