Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 24 Apr 2024 03:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 26 Apr 2015 23:27 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
Unapred se zahvaljujem svima koji su voljni da pomognu u dijagnostikovanju nastalog problema.

Da krenem sa opisom

Pre par dana prilikom isparkiravanja tj voznje moje korsice u rikverc, doslo je prilikom dodavanja gasa do prestanka rada motora desava se dok je auto bio u voznji. Napominjem da auto nije imao problema sa startovanjem pali na pola kljuca tj palio je na pola kljuca. Probao sam da ponovo startujem motor na kratko i nisam uspeo auto sam zatim otslepao kuci i za sada je kod mene. U razmeni misljenja sa majstorom a imajuci u vidu i to da sam doticne veceri i osetio miris neke paljene gume majstor je konstatovao da treba da se proveri zupcasti da se vidi da nije nesto od njega. U poslednjih mesec dana zamenjeno je ulje, filter vazduha i goriva provereni grejaci servisiran alnaser i alternator i zamenjen je pk kajs. Auto se normalno ponasao i isao a dan pre te poslednje moje voznje moja supruga je isti vozila jedno 50km bez ikakvih problema. Napominjem da je zaboravila da mu sipa gorivo ali da nije dosao do rezerve tj signala za rezervu. Auto ima dovoljno rashladne tecnosti tj 100% antifriza i ulja i bogu hvala nista nije izmesano i to je ok.

Odlucujem se da sam proverim da nije prezubio i zapazanje je sledece

1.Na bregastoj je zupcenje ok na reperu je i bregasta stoji kako treba na 1 i 4 ventilu.

2.Na bos pumpi rekao bih da je ok mada 100% ne mogu da tvrdim. Na reperu stoji ali kao da je malo iskrivljen taj m6 koji je gurnut kroz remenicu napominjem da je to bas malo mozda 1mm-2mm najvise.

3.Na radilici je stanje strasno i ja kontam da je prezubio jedno 2 zuba, sto kasnije i majstor potvrdjuje i pregledom kajsa konstatujemo oboje da je dobar i da nije brisnuo ni jedan zub na z. kajsu tj da isti moze da posluzi da se proba kada ga uzubim sa startovanjem motora cisto da vidim dali ce da upali, a ako upali odma se menja ceo set spanel, roler i kajs .

E tu sada nastaje problem za koji nemam ideju sta da radim. Auto sam razubio i ponovo uzubio stoji sve na reperima kao sto treba, probao polako okretanjem desnog tocka naravno u smeru kazaljki sata jedno 4/5 kruga i motor se krece sve je ok. Spakovao ja poklopac bregaste vratio cisto drzac motora da stabiliujem motor da ne visi reko sada ima da upali kao mina kad ono jok. Auto vergla normalno motor se okrece tj z.kajis sve to okrece sto treba a on nista ne daje znakove zivota. Zasto ne znam ako ima neko neku ideju sta da proverim jos i da se odradi kazite molim Vas ja nebih da se rastanem sa mojim mezimcetom.

Slikacu sutra to kako stoji i kacim slike da se vidi. I izvinjavam se na ovom ovolikom postu.Pozdrav za sve :ots: clanove :respekt:


Zaboravio sam da napomenem da mi se u poslednjih 3 meseca javljalo kapanje nafte (neznatno) naj verovatnije iz bos pumpe i da u razgovoru sa bosistom konstatovano da ako propisa kako je rekao i pocne da mi se ne isplati voznja, zbog potrosnje goriva istu skinem i odradim remont.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 27 Apr 2015 10:33 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
Ovo je trenutni polozaj REMENICE BREGASTE

Slika

Slika

Ovo je trenutni polozaj REMENICE BOS PUMPE

Slika

Slika

Ovo je trenutni polozaj REMENICE i RADILICE

Slika

Slika

Slika

ne znam kako treba da stoji remenica na uljnoj pumpi ako neko zna neka napise.Ne mogu reper nikakav da nadjem.
Unapred se izvinjavam na postu za postom ali razumite coveka koji ima problem.Ukoliko imate neki savet sta jos da odradim ili mislite da nije dobro odradjeno slobodno napisite. HVALA :ots: :ilo: ali :shit:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 27 Apr 2015 20:04 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
Niko da se aktivira u temi pa ja u to ne mogu da poverujem.Moja sledeca ideja koja mi pada na pamet je da proverim dali dolazi do bos pumpe gorivo uopste tj da ozracim sistem I prove rim rezervoar a ako je to ok valjda ce nekom da padne name pamet nesto.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 27 Apr 2015 21:38 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3980
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Odradite kompresiju tj, izmerite kompresiju, odvrnite na holednderu na cevi dizne i vizuelnim putem prilikom verglanja utvrdicete dali pumpa radi i stvara pritisak, pre svih ovih radnji proverite filter goriva.

To je za pocetak sasvim dovoljno, mozda bi bilo pozeljno, mada nisam siguran koji je elektromagnetni ventil na pumpi, potrebno je podici vozilo na dizalicu i proveriti taj ventili dali do njega dolazi struja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 27 Apr 2015 23:10 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
Hvala DR Godza na javljanju na prvom mestu a i na smernicama koji si mi dao. Cim odradim javljam sta se desava.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 28 Apr 2015 12:42 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
Godza je napisao:
Odradite kompresiju tj, izmerite kompresiju, odvrnite na holednderu na cevi dizne i vizuelnim putem prilikom verglanja utvrdicete dali pumpa radi i stvara pritisak, pre svih ovih radnji proverite filter goriva.

To je za pocetak sasvim dovoljno, mozda bi bilo pozeljno, mada nisam siguran koji je elektromagnetni ventil na pumpi, potrebno je podici vozilo na dizalicu i proveriti taj ventili dali do njega dolazi struja.







Posto greskom nisam stavio da mi se puni tj. nisam ukljucio punjac da napunim drugi akumulator nazalost nisam mogao do kraja da zavrsim ispitivanje koje ste predlozili. Sta sam uradio.
1. Proverio filter i u njemu nije bilo nafte dovoljno,preko gornjeg holendera koji sam otpustio dolio sam naftu tj ED.
2. Otpustio sam na diznama sve dovode i verglao koliko duse je imao aku. na kolima jedno 6-7 puta na kratko po 10s.
(sada sam ostavio oba aku. na punjace da se pune pa ponovo probam kada se dopune)
na dovodima je pomalo ovlazilo ali bez nekog curenja ili slicno citaj ne znam koliko je dobro ili dovoljno da curi sa njih.
3. Proverio sam dovod struje na elektro ventil i ima struje na njemu tj na zici koja vodi na isti. Jer postoji mogucnost da se on fizicki zaglavi i ako ima struju? I ako ima gde taj ventil moze da se kupi?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 28 Apr 2015 22:43 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 21 Apr 2015 07:06
Postovi: 8
Lokacija: i-sarajevo
Ime: Jovan
Opel: Nexia
Koliko vidim dobro si uzubio motor.
Polozaj remenice uljne pumpe nije bitan uopste, ona se ne uzubljuje.
Neobicno je da pumpa pravi probleme bas u momentu prezupcenja.
Ja bih pregledao ventile, da nije koji kriv.
Ima onaj fol sa kompresorom bez skidanja glave.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 29 Apr 2015 12:26 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
veselinovic je napisao:
Koliko vidim dobro si uzubio motor.
Polozaj remenice uljne pumpe nije bitan uopste, ona se ne uzubljuje.
Neobicno je da pumpa pravi probleme bas u momentu prezupcenja.
Ja bih pregledao ventile, da nije koji kriv.
Ima onaj fol sa kompresorom bez skidanja glave.






ne znam dali je bitno ili nije ali skidao sam poklopac ventila i ventili su u razvodu i stoje kako treba tj krecu se sto sam i napisao na pocetku teme da je neki pokrivljen pretpostavljam da se motor ne bih okretao tj isao bih do negde i to bi bilo to a i misljenja sam da ovaj motor ne krivi ventile.

Ako znas fol sa kompresorom kazi kako da se proba da naucim i ja nesto.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 29 Apr 2015 12:51 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
dakipop888 je napisao:
Godza je napisao:
Odradite kompresiju tj, izmerite kompresiju, odvrnite na holednderu na cevi dizne i vizuelnim putem prilikom verglanja utvrdicete dali pumpa radi i stvara pritisak, pre svih ovih radnji proverite filter goriva.

To je za pocetak sasvim dovoljno, mozda bi bilo pozeljno, mada nisam siguran koji je elektromagnetni ventil na pumpi, potrebno je podici vozilo na dizalicu i proveriti taj ventili dali do njega dolazi struja.







Posto greskom nisam stavio da mi se puni tj. nisam ukljucio punjac da napunim drugi akumulator nazalost nisam mogao do kraja da zavrsim ispitivanje koje ste predlozili. Sta sam uradio.
1. Proverio filter i u njemu nije bilo nafte dovoljno,preko gornjeg holendera koji sam otpustio dolio sam naftu tj ED.
2. Otpustio sam na diznama sve dovode i verglao koliko duse je imao aku. na kolima jedno 6-7 puta na kratko po 10s.
(sada sam ostavio oba aku. na punjace da se pune pa ponovo probam kada se dopune)
na dovodima je pomalo ovlazilo ali bez nekog curenja ili slicno citaj ne znam koliko je dobro ili dovoljno da curi sa njih.
3. Proverio sam dovod struje na elektro ventil i ima struje na njemu tj na zici koja vodi na isti. Jer postoji mogucnost da se on fizicki zaglavi i ako ima struju? I ako ima gde taj ventil moze da se kupi?




Dr Godza danas sam odradio sve sto ste naveli da bih trebao osim kompresije jer sam misljenja da s obzirom da je auto normalno radio i u leru i u voznji za sada za tim nema potrebe a i drug koji ima aparat za merenje iste moze tek sledece nedelje da mi isto merenje odradi.

1. Zatvorio sam deo za tocenje goriva u rezervoar gumom i selnom, zatim sam komresorom uduvavao vazduh u rezervoar da to sve probije a creva dovoda na filteru goriva i bos pumpe otvorio i iz njih je na taj nacin izbacen sav vazduh dok nije pocela da curi nafta.Znaci sistem dovoda goriva do pumpe proveren i prohodan i bez cepova vazduha.

2. Auto normalno vergla ali nece da upali mozda je u pumpi neki vakum tj cep ostao vazdusni i sada ne znam kako to da resim tj. gde da ispustim vazduh iz nje same valjda treba da ima neki sraf za ozracivanje pa zbog toga nedovoljno izbacuje naftu gore na holenderima dizni.

3 Struje tj napona na elektoventilu B.P. ima i cuo sam se juce sa bosistom Draganom Djokicem iz sela Plana kod Paracina covek mi je rekao da taj ventil na tom auto retko ali bas retko crkava 1 u 1000 da ga ima i cena je 25 eur a sam remont komlet pumpe 70 eur naravno bez tog ventila znaci ukupno 95eur. ali moram da cekam tj da ga pozovem u ponedeljak da mi zakaze kada da donesem pumpu na remont. Kod njega se zakazuje bas je ozbiljan servis preneo mi je drug koji je kod njega radio pumpu za golf 2GTD. i prezadovoljan je za sada istom a radio mu covek pumpu 3 godina.

Kada bi barem moj autic dao neke znake da hoce da upali da cisto znam da nije nesto u motoru pu pu pu da ne cuje zlo a ne da odradim pumpu a on da i dalje zeza.Mada ista je curela a posto B.P nemaju toleranciju sada je sva sumnja da je stala tj zrela za remont.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 29 Apr 2015 16:55 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 21 Apr 2015 07:06
Postovi: 8
Lokacija: i-sarajevo
Ime: Jovan
Opel: Nexia
Citiraj:
Ako znas fol sa kompresorom kazi kako da se proba da naucim i ja nesto.

Skines dizne ili grijace sta ti je lakse.
Dovedes klip koji je na paljenju u GMT i u otvor dizne/grijaca ubacis vazduh iz kompresora.
Ako je neki ventil ostecen cuces po sistanju vazduha, u usisu ako je usisni ili u auspuhu ako je izduvni.
Ako sve zaptiva klip bi trebao otici u DMT i tu ostati bez gubitka pritiska.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 01 Maj 2015 09:10 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 28 Sep 2013 18:07
Postovi: 53
Lokacija: zajecar
Ime: davor
Opel: corsa b 1.5 disel
99.9% bos pumpa ili elektro ventil iste koji nemogu da skinem juce probao ponovo sve iz predhodnih postova cak sam i na slepku probao da upalim i nece izgleda da ce tako biti dok ne resim bos pumpu. Na holenderima dizni majstor kaze da nema goriva dovoljno tj da je to malo da tu treba da ide gorivo ono bas da ide. Ako neko zna zamolio bih da mi pojasni kako da skinem taj elektromagnetni ventil posto bas iznad njega ima jedan sraf koji ne znam dali smem da diram slikacu pa postavljam slike da vidite.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VEOMA OZBILJAN PROBLEM SA CORSOM B 1.5 (prezubio)
PostPoslato: 03 Maj 2015 14:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
Druže tebe drnda pumpa , uzmi parce žice stavi na /+/ aku. i pipkaj vrh elektroventila, ako cakće onda je ispravan. najbezbolnije bi bilo da je on stradao.
jesi li pregledao dovodno crevo do pumpe da negde ne vuče vazduh. mene je zezala jedna naprslina jedva vidljiva.
nisam ti nista novo rekao , ali javljaj sta se desava.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs