Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:23

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 21 Dec 2015 13:13 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Citajuci razlicite teme ovdje ana forumu, naisao sam uglavnom na problem curenja nafte kod Opel modela 1.7 DTI i sl. , mislim da je bila 1 tema i sa Opel Corsom, i da je uglavnom kod vecine bio problem ventila visikog pritiska pumpe ili tzv. ventila ubrizgavanja goriva.

Naime, primjetio sam da mi curi nafta ispod motora na neka 2 mjesta, jedno je udesno malo, a drugo malo dalje ulijevo u istoj liniji kao i prvo mjesto, posebno sam primjetio da curi kada je auto u mjestu, i da vise dimi kada je u mjestu, u voznji ne dimi tako, nakon voznje, kada se ugasi auto, u mjestu ne curi nafta.

Ne znam prije koliko je pocelo da curi-kaplje dole ispod, ali jucer sam primjetio, da prilicno brzo kaplje na oba mjesta, u nekim intervalima od 2-3 sekunde, i na ovom prvom mjestu zaustavi se, i onda krene na ovom ulijevu mjestu i istim intenzitetom. Nekom lokalnom majstoru na kanal sam vodio auto, ali nije mogao jasno da ustanovi gdje curi, pa sam mislio odvesti drugom majstoru, koji ima i dizalicu i vise opreme, da to pogleda bolje....

Auto se ponasa ok u voznji, ne dimi kao u mjestu, ne gubi snagu, ok je i uzbrdo, ne podrhtava, dok umjesu kao da podrhatava. Kod ovog lokalnog majstora provjeravali smo na pumpi curi li gdje, ali s gornje strane nije bilo nista vidljivo, niti da odlaznim ili dolaznim cijevima, nije ni na diznama pustalo, uglavnom kao da negdje ispod, a vjerovatno taj ventil kontrole pritiska.

E sad citajuci ovdje teme, naisao sam da neko spominje "ventil ugla paljenja", i gdje ekspert Gondza u temi ispod kaze da je curenje nafte ispod motora uglavnom vezano za ventil kontrole pritiska,

viewtopic.php?f=139&t=23968

Sta su onda simptomi kada se pokvari "ventil ugla paljenja"?

Guglajuci naidjem na ovaj site, gdje prodavac opisuje simptome curenja ventila da su vezani za "ventil ugla paljenja",

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-d ... s-12248588

volio bih kada bi neko od eksperata Gondza i neko poput njega, pojasnio da li ovdje ljudi brkaju ventil ugla paljenja i ventil kontrole pritiska (magnetni ventil pumpe), i da li ovaj ventil kontrole pritiska neki zovu "magnetni ventil pumpe" ?


Dok opet Gondza je u temi iznad pokazao sliku "ventil kontrole pritiska", i na slici je isti kao iznad od ovog prodavca iz HR,

Slika

Da li je opasno auto voziti u ovom stanju?

Naravno da sam prije nego sam otvorio temu citao o ovome, i naisao sam na info da moze napraviti probleme ECU motora ovo curenje, i elektronici pumpe, zato bih da rijesim sto prije ovo, i ako ustanovim da je ventil kontrole pritiska, kupicu novi.

Da li se moze na dijagnostici ista otkriti, uzrok poblema, u svakom slucaju spojicu ga na OP-COM clone, koji imam?

Nadam se da nafta nije dosla do ECUa, dok ovo nisam primjetio u medjuvremenu.

Ako neko ima znanja i iskustva sa ovim problemom na Corsi C 1.3 CDTI, bio bih zahvalan za svaki info, sugestiju, kako bih otkrio pravi problem, dok me ovaj opremljeniji servis bude mogao primiti?

Zahvaljujem!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 21 Dec 2015 18:26 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2015 11:18
Postovi: 44
Lokacija: beograd srbija
Ime: petarcupovic
Opel: astra 2.0 dti
Verovatno ti curi na pumpi visokog pritiska ali ona kod 1.3 stoji na skroz suprotnoj strani u odnosu na 1.7 tako da ne može da zezne ecu.kod tebe bi trebalo da curi nafta niz menjac pošto je pumpa iznad menjača


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 21 Dec 2015 22:31 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Hvala na sugestiji i odgovoru, nisam se zavlacio dole u kanal kod ovog prvog lokalnog majstora, ali kolko se sjecam da je govorio da tu negdje kod mjenjaca je curila nafta, i da si upravu vezano za to.

Pratio sam odakle se slijeva i primjetio sam tacno gore ispod haube negdje na sastavu pumpa-glava motora ili tako nesto, i vidio sam jasno jutros kako odatle curi, i to prilicno brzo kapi su isle svako 1-2 sekunde, pa se brzo slijevaju i ispod auta, kako idu po onim crijevima dio kapanja je bio direktno na lokaciji ispod mjesta gdje kaplje, a dio se slijevao preko crijeva malo u lijevo.

Odveo sam auto danas u ovaj opremljeniji servis, koji ima dizalice i ostali alat, i ustanovili su da je bilo hrdje na tim izlazima-ulazima pumpe, kojih ima 3, nisam siguran sta je rekao majstor, valjda na jednom, pitacu ga detaljnije sutra, bilo mi bitno samo da auto sto prije rijesi, pa nisam puno zapitkivo :), uglavnom je reko da je bilo tu hrdje-korozije prilicno i da je ona stvarala pritiska dosta i gurala gorivo koje je izlazilo vani i curilo, i rekao mi je da je zamijenio gumice - dihtunge tu i tu valjda stavio neku dihtung masu, nemojte zamjeriti ako pisem nejasno, jer nisam neki znalac oko mehanike, pa prenosim otprilike sta mi je rekao, uglavnom nakon zamjene gumica tu gdje je ta hrdja-korozija pravila problem, sada vise nafta ne curi ispod auta, i ne dimi puno auto kada je u mjestu.

Imao sam osjecaj da mi je i grijanje sporije radilo u autu, a da je to sada bolje, ne znam kolko ima veze jedno s drugim :) ...

Testiracu auto ovih dana, pa ako primjetim da se ponovo javlja problem, javicu, a i ako se ne bude javljao, javicu, kako bi i neki drugi korisnici sa slicnim problemom, okoristili se mojim iskustvom.

p.s.
Hvala puno i na informaciji o lokaciji ECUa kod Corse 1.3 CDTI i da ECU nije mogao doci u dodir s naftom, kada curi ovako ispod motora, jer sam se vec bio zabrinuo da nafta nije dosla do ECU-a :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 22 Dec 2015 16:43 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2015 11:18
Postovi: 44
Lokacija: beograd srbija
Ime: petarcupovic
Opel: astra 2.0 dti
Ništa tu smo da pomognemo ako možemo zbog toga i postoje forumi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 22 Dec 2015 18:14 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Nazalost radost je bila kratka, nafta curi na pumpi pritiska ponovo, gumice-dihtunzi pustaju ponovo naftu, jer ih je korozija valjda nagrizla prije i ostetila pod pritiskom.

Da li neko zna gdje se mogu ove 3 gumice za 3 glave pumpe pritiska nabaviti u Srbiji, BiH ili vec, ili neki kit-set gumica za ovu pumpu pritiska?

Dobio sam informaciju da odgovaraju od pumpe pritiska Fiata Doblo 1.3 Multijet, jer je to ustvari isti motor.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 22 Dec 2015 20:48 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2015 11:18
Postovi: 44
Lokacija: beograd srbija
Ime: petarcupovic
Opel: astra 2.0 dti
Ista je i pumpa .set samo preko boša ili pošalji za bg da se to remontuje naj jeftinija priča.meni baš bilo čudno da ti je to majstor sredio jer one puste na jednoj od tri glave koje dižu pritisak. Ovo ti pišem iz iskustva pošto radim boš pumpe.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 23 Dec 2015 01:55 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Da, tako mi je potvrdio i 1 iskusan Opel majstor, da su iste gumice od Fiata 1.3 multijeta, jer je isti motor...

Kada kazes remont, jel se opet svodi na postavljanje novih gumica-dihtunga na ove 3 glave?

Bas tako kako si rekao, na 1 od tri glave pusta i tu nastaje problem, majstor koji ne radi inace Opel auta (poznanik), ali je iskusan majstor za druge poznate brandove, uzeo je sam da je remontuje, skinuo sve pocistio, i vjerovatno je mislio da ce stare gumice nakon toga drzati, medjutim nije to rijesilo, tako da cemo ici na opciju - nove gumice, i da ih zamijeni.

Imam nekih konekcija u Srbiji, BiH, pa cu vidjeti da li cu uspjeti da nabavim ovaj set originalnih gumica za ovu pumpu pritiska goriva.

Da li iz tvog iskustva remonta-popravka ove vrste pumpi, kada se javi curenje na 1 od 3 glave pumpe pritiska, i postave se nove originalne gumice-dihtunzi, rijesi se ovaj problem curenja, jer pumpa u ovom slucaju je u solidnom stanju kako je majstor ustanovio?

Hvala!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 23 Dec 2015 08:03 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2015 11:18
Postovi: 44
Lokacija: beograd srbija
Ime: petarcupovic
Opel: astra 2.0 dti
Obavezno odraditi sve tri glave inače ako se uradi jedna druga kreće za 3-5 dana.a što se tiče gumica obavezno od boša original.što nisi video pošto su polovne pumpe odgovaraju ti i od punta .kad se izremontuje to posle radi druže zaboraviš kad si radio


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 25 Dec 2015 14:03 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Super, hvala na infu Petre :) ! Nasao sam gumice, to su ove, ako nekome bude trebalo,

http://www.ebay.co.uk/itm/BOSCH-common- ... 1278194068

Medjutim nije mi se cekalo dugo, pa sam angazovao poznanike u BG, i nasli su mi odmah, ima prodavnica za Bosch dijelove u BG, imaju sve ovo i kosta kod njih 20e, sitnica :), kupe se gumice, odnese nekom solidnom mehanicaru i zamijeni sve, danas sam odvezo auto da zamijene, pa cu vidjeti situaciju, nakon zamjene sve 3 gumice, i one male sam reko da zamijene sve, jer u setu dodju sve moguce gumice za ovu pumpu visokog pritiska :).

Hvala na pomoci i informacijama! Javim situaciju nakon zamjene gumica :) i testiranja :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1.3 CDTI - curi nafta
PostPoslato: 30 Dec 2015 01:55 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Dec 2015 05:07
Postovi: 8
Lokacija: Istocno Sarajevo
Ime: Goran
Opel: Opel Corsa 1.3 CDTI
Gumice zamijenjene, cijeli set gumica, vise ne curi gorivo na pumpi visokog pritiska.

Medjutim odnekud kao da curi neka malo gusca tecnost, koja nije prije curila, a ne djeluje kao da je nafta, 1-2 kapi crne sam vidio ispod auta, to znam da moze biti od ulja, ali nije curilo ulje vise i te crne kapi, medjutim desava se ispod auta da kad radi u mjestu, da kao javi se 1 kap te malo gusce supstance, ma sta ona bila, i onda nakon 30-40 sekundi druga kap, kao da je mjesavina nafte i jos neceg, ulja, rashladne tecnosti ili vec, ne znam vise na sta da sumnjam...

Odvescu ga ponovo do majstora da pogleda, odakle se desavaju te kapi, koje ne cure brzo, vec povremeno... Ako neko ima ideju, prijedlog, neka javi...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 10 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 17 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs