Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=39660
Stranica 1 od 1

Autoru:  Wolf-777 [ 22 Maj 2021 22:06 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Pozdrav opelovci!imam Signuma 2007 g.,110 kw,motor Z19DTH.Nedavno sam mijenjao pumpu visokog pritiska(nasao repariranu),i klapne na usisnoj su povađene-u ovlaštenom mi rekli da ne dihtuju,auto je fino vukao,samo ljeti kad su vrucine znala se servisna lampica paliti.Nego da skratim:čuo sam da neki osjete poslije vađenja klapni da nešto lošije vuče,ali kako se to riješi?Neki spominju da je potrebno uraditi remap?Pistoji li drugi način osum vracanja originalne usisne sa klapnama?Auto kao da ima 20-30 ks manje sad..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Rax77 [ 22 Maj 2021 22:16 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Wolf-777 je napisao:
Pozdrav opelovci!imam Signuma 2007 g.,110 kw,motor Z19DTH.Nedavno sam mijenjao pumpu visokog pritiska(nasao repariranu),i klapne na usisnoj su povađene-u ovlaštenom mi rekli da ne dihtuju,auto je fino vukao,samo ljeti kad su vrucine znala se servisna lampica paliti.Nego da skratim:čuo sam da neki osjete poslije vađenja klapni da nešto lošije vuče,ali kako se to riješi?Neki spominju da je potrebno uraditi remap?Pistoji li drugi način osum vracanja originalne usisne sa klapnama?Auto kao da ima 20-30 ks manje sad..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk


Mora da se odradi softverski uklanjanje bas zbog performansi jer auto nece ici isto kao sa klapnicama, pa mora i softverski da se uklone, tj remap da ide kako treba.

Autoru:  Wolf-777 [ 22 Maj 2021 22:26 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Rax77 je napisao:
Wolf-777 je napisao:
Pozdrav opelovci!imam Signuma 2007 g.,110 kw,motor Z19DTH.Nedavno sam mijenjao pumpu visokog pritiska(nasao repariranu),i klapne na usisnoj su povađene-u ovlaštenom mi rekli da ne dihtuju,auto je fino vukao,samo ljeti kad su vrucine znala se servisna lampica paliti.Nego da skratim:čuo sam da neki osjete poslije vađenja klapni da nešto lošije vuče,ali kako se to riješi?Neki spominju da je potrebno uraditi remap?Pistoji li drugi način osum vracanja originalne usisne sa klapnama?Auto kao da ima 20-30 ks manje sad..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk


Mora da se odradi softverski uklanjanje bas zbog performansi jer auto nece ici isto kao sa klapnicama, pa mora i softverski da se uklone, tj remap da ide kako treba.
ok.To se samo kompjuterski iskljuce klapne ili i motoric ili se nesto ugradi?To rade samo specijalci za chipiranje ili moze svaki majstor?Ja sam to spomenuo svom majstoru,kaze da ne radi remap ali da mi moze kompjuterski iskljuciti,covjek samo opele radi..Zato mi nije jasno..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Rax77 [ 23 Maj 2021 01:08 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Wolf-777 je napisao:
Rax77 je napisao:
Wolf-777 je napisao:
Pozdrav opelovci!imam Signuma 2007 g.,110 kw,motor Z19DTH.Nedavno sam mijenjao pumpu visokog pritiska(nasao repariranu),i klapne na usisnoj su povađene-u ovlaštenom mi rekli da ne dihtuju,auto je fino vukao,samo ljeti kad su vrucine znala se servisna lampica paliti.Nego da skratim:čuo sam da neki osjete poslije vađenja klapni da nešto lošije vuče,ali kako se to riješi?Neki spominju da je potrebno uraditi remap?Pistoji li drugi način osum vracanja originalne usisne sa klapnama?Auto kao da ima 20-30 ks manje sad..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk


Mora da se odradi softverski uklanjanje bas zbog performansi jer auto nece ici isto kao sa klapnicama, pa mora i softverski da se uklone, tj remap da ide kako treba.
ok.To se samo kompjuterski iskljuce klapne ili i motoric ili se nesto ugradi?To rade samo specijalci za chipiranje ili moze svaki majstor?Ja sam to spomenuo svom majstoru,kaze da ne radi remap ali da mi moze kompjuterski iskljuciti,covjek samo opele radi..Zato mi nije jasno..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk


Pa koriguje se mapa da bi auto radio kako treba bez klapni, da bi nadoknadio taj gubitak jer klapne su tu da povecaju performanse a ustede gorivo, i cupaju se samo zbog bezbednosti, da ne otpadnu u motor, i kad se iscupaju mora da se koriguje mapa, nije klasicno cipovanje tj remap, ali je korigovanje parametara. To se zove "swirl flaps off", trazi tu uslugu od servisera ("čiptjunera"), i posto ce morati da ti dira softver onda mozes o jednom trosku da uradis i remap ako ti treba (pozidanje snage, taj motor ide na 190ks cini mi se) i swirl flaps off.

Autoru:  Wolf-777 [ 23 Maj 2021 08:35 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Znam engleski i znacenje,nije mi to strano,nisam znao proceduru.Bas prije vađenja klapni mislio sam sta uraditi:kod nas obicno vade,u svijetu ili kupuju novu usisnu ili samo klapne mijenjaju,ali da iskljucim probleme u buducnosti odlucio sam da se zatvori usisna.Oko grada postavili sve kamere,tako da nisam stigao testirati,ali po dosadasnjoj voznji primjeti se manjak prijasnje snage.Što se pojacanja tice,nisam neki ljubitelj tuninga i iskreno 150 ks mi je dovoljno,samo da mi vrati prijasnju snagu motora.Hvala na pojasnjenju.

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Wolf-777 [ 23 Maj 2021 22:41 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Najnoviji update:testirao ga cca 800 km,autoput..Poslije autoputa bolje ide,procepio ga malo..Sve u svemu sad je razlika minimalna-malo samo osjetim da na nizim obrtajima nesto losije vuce,ocitomu je pao malo obrtni momenat,inacena visim obrtajima i vecim brzinama bolje nesto ubrzava nego prije,prije je poslije 150 isao sporije..Razlika sve u svemu nije velika..Pogledacu jos poslije kod tjunera kakve su vrijednosti i mozda uraditi remap,ali dizati snagu ne planiram,150 ks je dovoljno za ovo auto.Hvala jos jednom!

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Stefan93 [ 24 Maj 2021 03:03 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Druze sve ovo do sada sto sam procitao u komentarima na ovu temu kod tebe nema blaage veze sa zivotom ,vozio sam 2 gtc a sa tim motorom sa skidanjem klapni bez softverskog modifikovanja nikakav problem nije postojao samo da motoric koji pomera klapne bude udzekan ,izgubices minimalno na niskim na visokim ce cak i ici bolje i to je to bukvalno ,klapne su tu zbog ekologije i euro standarda ne zbog povecanje snage svi koji hoce da se rese problema i podignu performanse ih vade pod 1 ,uzivaj u voznji.

Autoru:  zbogom_pameti [ 24 Maj 2021 09:35 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Ali nazivati brisanje gresaka iz racunara remapom... :ludilo1:

Kao da kazes da je brijanje brade fejs lifting.

Kao sto stefan rece, vadjenje klapni nece dovesti do osetnog gubitka snage. Mozda nesto malo obrtnog na bas niskim obrtajima ali ko dizela potapa na 1500 obrtaja treba da se vrati na voznju bicikle.

Ostavi se udzekan motoric da se vrti "u prazno" i to je to. Ako ti je gubitak snage bas osetan onda trazi problem na drugoj strani. Npr da li je cepovanje odradjeno kako treba. Ili da li ta reparirana pumpa radi kako treba.

U svakom slucaju, izvuce se log parametara u voznji i lako se vidi gde je problem.

Autoru:  Wolf-777 [ 25 Maj 2021 21:34 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Spomnjao sam remap,jer mnogi i prije na opelovim temama,iste su bile i ovdje,pa su to potencirali,ja nisam znao i ne znam proceduru i koje su razlike-zato sam i otvorio temu.Usisna mi je zavarena poslije vađenja klapni.Za sada ne vidim veliku razliku,jedino na obrtnom momentu prilikom ubrzavanja do 2000-2500 rpm nesto losije vuce.Prvi post o puno manjoj snazi je bio vise nakon prvobitnog testiranja-sve grad i prigradski-ne smijem preko 60 km-h jer ili je kamera na svakom cosku ili murija..Užas!

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Wolf-777 [ 01 Jun 2021 20:53 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Novi update!Nakon sveka odrađenog,montirane repariirane pumpe i uklanjnka klapni mislio sam da dam rijesio probleđ od prije-palila se servisna lampica.Sad nakon 2000 km od servisa,svaki dan se pali?Vise od godini dana kunurim sa tim,pozrosio sam puno i para i živaca i opet neki problemi,mozda bi najbolje bilo gurnuti ga u jarak.Imali ko kakvu ideju?

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Stefan93 [ 01 Jun 2021 21:22 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Na primer da ga nakacis na dijagnostiku da vidis sta je problem .

Autoru:  Wolf-777 [ 01 Jun 2021 22:26 ]
Tema posta:  Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

to i planiram,ili je dpf ili rail pritisak nizak.To mi je godinu dana bilo,pa mijenjao protokomjer zraka-cim sam promijenio ugasilo se,ali se nakon par dana opet upalilo.pa onda regulator pritiska goriva mijenjao,pa opet isto.Odem kod ovlastenog kaze da je pumpa za gorivo o klapne na usisnoj ne dihtaju,regenerisao mi tad dpf, izbacivalo gresku za dpf i auto isto na lampici i slabo vuklo.Promijenio i pumpu i usisnu granu zatvorio-klapne izvađene i zavarena usisna nove zakretace i lezajeve isto...I opet lampica prije dva dana se upalila,sad svaki dan je upaljena..Nisam tip koji ne vodi racuna o autu,nastojim redovno servisirati jer upucen sam na auto poslom isto i ne ugrađujem kineske ili noše dijelove,sve ili novo ili polovno originalno reparirano-mislim na pumpu goriva..Iskreno gubim strpljemje pomalo..

Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk

Autoru:  Stefan93 [ 01 Jun 2021 23:25 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

Batali ovlascene servise ,nadji normalnog majstora koji je strucan i resavas sve probleme.

Autoru:  djmuce [ 02 Jun 2021 17:49 ]
Tema posta:  Re: Z19DTH slabije vuče poslijevađenja klapni na usisnoj

provjeri egr ocisti,vidi parametre dizni,senzor temperature

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/