Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
X30xe u calibru,par pitanja https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=32928 |
Stranica 2 od 2 |
Autoru: | pistre [ 09 Sep 2015 23:04 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
ma ako mozes da imas klimu, odradi to, ubaci cevi, kutiju u kabini i uzivaj, klima je zakon u ovim vrucinama, a narocito u tvom kraju |
Autoru: | Eltech [ 09 Sep 2015 23:49 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
... i narucito za V motore koji greju kao da imas sporet ispod haube! |
Autoru: | pistre [ 09 Sep 2015 23:57 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
aaa i za to ima lek, provalio sam (sirotinja) kako da se vozim preko leta prijatno ako klima ne radi, a veoma jednostavno, samo skinuti na vodenoj magistrali izmedju glava creva od grejaca kabine, i prespojiti sa kratkim crevom i resen problem, vrela voda ne ulazi u kabinu i mnoooooogo je prijatnija voznja, a sve sto je potrebno je ravan srafcigrer, dve shelne i crevo od 15 cm |
Autoru: | calibrated [ 10 Sep 2015 18:22 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Ma pistre moja siva calibura niti nema klimu...iako imam jednu u djelovima sa komplet klimom samo mi mrsko prckat...a sto se tice nase klime ovde u Dalmaciji nemoj mi niti spominjat,znas kako je dobar osjecaj sjest u koznjak nakon sto se cijeli dan pari na suncu mmmmm |
Autoru: | calibrated [ 12 Sep 2015 12:48 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
S obzirom da grane montiram,sad me muci dilema posto je na jednoj grani od vectre B bio ovaj lim a na drugoj nije,pretpostavljam da je ovo nekakva flandja za c25xe jer nema ove dvije male rupe gore za cirkulaciju plinova? ja bih stavio bez toga....? |
Autoru: | dzimi [ 12 Sep 2015 13:44 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Pa da, tu je zatvoreno tim dihtungom od c25. Najbolje i grane da pecnes i nacisto se otarasis EGR-a A mozes i limcice koji ide ka egr-u da zatvoris, oni se stapaju i jedan i lakse je da zatvoris. Ne znam kako stoji calibra sa prostorom ispod.. Ali bilo bi odlicno potpuno odvojiti grane, svaka sama za sebe da ide ka zadnjem braniku. |
Autoru: | calibrated [ 12 Sep 2015 17:33 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Onda meni taj lim netreba nego samo dihtung jer sam ja na obe grane te rupice zavario(na svakoj grani po 2)....vidit cu kako ce bit sa prostorom kad se spusti motor pod haubu...uzeo sam spoj 2 u 1 od vectre B 2.5 i stavio novo gibljivo crijevo,ali nekako mi tanke pare cijevi te dvije sto silaze dole...imam osjecaj da ce se gusit sa njima...dobro ti kazes da se izvuce svaka glava svoj ispuh do branika... |
Autoru: | dzimi [ 12 Sep 2015 18:08 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Pa kazu da je najveca resktrikcija snage te izduvne grane na V6 motorima. Sa odvajanjem izduva prednje i zadnje glave, veci protok ce biti i cini mi se i lepsi zvuk |
Autoru: | calibrated [ 13 Sep 2015 07:34 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
E vidis interesantno pitanje,meni nebi bio problem jer ostaje struja od X-a sa dvije sonde,mozda nekakvim mapiranjem se to da rjesit?...pogledaj kako sam ja imao na 2.0 8v SEH(mehanicki,a struja od c20ne) u calibri 4 u 2 i 2 do kraja bez lonaca(ovo zadnje nije lonac nego omotano limom da izgleda ko lonac) i iceg sonda bila zavidana u zavareni komad u obliku nekakvog mosta izmedju dvije cijevi... |
Autoru: | pistre [ 13 Sep 2015 09:37 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Mariane, tebi sonda ne moze da laze jer se nalazi dole na cevi gde se sastavljaju sve grane, da imas dve sonde i to jednu u grani gore kod samih izduva pa da pomislis to, ali ovako nouu |
Autoru: | calibrated [ 13 Sep 2015 10:18 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Pistre krivo si shvatio,on prica o tome da recimo svaka glava ima svoj ispuh do kraja auta bez dodirnih tocaka...gdje bi uglavio tu jednu sondu da daje tocne podatke...eo mjerio sam izlazne promjere,omega 3.0 ima na spoju 3 u 1(gdje je sonda zavidana) vanjski fi 55 unutarnji fi 50...a vectra 2.5 vanjski 45 unutarnji 40... |
Autoru: | marianvv [ 13 Sep 2015 10:23 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Tacno svaka glava za sebe bez spajanja auspuha |
Autoru: | pistre [ 13 Sep 2015 10:25 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
pa to je bespotrebno, nista se time ne dobija, moze cak da se izgubi, jer na atmosfercima je dosta bitan povratni pritisak, a i opet je nemoguce jer nema mesta ispod auta za cevi |
Autoru: | strokan [ 13 Sep 2015 10:55 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
ako hoćeš da imaš dve grane, onda se pravi takozvani "X pipe" mesto gde se te dve grane spajaju i opet razdvajaju i nastavljaju svojim putem. E tu bi mogla da se uvrne sonda |
Autoru: | pistre [ 13 Sep 2015 11:08 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
to je daleko za sondu, a i opet ne moze da stane nista osim jedne cevi ispod kalibre, a i ostalih evropskih automobila na zalost |
Autoru: | marianvv [ 13 Sep 2015 13:07 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
to sam zakljucio i ja al reko ajde da se javi iskusniji |
Autoru: | dzimi [ 13 Sep 2015 14:59 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Mariane gde si pravio te grane? |
Autoru: | marianvv [ 13 Sep 2015 15:28 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
jos dok sam bio dobar sa vladom uzeo za jeftine pare kad je bio prodao svoju v6 |
Autoru: | calibrated [ 14 Sep 2015 14:17 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Stigao novi,iz njemacke nosac |
Autoru: | marianvv [ 14 Sep 2015 16:01 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
ide to tebi polako |
Autoru: | calibrated [ 20 Sep 2015 10:10 ] |
Tema posta: | Re: X30xe u calibru,par pitanja |
Stranica 2 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |