Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Teorija: Balansiranje sila motora
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=34254
Stranica 1 od 1

Autoru:  brankko [ 10 Mar 2016 02:15 ]
Tema posta:  Teorija: Balansiranje sila motora

Meni je bilo interesantno pa reših da podelim sa vama. Kako se računa i kako uopšte funkcioniše rad motra tj kako se blansiraju sile koje u njemu žive :)

Engine Balancing


Primary Engine Balance


Secondary Engine Balance


Balancing Shafts



Usput, evo i kako funkcionišu najpopularniji tipovi motora

Four Cylinder - I4 Engine


V6 Engine


Inline 3 Cylinder Engine


Inline 5 Cylinder Engine


V10 Engine


VR6 Engine


W16 Engine - Bugatti Veyron


DOHC vs SOHC vs OHV

Autoru:  brankko [ 10 Mar 2016 02:18 ]
Tema posta:  Re: Teorija: Balansiranje sila motora

I na kraju naravno...

How To Increase Horsepower


Do Catback Exhausts Increase Horsepower? (With Proof)


Throttle Body - Explained


Imate na ovom kanalu i tonu videa o turbinama, komresorima, kombinacijama, kočnicama, usisima, offsetu i distancerima na točkovima, gumama i sl. pa kome je to zanimljivo, preporučujem da prelistate klipove :)

Autoru:  pistre [ 10 Mar 2016 03:32 ]
Tema posta:  Re: Teorija: Balansiranje sila motora

v6 motor je savrseno balansiran, tako da se nadam da ti pored ovih klipova ne idu neke ideje u glavi da radis dodatno balansiranje tegovima kao na zletu i slicno :)

Autoru:  brankko [ 10 Mar 2016 18:42 ]
Tema posta:  Re: Teorija: Balansiranje sila motora

Ma kakvi. Čak sam u fazonu da ne bi to dirao čak ni na zletu :)

Baš sam gledao kako radi onaj šestak u Vectri i bukvalno je miran kao da nije ni upaljen.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/