Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 10:48

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 23 Nov 2014 15:24 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Nov 2014 19:03
Postovi: 24
Lokacija: Novi Sad
Ime: Aleksandar
Opel: Opel Vektra A 1.4
Pomoć prijatelja. Ja sam Lesa i vlasnik sam vektre a 1.4 iz 91 g neke dve nedelje. Pre kupovine vektra je radila ok. Na zahtev majstora oprao sam motor i on je uradio veliki servis. Tu počinju problemi :banghead: . Motor nije dobro našpanovan jer nije menjana vodena pumpa(mišljenje drugog majstora). Prilikom jutarnjeg paljenja, motor vergla kao da je prazan akumulator ili loš anlaser mada je i jedno i drugo novo. Kada se upali, ler gas je i na benzinu i na gasu normalan između 800 i 1000 obrtaja(mada mislim da bi trebao da bude veći dok se auto ne zagreje). Kako dolazi do povećanja temperature raste i broj obrtaja na motora( na benzinu do 1400 ob.) Da li loše paljenje ima veze sa španovanjem motora ? I šta može biti uzrok povećanja ler gasa. Molim za pomoć, dosta mi je više pametnih majstora. Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 23 Nov 2014 23:11 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2010 13:54
Postovi: 171
Lokacija: Pozarevac
Ime: Boban
Opel: vektra 1.4
Prvo ako si radio veliki servis zasto nisi zamenio vodenu pumpu? Drugo ne znam sta ti znaci "naspanovan" motor! Kod mene je ler gas nastelovan na benzinu kad je motor vruc, kasnije kad je uradjen gas tako i na njemu. Prilikom jutarnjeg paljenja automatski sauh treba da radi preko 1000 obrtaja ( pod uslovom da je hladno ujutru ) kasnije treba da se spusti na oko 900 kad se zagreje. Jel se taj ler smanji kasnije ili ostaje toliki u voznji? Za paljenje pogledaj razvodnu kapu, ruku, kablove.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 24 Nov 2014 10:27 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Nov 2014 19:03
Postovi: 24
Lokacija: Novi Sad
Ime: Aleksandar
Opel: Opel Vektra A 1.4
Majstor nije menjao pumpu jer je rekao da je dobra, to mi je javio kad sam došao po auto. Nije našpanovan prilikom menjanja zupčastog kaiša i španera(citiram drugog majstora). Auto kada je hlada(prilikom prvog paljenja) drži broj obrtaja 800-1000 u zavisnosti benzin-gas, kako temperatura motora raste tako raste i broj obrtaja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 24 Nov 2014 11:25 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jun 2012 04:57
Postovi: 1736
Lokacija: Mladenovac
Ime: Dusko
Opel: Astra G 2.0 DTI, Corsa D 1.2
Garaza: pogledaj
Pumpa za vodu se menja uvek kada se radi vel. servis.
Španovanje je zatezanje zupčastog kaiša, koje radi španer.
Ako je mislio na zupčenje, pa ti okretanje radilice i bregaste nije usaglašeno, onda je možda to razlog teškog paljenja.

_________________
That kid's on dope!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 24 Nov 2014 11:47 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2010 13:54
Postovi: 171
Lokacija: Pozarevac
Ime: Boban
Opel: vektra 1.4
civid je napisao:
Pumpa za vodu se menja uvek kada se radi vel. servis.
Španovanje je zatezanje zupčastog kaiša, koje radi španer.
Ako je mislio na zupčenje, pa ti okretanje radilice i bregaste nije usaglašeno, onda je možda to razlog teškog paljenja.



Evo kao sto je rekao civid. Moj savet je da nadjes nekog majstora proverenog da ti malo prekontrolise to sve.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Ler gas vektra a 1.4
PostPoslato: 24 Nov 2014 18:15 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Nov 2014 19:03
Postovi: 24
Lokacija: Novi Sad
Ime: Aleksandar
Opel: Opel Vektra A 1.4
civid je napisao:
Pumpa za vodu se menja uvek kada se radi vel. servis.
Španovanje je zatezanje zupčastog kaiša, koje radi španer.
Ako je mislio na zupčenje, pa ti okretanje radilice i bregaste nije usaglašeno, onda je možda to razlog teškog paljenja.


Pomenuo je da kajiš nije dobro našpanovan ili uzupčen zato što se to radi preko vodene pumpe. Možda je to razlog, nosim ga da menja pumpu i i ponovo postavi kaiš.(jako se nadam da si u pravu), ali jel to može da uzrokuje povećanje ler gasa?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 16 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs