Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pali pa nece!
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=31116
Stranica 1 od 1

Autoru:  Dakica [ 18 Nov 2014 17:30 ]
Tema posta:  Pali pa nece!

Pozdrav! Imam problem sa kadetom 1.6i poluajnspric! Naime na prvo paljenje on normalo upali i radi! Posle desetak minuta rada, kada ugasim auto i pokusam da upalim on ili jedva upali i trokira dok se nekako ne izbori za normalan ler gas ili nece nikako da sastavi! Ali je uglavnom ovo drugo! Onda auto opet upali posle 3, 4 sata stajanja kao da nista nije bilo i opet isto u krug! U voznji hoce da trza i nece da prima gas u trecoj! U drugoj nekako ubrzam ali tu je kraj! Filter za gorivo je zamenjen kao i pumpa za gorivo! Auto je dugo stajao pa je pre tri meseca popravljen, zamenjen dihtung na glavi i ostali (usis, izduv, kod bregaste) i promenjen davac tempreature na usisu! Isto malo teze prima gas (trza malo) na prvo paljene ali to samo kad stisnem na pocetku papucicu, onda normalno! Jel ima neko ideju sta moze da bude?!

Autoru:  Dakica [ 19 Nov 2014 17:44 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Neko nesto?

Autoru:  Markius [ 19 Nov 2014 22:04 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

jel pregledana glava da nije napukla pa kad se zagreje provlaci vodu? kakav ti je nivo tecnosti za hladjenje dosipas li?

Autoru:  Dakica [ 20 Nov 2014 02:40 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Ne znam da li je majstor pregledao glavu ali mislim da ne mesa ulje i vodu jer nema pene u motoru. Auto gubi tecnost ali jedino jer pusta hladnjak malo. Da nije mozda do lambda sonde? Jer ona daje signal kada se motor ugreje! Ili mozda EGR ventil da pravi probleme?

Autoru:  Markius [ 20 Nov 2014 10:43 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

skoro je jedan drugar isto tako na kadetu 1.6 poluajnspric, (i ja imam u askoni taj motor) izmenjao sve zivo isto dok je hladan lepo radi a kad se ugreje pocne da trokira menjao lambdu paljenje dihtunge sve usisa i monopointa ali dzaba da bi kako je on rekao veoma blizu kanal vode do otvora za svecice i desi se da ima mala pukotina i tu provlaci antifriz..samo ti kazem ako nista ne budes uspeo da pratis koliko ti i te vode trosi jer je meni curkao hladnjak pre lepo al sam dosipao tipa jednu casu obicnu vode na 4 meseca.

Autoru:  Dakica [ 20 Nov 2014 18:36 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Ne bi trebalo da pusta negde vodu! Sagorevanje je losije, u pocetku radi sasvim normalno i prima gas lepo, ali cim se malo zagreje krece da trokira i pocinje da dimi malo vise! Sve vise sumnjam na lambda sondu jer mi se povremeno palila check engine lampica! Videcu pa cu javiti!

Autoru:  dedamrazbre [ 28 Nov 2014 22:29 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

kako je radio posle popravke.... jel je odma poceo da te zeza tako ili je od skoro to pocelo...
jesi ravnao glavu? koje ulje si sipao u motor? i da li na prvom paljenju kad radi lepo kao sto kazes motor ima drugaciji zvuk dok se ne zagreje ? i imas li plin na autu?

Autoru:  brankko [ 29 Nov 2014 15:06 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Da ti ne radi na tri klipa moĹžda? Bobina?

Autoru:  Dakica [ 25 Jan 2015 19:40 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

dedamrazbre je napisao:
kako je radio posle popravke.... jel je odma poceo da te zeza tako ili je od skoro to pocelo...
jesi ravnao glavu? koje ulje si sipao u motor? i da li na prvom paljenju kad radi lepo kao sto kazes motor ima drugaciji zvuk dok se ne zagreje ? i imas li plin na autu?
Nisam mogao da odgovorim! Nije odmah poceo da zeza, posle 2 i po meseca! Glava je ravnjana a za ulje je majstor rekao da ga promenimo 1000 km posle opravke! Primetio sam jedino nesto belicasto, slicnog izgleda kao pasta za zube, sa unutrasnje strane kod cepa za sipanje ulja! Auto nema plin i na prvo paljenje radi normalno nema nista cudno u zvuku i cim digne temperaturu do prve crte krece da trokira i trza motor! Jedno vreme mi je drzao malo vece obrtaje na leru, ali posle se vratio u normalu! Skoro sam primetio da srafovi koji drze dihtung kod bregaste nisu stegnuti! Ima 8 srafa, samo je 1 bio stegnut do kraja!

Autoru:  Dakica [ 02 Nov 2015 21:02 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Problem je (bio) resen! Ali samo na 2 meseca! Majstor je promenio komutator i radio je od jula do septembra relativno normalno! Ali pre mesec dana su opet krenuli problemi slicni kao pre! Upali normalno na prvo paljenje ali nece da prima gas lepo! Kada mu se naglo stisne gas on kao da se gusi i da klikce iz auspuha! Desilo mi se da mu naglo stisnem gas i motor skroz prestane sa radom i kada ga pustim on opet radi! Kada se gas polako pritiska motor relativno normalno povecava obrtaje! Posle krace voznje opet tesko pali ili ne upali! Majstor jedan mi je rekao da je mozda do goriva tj do one posude ispod levog tocka, da treba da se ocisti! Ja sam mu sam ocistio rezervoar jer se nakupila smola u njemu i gorivo je bilo narandzasto, a sam promenio i filter za gorivo Jel ima neko pretpostavku sta moze da bude?

Autoru:  trucker010 [ 20 Nov 2015 22:44 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Idi kod tog majstora neka ti proveri fazu motora i neka ti nasteluje paljenje stroboskopom.Pre toga proveri zazor na svecicama.

Autoru:  Goran Kadett C [ 21 Nov 2015 04:38 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

nije strasan problem nije ni duhtung glave ni paljenje izvadi napolje filter kutija i srednji deo monopointa imas jedni el,ektronsku diznu u nju ulazi jedan crni dzek osrafi dizni za imbusom i zamjeni je sa drugom diznu taj problem imaju svi monopoint motori...zamjeni to i neces imati nikakav problem uglavnom kad das kontakt on treba da usprica malo gorivo u monopointu i da kola zapali ali dizna blokira i pusta duplo vise goriva i motor kad upali gusi se i trokira dok ne potrosi to gorivo i ondak radi kako treba uradi to i sve ce biti OK..pozz

Autoru:  Dakica [ 24 Nov 2015 19:03 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Dakle, krenuo cale jutros do grada i nekako ode tamo (10ak km) ali mu se ugasi u gradu i nije vise hteo da upali! Odvukli su ga do majstora, tj. bio je kod 2 majstora danas! Prvi elektricar je podesio paljenje jer je bilo malo pomereno! Upalio je nekako tamo ali se auto isto ponasao i nakon podesavanja! Zatim ga je odvezao do drugog majstora koji je prvo ocistio razvodnu kapu sa wd i auto je upalio! Zameli su kapu novom i sada auto lepo radi, dobro prima gas u voznji! Ali se sad javlja jos jedan jebeni problem! U voznji kada stanem na pr hocu predjem preko lezeceg pustim gas skroz i auto sam krece da dize i spusta ler gas i to sve traje 5,6 sekundi! Pali mi se check engine lampica i dimi malo vise pozadi!
A Goran Kadett C si mozda u pravu, jer mi je auto sedeo dugo vremena pokvaren zbog dizne do 2013 godine koju je elektricar popravio elektrosokovima! Vozicu ga ovako neko vreme, a ocisticu mu i step motor, pa cu da vidim kako ce biti!

Autoru:  trucker010 [ 24 Nov 2015 20:05 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

Da li ste proveravali lambda sondu? Nisi napisao da li imas plin u autu,jer kad pojavi lampicu najcesce je do smese plina-vazduha.

Autoru:  Dakica [ 24 Nov 2015 20:59 ]
Tema posta:  Re: Pali pa nece!

trucker010 je napisao:
Da li ste proveravali lambda sondu? Nisi napisao da li imas plin u autu,jer kad pojavi lampicu najcesce je do smese plina-vazduha.


Jesam ja testitirao lambda sondu prosle godine! Kada sam je iskljucio auto je dosta slabije primao gas! Ako se to moze nazvati nekim testom! On je od tada presao oko 700 km! Ne nemam plin u autu, cist benzin!

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/