Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Apr 2024 01:35

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 47 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 02 Sep 2012 12:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
ovaj sa 3 reda valjda ima sekvencinalno ubrizgavanje il bi polusekvencionalno a oni sa dva reda rokaju sve 4 dizne odjednom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 16:12 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Nov 2012 02:50
Postovi: 278
Lokacija: ue bg
Ime: aljosa
Opel: askona 1.8 sport
e ok sad je red da ja postavim jedno pitanje, dal je moguce i sta bi se desilo kada bi na 1.8 e stavio glavu ,brege, klipove , komp i struju sa 20 SEH motora, ja imam jednu prednost u odnosu na C20NE :) moj motor nema katalizator, pitam dal bi to bilo teze ukombinovati nego na C20NE jer su meni 1.8E i C20 NE fizicki gotovo identicni, naravno ja sam totalni laik, mozda imam ove delove jako povoljno pa me interesuje :)
1.8 SEH :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 16:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
kako bi uspeo da naguras 2.0 klip u blok 1.8? :scratch:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 16:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Na O-RUK! :ludilo:

pazi, ja sam ganjao blok 1.8 kad sam hteo SEH ali moraš da razbušujuš blok. Po merama za SEH klipove! Drugačije ne može. I šta bi e desilo, pa ništa. imao bi 2.0 SEH a papirima od 1.8 :P

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 18:02 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Nov 2012 02:50
Postovi: 278
Lokacija: ue bg
Ime: aljosa
Opel: askona 1.8 sport
aha , e to me je interesovalo, znaci morao bih da razbusim blok, glava i bregaste pasuju jel? sad me samo jos zanima jel bi se dobilo nesto priblizno klasicnom 20 SEhu, tj dal bi radio otprilike kao on ili bi samo dodalo 15ak konja mom motoru a skratilo mu radni vek poprilicno, ja sam raymisljao i o ubacivanju drugog jaceg motora cxe , mv6 itd i jos nisam nacisto sta cu raditi ali mi je zao mog motora jer je u jako jako dobrom stanju i onda nikako da odlucim :)
tj nekako mi najsigurnije da se drzim mog motora bar js neko vreme a, a voleo bih da ga malo pojacam a ne ostetim , zato me zanima :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 18:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Ako e tvoj od 115KS, onda em što je dosta para za malo muzike, em što mislim da taj blok ne možeš preraditi na 20SEH

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 18:17 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Nov 2012 02:50
Postovi: 278
Lokacija: ue bg
Ime: aljosa
Opel: askona 1.8 sport
e jbg, bas je taj 1.8 e , 85 kw ,pa zar ne rece da si i ti jurio blok 1.8 :scratch: ?
jbg bas u svakom slucaju to me je zanimalo , fala brate


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 13 Mar 2013 21:01 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
mozes razbusiti 1.8 na 2.0 al to ni u ludilu nemoj raditi bez novih klipova ... neisplati se to jer je 20seh ima nemiran rad na malim obrtajima pa nije bas za gradsku voznju .. mislim da neces biti zadovoljan preradjenim motorom a bacices mnogo para ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 14 Mar 2013 01:40 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Nov 2012 02:50
Postovi: 278
Lokacija: ue bg
Ime: aljosa
Opel: askona 1.8 sport
sto moraju novi? ma preko neke kombinacije ako jos vazi moro bih da proverim ja bih imao komp instalaciju, glavu, brege i klipove sa dobrog SEHa stranca za nesto oko 50, 60 e
meni se cinilo povoljno pa reko da vidim, al niko mi ne rece ni jednu pozitivnu stvar koja bi iz toga mogla da proizadje tako da sam ipak odusto :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 14 Mar 2013 11:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
dobra stvar je ta da ako imas los 1.8 (produvao) koji ima rupu za senzor radilice, razbusis ga, ubacis "komplet" sa seh-a, i dobijes jaci motor i nisku registraciju, i naravno relativno nov.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 14 Mar 2013 12:29 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8780
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Racuanaj da mora tvoj blok da se rzbusi na meru klipova koje imas (od seh motora) trebace ti nove karike,lezajevi radilice,set dihtunga,ulje filteri,kaisevii...

trebace ti i usis instalacij i komp od SEH motora jer na tvom 18E se to razlikuje...

Dakle velika igranka..jos ako vozis na plin to ti je bezveze da radis :dedica: Bolje kupi neki XE motor i uzivaj


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 14 Mar 2013 12:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
Zsato ti trebaju novi klipovi ? Pa klipovi se malo deformisu prilikom rada pa postanu u obliku elipse a ti kad razbusis motor na 86mm moguce je da ces imati problema + sve ovo sto daka rece mislim da to ne vredi 15ks...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 14 Mar 2013 13:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Zato je i najbolje to raditi na monopoint! A i tako samo može. Ako razbuši blok prema merama klipa, ne bi trebalo da imaš problema.

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 08 Apr 2013 01:20 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Da li ti klipovi od SEH motora "pipaju" ventile ako dodje do prezupcenja kaisa? kod ovog c20ne definitivno ne pipaju ,skoro je coveku pukao na vektri i nista se fatalno nije desilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 08 Apr 2013 10:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Klipovi i glava su isti, samo klipovi imaju manji upust zbog veće kompresije

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 08 Apr 2013 17:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
i ako pipaju to ce osetiti hidropodizaci jer ce klip vertikalno nabiti ventil i on se nece iskriviti kao sto bi se iskrivio kod 16v ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 09 Apr 2013 20:23 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Браћo pa taj seh onda je odlican .130 ks lepa konjaza za taj motor verovatno bi calibra bila zivahnija . :D :love:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 09 Apr 2013 20:24 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Apr 2012 21:45
Postovi: 1067
Lokacija: Ruma
Ime: Milan
Opel: Kadett 1.8 8v
Garaza: pogledaj
ako planiras manjati motor u calibri bolje odvoj jos koji euro pa stavi XE ... isplati se u svakom slucaju ...

_________________
" Najvaznije je stalno postavljati pitanja ! " Albert Einstein


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 10 Apr 2013 09:41 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Dec 2012 17:01
Postovi: 217
Lokacija: beograd
Ime: vlada
Opel: Calibra 2.0 8v
Ne ,Kad sam kupovao calibru pre godinu dana tacno gledao sam ih gomile ,izricito sam jurio auto sa klimom tako da sam se nagledao svega i svacega.Skoro svi ti motori sa 16v su toliko bili izakani ,masni svaki je trosio "malo"ulja tako da sam se odlucio za c20ne jer brale nijedan nije duvao ,a znam da ovi motori "trce 400000+km tako da sam prezadovoljan.Pre neki dan je cali.presla 300 hiljada a za 15600km koliko sam presao dolio sam malo vise od 0,5l ulja. :ziveli: :wow


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 03 Jun 2015 17:04 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 15:27
Postovi: 5
Lokacija: Kovacica
Ime: Filip
Opel: Kadett 1.6 - C20NE
malo da dignem temu iz groba :D jel bi mogli :xe: klipovi u :ne: ? i koja bi bila kompresija?

_________________
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 07 Jun 2015 11:00 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Dec 2013 15:27
Postovi: 5
Lokacija: Kovacica
Ime: Filip
Opel: Kadett 1.6 - C20NE
ili od x20xev u c20ne?

_________________
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: c20ne i c20seh - razlike
PostPoslato: 07 Jun 2015 13:19 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
koliko se secam mogu od xe-a, sto se dobitaka nekih tice, ne nadaj se, pa ako zbog toga hoces da ih ubacis, nema potrebe za tim poslom

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 47 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs