Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel Astra H 1.9 110kw
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=40794
Stranica 1 od 1

Autoru:  Smiljko [ 18 Nov 2023 00:28 ]
Tema posta:  Opel Astra H 1.9 110kw

Pozdrav ljudi,
Kao sto pise u naslovu, upitanju je Astra H 1.9 110kw/150ks, danas je na dijagnostiku otkrivena greska P0203 - Brizgac cilindra 3, Otvoreno kolo
Auto je inace isao na dijagnostigu zbog seckanja u voznji i zbog lagane varijacije gasa u leru.
Posto mi je dijagnosticar rekao da je najverovatnije do instalacije na trecoj dizni, dosao sam kuci, skinuo dzek sa trece dizne, kompresorom lagano izduvao, vratio dzek na mesto, i auto je smirio rad, i u voznji se ponasa kao i pre, dal je moguce da je problem resen na taj nacin ili ipak da posetim elektricara da to proveri?

Autoru:  carbon [ 18 Nov 2023 13:04 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Vozi ti to kod majstora

Autoru:  Smiljko [ 18 Nov 2023 13:39 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Upravo dosao od majstora, sad je uspeo da obrise gresku (posto juce decko koji radi dijagnostiku nije mogao) i nema nikakvih trzaja u voznji, reko mi je da se nista ne dira dok ponovo ne izbaci gresku.

Imam pitanje i u vezi egr ventila, da li je pametno da sam demontiram egr i ocistim, posto mi je isti majstor rekao da mogu sam ali da nije pametno, posto dijagnosticki bi trebalo da se resetuje egr.

I da, u vezi usisne grane, radjena je prosle zime, povadjene su sve klapne i grana je zatvorena cepovima, da li je to okej resenje ili ipak nije dobro za motor?

Autoru:  carbon [ 18 Nov 2023 23:18 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Napisao si da auto lagano varira u leru i secka u voznji.
Nakkon toga si napisao da se auto smirio na leru a u voznji se ponasa isto.
Zato sam ti napisao da vozis kod majstora.
Sad se ispostavlja da je sve ok i u voznji i ako je tako ne diraj dalje nista.

Oko klapne i EGR - najbolje za motor je bez EGR , DPF i klapne
Naravno mora da se to odradi i softverski.

Autoru:  Smiljko [ 19 Nov 2023 11:37 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Sto se tice dizni, za sad je problem "resen" samo skidanjem i vracanjem dzeka.
Sto se tice ciscenja egr-a nisi mi rekao dal je potreban dijagnosticki reset necega posle samog ciscenja?
Klapne u usisu su povadjene i stavljeni cepovi, softverski nista nije radjeno, majstor reko da nema potrebe da se ista dira posto ne izbacuje gresku

Autoru:  carbon [ 20 Nov 2023 09:37 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Ne treba adaptacija

Autoru:  Smiljko [ 22 Nov 2023 00:07 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

E ovako, problem oko trzanja auta je resen, pa da cisto podelim sa vama u cemu je bio problem. Danas je auto isao kod majstora, auto je i danas imao check lampu i greska je bila ista, P0203 - Brizgac cilindra 3, Otvoreno kolo. Zamenili smo dzek na trecoj dizni i time je problem bio resen, auto je testiran jedno 60-70km vozen i radi sve u najboljem redu.

Autoru:  Nesha [ 22 Nov 2023 10:40 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

to im je mana... mislim da ti dzekovi imaju novi da se kupe, bas iz razloga sto prave sranjca :D

Autoru:  Smiljko [ 22 Nov 2023 12:01 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Iskreno za te dzekove nisam zvao, pozvao coveka kod kog sam i resio problem, on ujedno i rastura Opela i stavili smo polovne sa nekog drugog motora.
Zvao sam za dzek koji ide iz stuba u zadnja vrata, posto je pokidana jedna zica i na ostalim je sva izolacija izgorela, ljusti se sama od sebe, i taj dzek novi nisam nasao nigde u Nisu. I njega cu morati polovnog

Autoru:  zbogom_pameti [ 11 Jan 2024 20:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Dzek na dizni treceg cilindra je standardna boljka. Cak i kod fijata i alfi se desava cesto. Neka je prica da se bas kod 3. cilindra javlja vrtlozenje vrelog vazduha pa bas zato strada najpre on. Ko ce ga znati.
Ima u ovlascenom da se uzme nov dzek za smesne pare pa ako krene i taj polovni da jede lajna to ti je provereno resenje.

Autoru:  Smiljko [ 18 Jan 2024 20:01 ]
Tema posta:  Re: Opel Astra H 1.9 110kw

Dzek je zamenjen, kupljen polovan u Nisu, sa montazom izasao 1000 din, ako i ovaj rikne videcu za novi, ali vec mesec ipo gura ovaj, sve radi kako treba.
Malopre sam ocistio i egr samo je problem u klapni gasa, na dijagnostici stoji na 5% i pri dodavanju gasa se nista ne desava, verovatno da je to zapeklo muski, videcu kad imam malo lufta da i nju rasturim

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/