Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

X30xe u calibru,par pitanja
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=32928
Stranica 2 od 2

Autoru:  pistre [ 09 Sep 2015 23:04 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

ma ako mozes da imas klimu, odradi to, ubaci cevi, kutiju u kabini i uzivaj, klima je zakon u ovim vrucinama, a narocito u tvom kraju :ok:

Autoru:  Eltech [ 09 Sep 2015 23:49 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

... i narucito za V motore koji greju kao da imas sporet ispod haube!

Autoru:  pistre [ 09 Sep 2015 23:57 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

aaa i za to ima lek, provalio sam (sirotinja) kako da se vozim preko leta prijatno ako klima ne radi, a veoma jednostavno, samo skinuti na vodenoj magistrali izmedju glava creva od grejaca kabine, i prespojiti sa kratkim crevom i resen problem, vrela voda ne ulazi u kabinu i mnoooooogo je prijatnija voznja, a sve sto je potrebno je ravan srafcigrer, dve shelne i crevo od 15 cm :)

Autoru:  calibrated [ 10 Sep 2015 18:22 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Ma pistre moja siva calibura niti nema klimu...iako imam jednu u djelovima sa komplet klimom samo mi mrsko prckat...a sto se tice nase klime ovde u Dalmaciji nemoj mi niti spominjat,znas kako je dobar osjecaj sjest u koznjak nakon sto se cijeli dan pari na suncu mmmmm :P

Autoru:  calibrated [ 12 Sep 2015 12:48 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

S obzirom da grane montiram,sad me muci dilema posto je na jednoj grani od vectre B bio ovaj lim a na drugoj nije,pretpostavljam da je ovo nekakva flandja za c25xe jer nema ove dvije male rupe gore za cirkulaciju plinova? ja bih stavio bez toga....?
Slika
Slika
Slika

Autoru:  dzimi [ 12 Sep 2015 13:44 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Pa da, tu je zatvoreno tim dihtungom od c25.
Najbolje i grane da pecnes i nacisto se otarasis EGR-a

A mozes i limcice koji ide ka egr-u da zatvoris, oni se stapaju i jedan i lakse je da zatvoris.

Slika

Ne znam kako stoji calibra sa prostorom ispod..
Ali bilo bi odlicno potpuno odvojiti grane, svaka sama za sebe da ide ka zadnjem braniku.

Autoru:  calibrated [ 12 Sep 2015 17:33 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Onda meni taj lim netreba nego samo dihtung jer sam ja na obe grane te rupice zavario(na svakoj grani po 2)....vidit cu kako ce bit sa prostorom kad se spusti motor pod haubu...uzeo sam spoj 2 u 1 od vectre B 2.5 i stavio novo gibljivo crijevo,ali nekako mi tanke pare cijevi te dvije sto silaze dole...imam osjecaj da ce se gusit sa njima...dobro ti kazes da se izvuce svaka glava svoj ispuh do branika...

Autoru:  dzimi [ 12 Sep 2015 18:08 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Pa kazu da je najveca resktrikcija snage te izduvne grane na V6 motorima.
Sa odvajanjem izduva prednje i zadnje glave, veci protok ce biti i cini mi se i lepsi zvuk

Autoru:  marianvv [ 12 Sep 2015 20:10 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

e sad da se i ja ubacim, posto imam pravljene grane, slicno ovome na slici
Slika
e sad moje pitanje je , dal i koliko ce lambda sonda da laze, posto ako se rastave grane ona ce da detekuje samo pola izduvnih gasova.

Autoru:  calibrated [ 13 Sep 2015 07:34 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

E vidis interesantno pitanje,meni nebi bio problem jer ostaje struja od X-a sa dvije sonde,mozda nekakvim mapiranjem se to da rjesit?...pogledaj kako sam ja imao na 2.0 8v SEH(mehanicki,a struja od c20ne) u calibri 4 u 2 i 2 do kraja bez lonaca(ovo zadnje nije lonac nego omotano limom da izgleda ko lonac) i iceg sonda bila zavidana u zavareni komad u obliku nekakvog mosta izmedju dvije cijevi...
Slika

Autoru:  pistre [ 13 Sep 2015 09:37 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Mariane, tebi sonda ne moze da laze jer se nalazi dole na cevi gde se sastavljaju sve grane, da imas dve sonde i to jednu u grani gore kod samih izduva pa da pomislis to, ali ovako nouu

Autoru:  calibrated [ 13 Sep 2015 10:18 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Pistre krivo si shvatio,on prica o tome da recimo svaka glava ima svoj ispuh do kraja auta bez dodirnih tocaka...gdje bi uglavio tu jednu sondu da daje tocne podatke...eo mjerio sam izlazne promjere,omega 3.0 ima na spoju 3 u 1(gdje je sonda zavidana) vanjski fi 55 unutarnji fi 50...a vectra 2.5 vanjski 45 unutarnji 40...

Autoru:  marianvv [ 13 Sep 2015 10:23 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Tacno svaka glava za sebe bez spajanja auspuha

Autoru:  pistre [ 13 Sep 2015 10:25 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

pa to je bespotrebno, nista se time ne dobija, moze cak da se izgubi, jer na atmosfercima je dosta bitan povratni pritisak, a i opet je nemoguce jer nema mesta ispod auta za cevi

Autoru:  strokan [ 13 Sep 2015 10:55 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

ako hoćeš da imaš dve grane, onda se pravi takozvani "X pipe" mesto gde se te dve grane spajaju i opet razdvajaju i nastavljaju svojim putem. E tu bi mogla da se uvrne sonda

Autoru:  pistre [ 13 Sep 2015 11:08 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

to je daleko za sondu, a i opet ne moze da stane nista osim jedne cevi ispod kalibre, a i ostalih evropskih automobila na zalost

Autoru:  marianvv [ 13 Sep 2015 13:07 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

to sam zakljucio i ja al reko ajde da se javi iskusniji

Autoru:  dzimi [ 13 Sep 2015 14:59 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Mariane gde si pravio te grane?

Autoru:  marianvv [ 13 Sep 2015 15:28 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

jos dok sam bio dobar sa vladom uzeo za jeftine pare kad je bio prodao svoju v6

Autoru:  calibrated [ 14 Sep 2015 14:17 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Stigao novi,iz njemacke nosac
Slika
Slika

Autoru:  marianvv [ 14 Sep 2015 16:01 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

ide to tebi polako

Autoru:  calibrated [ 20 Sep 2015 10:10 ]
Tema posta:  Re: X30xe u calibru,par pitanja

Slika
Slika

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/