Zdravo svima, novi sam clan od danas pa mi je malo konfuzno, pre ove teme sam se predstavio kako pravila sajta nalazu, pa valjda sad mogu da iznesem problem koji imam sa autom.
Naime vozim Opel Vectru B 1.6 16v motor Z16XE benzin, sa ugradjenim sekventnim plinom.
Isao sam za vikend za crnu goru i negde kod Zlatibora (ka CG) upalila mi se chek lampica sve je bilo ok do povratka kuci kada sam stao u Ljigu na semaforu auto se ugasio.
Nakon toga jako je tesko upalio i kad se upalio gubio je gas, obrtaji su bili nestabilni ispod 500 rpm i motor je radio nemirno.kako dodam gas preko 1500 motor ne vibrira,
dovezao sam se magistralom do BGa ok, tokom voznjenisam imao problema, ali na svako stajanje na semaforu auto se gasio.Tako je radio i na plinu i na benzinu. Probao sam sutredan auto kad je hladan opet ista prica, u leru trese motor ispod 500 obrtaja i nemiran rad, malo malo pa se i ughasi, a tesko pali, a kad tako radi cuje se neko sustanje.
Vozio sam auto kod mehanicara u karju koji ne radi opele a i nije mi nesto pouzdan on kaze da je u pitanju bobina i da to sustanje se cuje iz cilindra koji ne radi!
Juce uvece na Op com dijagnostici sam nasao ove greske:
Isao sam na postupak ponistavanja odnosno brisanja greski i chek lampica se ugasila.
U nameri da danas oteram auto kod majstora koji radi opele, seo sam u auto okrenuo kljuc malo je teze upalio nemirno je radio mozda 10 sekundi i dalje nista sve normalno kao da mu se nista nije desilo.
Obrtaju na leru su bili standardni preko 500 i motor je relativno mirno radio. Odvezem ipak auto kod majstora, on pogleda na dijagnostici slicne greske kao moje (za lambda sondu-zbog drugacije mesavine plina) i covek konstatuje da je ok auto, ali da je moguce da je bobina zakazala pa ponistavanjem gresaka se malo "dozvala pameti" ali sve u svemu i on sumnja na nju da joj se kraj polako blizi.
moze neki savet sta da radim povodom toga???