Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

xe problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=30904
Stranica 1 od 1

Autoru:  daner [ 25 Okt 2014 20:42 ]
Tema posta:  xe problem

Posto su porozne glave i vec treca glava mi pusti ulje u antifriz ja opet uzmem drugu glavu, poravnam, hidrotest prosla , uzmem dihtung glave od z20let , danas to sve lepo namontiram al eto mojih muka , auto vergla kao da nema kompresije u opste , ko da su svecice izvadjene a usrafljene su, uzubljivao sam c20xe x puta tako da mi nije jasno sta moze biti, uzubljen je kako trebado toga nije

Ne gine mi izgleda opet skidanje glave

Autoru:  Daka [ 25 Okt 2014 20:50 ]
Tema posta:  Re: xe problem

nisi skinuo nitne sa metalnog dihtunga izgleda pa duva kompresiju okolo

Autoru:  daner [ 25 Okt 2014 21:18 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Skinute nitne

Sad se tripujem da nisu mozda podizaci ostali nategnuti , ako u uljnoj pumpi zaglavi ventil nabija prevelik pritisak ,

Kad zaverglam i prestanem crvenoj lampici od ulja treba 60 sekundi da se opet upali, bukvalno toliko drzi pritisak

Ne znam moze li do toga biti
Dihtung lepo lezi, nitne skinute, shishtalo bi ili bi bar na nekom cilindru bar malo kompresije imalo , bukvalno 0 , rukom i racvom okrecem motor, ko da nema glave u opste tako lako ide

Autoru:  DEXTER LE [ 25 Okt 2014 23:01 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Izgleda nisi ispustio ulje iz hidro podizaca, meni se desavalo , ali se resilo duzim verglanjem...

Autoru:  daner [ 25 Okt 2014 23:08 ]
Tema posta:  Re: xe problem

nisam ispustao ulje iz njih , bili su bas tvrdi kad sam ih stavljao , nisam ih mogao stisnuti

jednom sam bio neke mekane stavio , kad sam upalio auto najezio sam se ( zvuk svih 16 kad lupaju) :D

probacu sutra skinuti bregaste pa verglati ako bude tesko verglao do njih je 100% ako ne skida se glava ...

Autoru:  DEXTER LE [ 25 Okt 2014 23:23 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Ne skidaj nista! tako kako je samo verglaj i upalice. Imao sam istu situaciju, pa ti govorim iz iskustva.

Autoru:  daner [ 26 Okt 2014 10:12 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Verglacu dok akumulator ne izvucem , al ako ni tad ne dobije kompresiju moram razbucavati

Autoru:  Speedy [ 26 Okt 2014 12:21 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Ako vec budes skidao glavu obradi ventile i siceve ventila,ima da se kupi polir pasta za rucno poliranje i osmirglas i sa busilicom sredis sve da lepo neleze :)

Autoru:  daner [ 26 Okt 2014 13:59 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Preko noci stiglo pola kante kompresije , upalio auto al radi ko na 2 klipa , izgleda su podizaci ostali nategnuti , neki su popustili a neki jos drze

Ne gine skidanje pa rastavljanje ili cu ih u mengele pa stisnuti da isteram ulje

Autoru:  chile [ 26 Okt 2014 14:03 ]
Tema posta:  Re: xe problem

ako si vec upalio ostavi da radi u leru da se isprazne i ostali podizaci

Autoru:  daner [ 26 Okt 2014 14:12 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Radila je u leru jedno 3-4 min , tacno me strah tako da radi trokira , i posle tog vremena nista se bolje ne ponasa , al upali lako na zub , skinucu ih pa istisnuti ili rastaviti pa ocistiti , ne znam ni sam

Autoru:  daner [ 26 Okt 2014 22:22 ]
Tema posta: 

Skinuti podizaci, ocisceni vraceni auto radi malo bolje al opet na 3 klipa, pri vecem gasu kao da radi normalno al cim padne ispod 2000 obrtaja trokira , i nesto shishti non stop , sa povecanjem gasa ubrzava se sistanje
Dolazi mi drugar sutra da merimo kompresija pa cemo videti, dali ce glava dole ili ne

Autoru:  nikola vectra b [ 26 Okt 2014 23:24 ]
Tema posta:  Re: xe problem

praktikuj da prilikom skidanja glave uvek rastavis i razradis podizace, jer to skoro uvek pravi problem, a ne bi bilo lose i da zapamtis redosled, tj na kom mestu su bili... :-)

Autoru:  DEXTER LE [ 27 Okt 2014 02:53 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Sisti ti izgleda nefde fals vazduh, a sto se isustanja podizaca tice to je bar lako i ne skida se glava , imas dva imus srafica jedan ispod razvodnika , i drugi preko puta njega na samoj glavi , to su magitrale uljog kanala , koji idu kroz glavu i pune podizace :)

Autoru:  daner [ 27 Okt 2014 12:28 ]
Tema posta: 

Merena kompresija svi su od 12.5 do 13 bara , tek mi sad nista nije jasno ... idem kontrolisati vakume ne znam sta drugo vise

Autoru:  DEXTER LE [ 27 Okt 2014 12:32 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Dihtung usisne grane, gumice brizgaljki za benzin, ili nesto oko dihtunga glave....
Pregledaj sve da ne dizes glavu bez veze za banalnu sitnicu

Autoru:  daner [ 27 Okt 2014 13:22 ]
Tema posta: 

Nasao , dihtung usisne cvili, ima mala pukotinica oko sredine grane zato i trokira na leru a nepristupacno , sve vreme sam se tripovao u glavi da nesto zeza al eto, budalastina :-)

Autoru:  clubcalibraserbia [ 27 Okt 2014 13:27 ]
Tema posta:  Re: xe problem

:xe: Achtung Dichtung!.. bas te namaltretirao... neka si ga provalio vise brate... citam ovo tvoje kao neku seriju, svaki dan kao ono kad zene prate na tv... sta li ce biti sledeci krs..?

Autoru:  daner [ 27 Okt 2014 13:47 ]
Tema posta: 

Xexe , valjda vise nece nista , idem po dihtung pa cemo videti , lepo me je sluzila od generalne , presao sam 80000 bez pipanja , al eto kad su glave glupavo izlivene pa porozne , nek sluzi i ova jos 80000 pa dobro , kad bude viska para trazice se coscast , ako do tad ne ubacim v6 :-) na njih nisam cuo da se iko zali :-)

Autoru:  Majkan [ 27 Okt 2014 16:41 ]
Tema posta:  Re: xe problem

Dobar plan, jos kad je sve fabricki nema sta da se razmisljas. :D
Eto odmah prve razlike, vecina v6 ni nema taj dihtung, nego gumice kojima nista ne moze biti.

Autoru:  daner [ 27 Okt 2014 20:21 ]
Tema posta: 

Mani i gumice , smucile su mi se na belorusu :-) :-)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/