Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=31204
Stranica 1 od 1

Autoru:  uros77 [ 29 Nov 2014 21:44 ]
Tema posta:  Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Zamenio sam termostat u autu Astra H 1.7 cdti pre dva meseca (ako me pitate zasto ne bi znao da vam kazem imao sam subjektivni osecaj da mi sporo dize temperaturu iako je majstor rekao da je taj bolji nego ovaj kupovni) od tada nisam isao na duza putovanja po gradu cilo mi se da je temperatura ok za moje kratke relacije. Izadje do 65 stepeni. Danas sam prvi put posle zamene termostata išao do beograda i zaključio da mi se temperatura na otvorenom kretala od 45 do 60 stepeni kada gledam na bordu elektronski sto mi izlazi. Tako je bilo i kada sam otišao i sada kada sam se vrati. Pomislio sam da mozda laze termo davač senzor temperature pa cim sam stigao sa puta otvorio sam haubu i otvorio čep naposudi za rashladnu tečnost. Prst sam stavio u nju mlaka tecnost kao radijator oko 45 stepeni kako je pisalo kada sam stigao. Uzbrdo kad ga poteram izlazilo je do 68.

Da li može još nešto da bude osim termostata .
Ja za sutra planiram da ga skinem kako znam i umem (nikad to nisam radio a nisam ni gledao kada mi je majstor skidao) i da stavim i jedan i drugi u posudu sa vodom i nju na šporet i u posdu toplomer iz pod stanice koji meri do 120 stepeni pa cu da vidim sta se desava ako ne valja ni jedan kupujem treci.
Mislim da cu imati problem ako vraćam stari termostat ( u slučaju da je onaj fabrički u redu da otvara na temperaturi oko 85) oko dihtunga dali ima da se kupi dihtung a da se termostat ne kupi . Da li moze uzmesto dihtunga ona crvena ili crna pasta koja trpi velike temperature.
Unapred zahvalan!

Autoru:  uros77 [ 30 Nov 2014 15:51 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Evo ovako danas sam skinuo termostat iz auto Varent koji sam kupio pre dva meseca i stari termostat koji sam skinuo pre dva meseca(fabrički) i oba sam stavio u lonče sa vodom i uključio ringlu. Temperatura vode se merila sa toplomerom do 110 stepeni koji meri i jos jenim termometrom iz traktora . Termostat koji sam skinuo danas iz auto otvorio je na 89 stepena a onaj koji sam skinuo pre dva meseca na 93stepenae (fabrički). Moje opažanje je da je termostat ovaj koji je fabricki manje se otvara nego Varent koji sam kupio pre dva mesec i sa kojim sam se juce otišao i vratio iz Beograda sa prosečnom temperaturom oko 55 stepeni.
Posle vraćanja fabričkog termostata upalili smo auto i uz davanje gasa pratili temperaturu kako se dize . Crevo posle termostata počelo je blago sa se greje vec od 40 stepeni (što je veoma čudno jer je termostat ispitan i otvara na 93) daljem davanjem gasa temperatura se sporo kretala na gore na sedamdeset stepeni je crevo bilo skroz vruće . Mozda mi pokazivac u kabini nije tačan moja prva pomisao ali to pada u vodu jer kada se temperatura posle jedvitih jada podigne na 95 stepeni upali se ventilator što opet govori da teperaturu dobro pokazuje.
Ako neko zna neka mi kaze u čemu je problem gde je greška sta da se uradi i sta da se promeni jer mislim da je lose voziti auto sa temperaturom tečnosti od 45-70 stepeni.

Autoru:  Acika [ 30 Nov 2014 16:10 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Prijatelju,imao si nekih tema o tome na forumu...to je otprilike ta temperatura, za ovakvo vreme za dizel motore ,osim ako nisi na kratkim relacijama pa gazis auto i brze se zagreje .Na otvorenom ,to ti je sto ti je.
Ako neko ima drugacije informacije ,neka napise..svima je u korist :thumbup:

Autoru:  uros77 [ 30 Nov 2014 22:51 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Acika je napisao:
Prijatelju,imao si nekih tema o tome na forumu...to je otprilike ta temperatura, za ovakvo vreme za dizel motore ,osim ako nisi na kratkim relacijama pa gazis auto i brze se zagreje .Na otvorenom ,to ti je sto ti je.
Ako neko ima drugacije informacije ,neka napise..svima je u korist :thumbup:


Na ovo moje iscrpno pisanje ti mi das ovo objasnjenje :). Pa sta da je spoljna tem. -20, temperatura tecnosti neće preći 30.
Meni logiga ne dozvoljava da auto ne moze da predje temperaturu u pokretu preko 70 stepeni a termostat otvara na 93 (mereno u loncetu sa vodom u čemu su bila dva pokazivača temperature)

Autoru:  gentleman [ 01 Dec 2014 00:05 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Meni na ovo vreme kad je oko nula stepeni, treba oko 15 min. voznje da motor dobije radnu temperaturu, koja krece od 70 stepeni, jer tek tad pocne kazaljka da se pomera sa svog pocetnog polozaja. Na otvoreno se krece izmedju 72, 73 i 77, 78 stepeni. Do 70 stepeni mora da dodje, samo je pitanje vremena, jer je to minimalna radna temperatura motora. A to sto ne dostize 90 i nesto, jednostavno je tako sa novijim dizelima koji su stedljivi, pa se zato sporije zagrevaju. Ja vozim korsu godinu i nesto i za svo ovo vreme nikad mi se nije upalio ventilator, tj. temp nikad nije presla 91 stepen, a vozio sam ga uz brdo na 40+ stepeni sa upaljenom klimom i 4 osobe u kolima. Tolko od mene :)

Autoru:  Daka [ 01 Dec 2014 00:18 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Covek verovatno prati temperaturu preko borda i ne moze da vidi kazaljku temperature jer je astra H nema...

Autoru:  dobri nikola [ 01 Dec 2014 12:36 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

uros77 je napisao:
Evo ovako danas sam skinuo termostat iz auto Varent koji sam kupio pre dva meseca i stari termostat koji sam skinuo pre dva meseca(fabrički) i oba sam stavio u lonče sa vodom i uključio ringlu. Temperatura vode se merila sa toplomerom do 110 stepeni koji meri i jos jenim termometrom iz traktora . Termostat koji sam skinuo danas iz auto otvorio je na 89 stepena a onaj koji sam skinuo pre dva meseca na 93stepenae (fabrički). Moje opažanje je da je termostat ovaj koji je fabricki manje se otvara nego Varent koji sam kupio pre dva mesec i sa kojim sam se juce otišao i vratio iz Beograda sa prosečnom temperaturom oko 55 stepeni.
Posle vraćanja fabričkog termostata upalili smo auto i uz davanje gasa pratili temperaturu kako se dize . Crevo posle termostata počelo je blago sa se greje vec od 40 stepeni (što je veoma čudno jer je termostat ispitan i otvara na 93) daljem davanjem gasa temperatura se sporo kretala na gore na sedamdeset stepeni je crevo bilo skroz vruće . Mozda mi pokazivac u kabini nije tačan moja prva pomisao ali to pada u vodu jer kada se temperatura posle jedvitih jada podigne na 95 stepeni upali se ventilator što opet govori da teperaturu dobro pokazuje.
Ako neko zna neka mi kaze u čemu je problem gde je greška sta da se uradi i sta da se promeni jer mislim da je lose voziti auto sa temperaturom tečnosti od 45-70 stepeni.




Urose, u potpunosti se slazem sa tobom, ali znaj da si i ti napravio gresku. Kad kupujes termostat, pogledaj u deklaraciji na koliko stepeni pocinje da se otvara. Iz tvog posta se vidi da si kupio termostat koji se otvara na nizoj temperaturi nego termostat koji je bio u autu. Jedino resenje je da vratis stari termostat ili, da postavis nov termostat. A na masci hladnjaka postavis zavessu ( koja ce smanjiti prolaz hladnog vazduha kroz hladnjak ) i na taj nacin podignes radnu temperaturu.

Autoru:  uros77 [ 01 Dec 2014 22:23 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

dobri nikola je napisao:
uros77 je napisao:
Evo ovako danas sam skinuo termostat iz auto Varent koji sam kupio pre dva meseca i stari termostat koji sam skinuo pre dva meseca(fabrički) i oba sam stavio u lonče sa vodom i uključio ringlu. Temperatura vode se merila sa toplomerom do 110 stepeni koji meri i jos jenim termometrom iz traktora . Termostat koji sam skinuo danas iz auto otvorio je na 89 stepena a onaj koji sam skinuo pre dva meseca na 93stepenae (fabrički). Moje opažanje je da je termostat ovaj koji je fabricki manje se otvara nego Varent koji sam kupio pre dva mesec i sa kojim sam se juce otišao i vratio iz Beograda sa prosečnom temperaturom oko 55 stepeni.
Posle vraćanja fabričkog termostata upalili smo auto i uz davanje gasa pratili temperaturu kako se dize . Crevo posle termostata počelo je blago sa se greje vec od 40 stepeni (što je veoma čudno jer je termostat ispitan i otvara na 93) daljem davanjem gasa temperatura se sporo kretala na gore na sedamdeset stepeni je crevo bilo skroz vruće . Mozda mi pokazivac u kabini nije tačan moja prva pomisao ali to pada u vodu jer kada se temperatura posle jedvitih jada podigne na 95 stepeni upali se ventilator što opet govori da teperaturu dobro pokazuje.
Ako neko zna neka mi kaze u čemu je problem gde je greška sta da se uradi i sta da se promeni jer mislim da je lose voziti auto sa temperaturom tečnosti od 45-70 stepeni.




Urose, u potpunosti se slazem sa tobom, ali znaj da si i ti napravio gresku. Kad kupujes termostat, pogledaj u deklaraciji na koliko stepeni pocinje da se otvara. Iz tvog posta se vidi da si kupio termostat koji se otvara na nizoj temperaturi nego termostat koji je bio u autu. Jedino resenje je da vratis stari termostat ili, da postavis nov termostat. A na masci hladnjaka postavis zavessu ( koja ce smanjiti prolaz hladnog vazduha kroz hladnjak ) i na taj nacin podignes radnu temperaturu.


Juče je upravo i vraćen fabricki termostat danas na temperaturi spoljnoj oko 1 stepen ne mogu da prebacim 50 stepeni u pokretu. Termostat koji sam kupio mislio sam da ću resiti problem a ustvari nista nisam dobio samo sam bacio pare za termostat antifriz i rad majstora. Termostat koji sam kupijo na dekleraciji piše da otvara na 89 stepeni i takodje sam proverio temperaturu otvaranja mereno u posudi sa vodom koja se zagrevala na ringli otvara na toliko 89 ali meni je prekjuče prosečna temperatura tečnosti bila 55 PEDESTPET STEPENI od Kragujevca do Beograda. Da je 70 ajde reko bi nema veza ali ovo je mnogo malo.

Autoru:  cekasd [ 01 Dec 2014 22:39 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Da li je to temperatura sa uključenim grejanjem ili ne?Kod mene kad je uključeno grejanje na otvorenom putu,inače corsa 1.7 dti,nikad da pomeri skalu sa prve crte sve dok ne isključim,i čim isključim teperatura dostigne radnu.to je kod svih dizela

Autoru:  uros77 [ 01 Dec 2014 23:52 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

cekasd je napisao:
Da li je to temperatura sa uključenim grejanjem ili ne?Kod mene kad je uključeno grejanje na otvorenom putu,inače corsa 1.7 dti,nikad da pomeri skalu sa prve crte sve dok ne isključim,i čim isključim teperatura dostigne radnu.to je kod svih dizela


Naravno sa grejanjem necu valjada zimi da vozim auto bez grejanja ali to nema opravdanja da i sa grejanjem vozim auto koji ne može dostići radnu temperaturu a termostat sad koji je u njemu otvara na 93. O čemu su tu radi?

Autoru:  cekasd [ 02 Dec 2014 00:57 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

probaj prvo da auto dostigne radnu temperaturu pa tek onda uključi grejanje,pa vidi kako se ponaša.vozi ga u visokim obrtajima,ne bi trebao da spušta radnu temperaturu.to su motori napravljeni da većinu energije iskoriste a samo mali deo neiskorišćene energije odlazi na grejanje.pomiri se stim.

Autoru:  uros77 [ 02 Dec 2014 11:25 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cd

Radnu temperaturu u voznji ne moze da dostigne. Samo u mestu uz toriranje.
Slikao sam i bord sa prosecnom temperaturom Beograd Kragujevac bila je ii manja ali i veci ne ispo 40 i ne preko 65 stepeni.
Slika

Autoru:  dedamrazbre [ 04 Dec 2014 19:49 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

proveri cep osude za vodu.... a kakvo ti je grejanje u kabini?

Autoru:  uros77 [ 05 Dec 2014 00:26 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Grejanje nije lose.
A zasto sumnjas u cep kako da ga proverim dal je uredu ili ne. I ako je los kako se to manifestuje.

Autoru:  zenicak1 [ 05 Dec 2014 01:21 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

da nije u pitanju zrak u sistemu hladjenja mozda je potrebno ozracivanje - predpostavka

Autoru:  dedamrazbre [ 06 Dec 2014 00:05 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Zameni cep na posudi...i proveri creva mala sto idu u posudu dali ide voda kroz njih...da nisu zapusena mozda?

Autoru:  Acika [ 06 Dec 2014 00:22 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

pa da ne ide tecnost kroz njih dosad bi mu explodirao i motor i ceo cirkulacioni sistem :)

Autoru:  uros77 [ 06 Dec 2014 13:58 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Acika je napisao:
pa da ne ide tecnost kroz njih dosad bi mu explodirao i motor i ceo cirkulacioni sistem :)


Sve radi, kroz creva tecnost cirkulise auto se vozi . Bio sam do Beograda pre toga do mora i nazad . Ali temperatura nije radna ili makar da bude blizu radne temperature. Pisao sam detaljno da sam skidao i ispitivao stari i novi termostat .

Autoru:  Dimitry [ 11 Dec 2014 20:28 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Jesi li ti siguran da ti nije posao senzor koji ti pokazuje temperaturu? Ako je 40 stepeni onda mozes da drzis ruku na motor bez problema, odi ti kod nekog ko ima onaj laser za mjerenje temperature

Autoru:  Perica [ 12 Dec 2014 10:32 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Sad da kažem i ja nešto, što je mene uvek plašilo kod zamene uloška za termostatsku kućicu: proveri da li sve paše i da li je uložak lepo namešten u kućici termostata. Mene je zaista plašilo kod zamene uloška (poslednji put sam i celu kućicu zajedno sa uloškom zamenio) da on ne zatvori prolaz prema hladnjaku.

Sa druge strane, proveri i da li ti je pri tih pedesetak stepeni Celzijusa u hladnjak auta ugrejan na toj temperaturi. Ako je i hladnjak topao, onda to znači da je termostat, ili otvoren ili je loše namontiran u kućici.

Autoru:  uros77 [ 13 Dec 2014 16:34 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Dimitry je napisao:
Jesi li ti siguran da ti nije posao senzor koji ti pokazuje temperaturu? Ako je 40 stepeni onda mozes da drzis ruku na motor bez problema, odi ti kod nekog ko ima onaj laser za mjerenje temperature


Vidi kad mi napise 50 stepeni na displeju siguran sam da je oko pedeset. Otvorim poklopac tecnosti ono ne sisti para gurnem prst u tecnost mlaka kao radijator u kuci. Ne mozeš bre ni da prste zagrejes i to posle puta od 130 km. A kad radi u mestu leti na displeju kad napise 95 stepeni upali ventilator. Znaci senzor i pokazivac temperature je tačan.

U gradu mi dodje temperatura ovih dana od 50 do 60 stepeni . Preko 60 ne moze nikako makar bi trebalo duze da se vozi ja duze od 10 minuta nemam relaciju.

Autoru:  Dimitry [ 17 Dec 2014 14:57 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Ja sam imao slican problem sa vw t4 2.4d, u sred ljeta u HN u saobracaju on na 'ladno pa sam zamjenio termostat i popravilo se, ali sad na ove hladnije dane on digne temp na termostat ali ja onda nemam grijanje provalio da ima drugi termostat na samom hladnjaku sa zadnje strane po sred njega koji otvara i zatvara lepeze preko ventilatora koje su kod mene polomljene i izvadjene, sad sta da ti kazem nego karton ispred pola hladnjaka...

Autoru:  Misko [ 22 Dec 2014 09:21 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

I ja imam identičan problem godinama unazad. Moj auto je 90. godište Vectra A 1.6 benzin - gas. Vrlo me interesuje ovaj problem i rešenje. Zimi - leti temperatura vozio u gradu ili na otvorenom ne prelazi 40-50 stepeni, osim kad je leti u gradu vožnja pođi - stani, tada dođe i do 90 stepeni kada normalno pali ventilator. Zamenio sam termostat, ali problem nije rešen. Temperatura je proverena i onim pištoljem sa laserom. Mislio sam da mi je isparivač za gas postavljen visoko ali majstor kaže da ne obzirom da je postavljen u nivou posude za sipanje tečnosti. Creva mogu da pipnem rukom. Grejanje mi je takođe malo lošije prvih pola sata, npr. na otvorenom, a onda bude zadovoljavajuće. Ja nemam pametan savet za uros77 ali nadam se rešenju kao i on.

Autoru:  uros77 [ 27 Dec 2014 13:57 ]
Tema posta:  Re: Temperatura tecnosti u motoru astra H 1,7cdti

Za resenje tesko! Samo u mestu podigne temperaturu ili u gradu leti kreni stani.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/