Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=30604
Stranica 1 od 1

Autoru:  PETAR_27 [ 18 Sep 2014 01:08 ]
Tema posta:  2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Zdravo svima..Kad sam kupio vektru posle 4 meseca je nastao problem,nijie htela da upali uopste.. Dijagnostika pokazala grejace,zamenim to,i majstor mi kaze da je morao da ubije kod jer bez toga nije mogla nikako da upali.doteram auto iz radionice 2 dana ga vozio ujutru da upalim,povrati gorivo... stavim pumpu na povratno crevo dam kontakt i dovucem gorivo upalim i neko vreme od tad ostaljao auto malo na nizbrdo da ne povrati i palio.. Posle nekog vremena nerviranja oko toga to se samo od sebe sredilo i auto palio normalno i tako nekoliko meseci i opet problem,pa se opet drkam oko paljenja pa opet dodje sebi i pali normalno i to me nervira vec 2 god poludeh.. Sad pre mesec dana opet pocelo da me zeza. i sa tim problemom odem na more dole auto stajao i palio sam ga svakodnevno i kad sam se vratio auto normalno pali. i sad me opet zeza. Imao sam nepovratni ventil na povratnom crevu i tad je palila mnogo lakse dok mi majstor nije prebacio taj ventil na dovodno pre pumpe od tad mi je teze palila.. Sad sam resio da sredim to dosta mi je povadila zivaca.Pa vas molim ako mozete da mi pomognete do cega bi mogao da bude taj problem.Jer znam da cim dodjem kod majstora Bice da je pumpa,zato bih prvo da se posavetujem da ne pucam bezveze pare na pumpu ako nije do nje.. Hvala unapred.
:banghead:

Autoru:  Miki22 [ 18 Sep 2014 01:35 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Jel ovo bese problem sa prelivnim crevima? Javice se vec neko. Poznat problem na tom motoru.

Autoru:  PETAR_27 [ 22 Sep 2014 05:49 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

to su creva koja idu od dizni prema pumpi ona mala? nadam se. :banghead:

Autoru:  civid [ 22 Sep 2014 07:58 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Prelivna creva su najjednostavniji i najjeftiniji mogući uzrok.
To su dobri motori ali su j....o osetljivi na vazduh u dovodu goriva.
Nema ko nije imao taj ili sličan problem. Samo polako i nađi majstora koji hoće da se malo potrudi da nađe uzrok.

Autoru:  PETAR_27 [ 23 Sep 2014 01:18 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

hvala krenucu od toga pa na sta izadje..I da li postoji neki sistem kojim bih mogao da proverim da li je pumpa ok?

Autoru:  civid [ 23 Sep 2014 07:43 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Nemoj da lupaš glavu time. Ako radi radi. Kad prestane da radi prestala je.
Koliko sam ja čuo i pročitao, to su dobre i vrlo precizne pumpe koje ne podnose prljavo gorivo.
Tri jednostavna pravila. Uvek da imaš minimum 1/4 rezervoara, menjaj filter goriva redovno i ne sipaj gorivo gde stigneš (ovo je najteže jer je kod nas gorivo đubre).

Autoru:  Gordan [ 28 Sep 2014 00:11 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Prelivna creva, o-ring na pumpi, kuciste filtera goriva, tefloni na diznama..... Krenuti redom. Nesto je od ovoga. Kreni od najjeftinijeg :D Prelivna creva.....
Meni je, na primer, napukao poklopac kucista filtera goriva ispod dzeka za elektroniku. Pukotina debljine dlake ali dovoljno da zeza...

Srecno. I skidaj te nepovratne ventile. Visak....
Pozdrav...

Autoru:  dmelektronik [ 20 Nov 2014 10:05 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Kad imate problem sa opelima 2.0 DTI sa tom pumpom vp44 da kad auto odstoji malo duze ili kad
prenoci mora duze da vergla da bi upalio i teze pali prvi put evo vam slikovito resenje problema ako
ste vec proverili ostale stvari koje tu znaju da prave problem poput prelivnih creva i kucista filtera
i ostalo vam je da samo pumpa ne dihtuje i treba zameniti taj o ring na srafu gde se inace blokira
rotor pumpe prilikom montaze ...

Znaci jeste malo nepristupacno na samom autu ali zato je potrebno da odvijete (kod Astre G) srafove
koji drze cevku meraca ulja i kad je malo pomerite u stranu lakse dolazite do pomenutog srafa ...
odvija se pomocu torx kljuca ja sam jedan kratak napravio da pasuje na malu gedoru i sa njime
odvio i zavio pomenuti sraf ...

Kad odvijete sraf onu metalnu plocicu podlosku u obliku strelice vise ne vracate a ne menjate ni o ring
jer njega tesko da cete negde i naci odgovarajuceg, jednostavno mnogo je lakse da nadjete bakarnu
sajbnu koja pasuje na taj sraf i nju stavite umesto one metalne podloske ... samo zbog toga sto je
metalna podloska debela oko 3mm morate za toliko brusilicom da obrusite vrh samog srafa da ne
bi zakacinjao rotor pumpe kad se stegne samo sa bakarnom sajbnom nazad ... nakon toga vise
necete imati problema sa prvim startovanjem jer necete imati vracanje nafte u rezervoar prilikom
duzeg stajanja auta ili preko noci i auto ce paliti iz prve bez mnogo verglanja ...

Ovo resenje pomaze i resava problem skoro uvek na tim motorima i pumpama osim ako je
pumpa skroz dotrajala i vuce vazduh na samom rotoru negde itd ali to su mnogo redji slucajevi ...

pozdrav svim opelovcima, dmelektronik

Slika

Slika

Autoru:  civid [ 20 Nov 2014 10:20 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Provereno?

Autoru:  dmelektronik [ 20 Nov 2014 11:08 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

civid je napisao:
Provereno?

ne razumem bas najbolje pitanje kao ni njegovu nameru ...

ja da nisam proverio ne bi to ni napisao, licno provereno isprobano
na svom autu a jos nekoliko prijatelja sa ovim veoma cestim problemom
kod opela 2.0 DTI je sebe spaslo daljih muka i lutanja od majstora do majstora
koji su im grdne pare uzeli ugradjivanjem svakakvih nepovratnih ventila sto
mehanickih sto elektricnih, druga stvar ne resavanjem ovog problema i cestim
dugim verglanjima ujutru dok pumpa ne povuce naftu rizikujete da dodje do
totalne havarije pumpe jer ona nije predvidjena da radi ni trenutka na suvo ..

a ovo resenje sto sam postavio vam skoro niko od majstora nece nikad reci ...

Autoru:  civid [ 20 Nov 2014 11:18 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Ne postoji zadnja namera.
Pitanje nije moglo da bude jednostavnije. Tvoj odgovor je baš ono što sam hteo da čujem.
Ja sam zahvaljujući savetu baš sa ovog foruma rešio problem zamenom o-ringa.
Pitao sam da li je provereno i trajno rešenje, jer imam rezervi u vezi sa postupcima koji podrazumevaju sečenje, varenje, brušenje, skraćivanje ...
Pozdrav i sve najbolje.

Autoru:  dmelektronik [ 20 Nov 2014 12:12 ]
Tema posta:  Re: 2.0 dti povrati gorivo molim pomoc :(

Pa konkretno nista se ne sece, O-ring niko od nas nije menjao vec smo svi
samo stavili bakarnu sajbnu pod sraf umesto onog komada gvozdenog u obliku
strelice, jedino sto treba za toliku debljinu ili bolje i malo vise obrusiti vrh srafa
jer bi bez toga dotako rotor pumpe i zakocio ga, moze se i skroz do malo pred
pocetak navoja obrusiti celi onaj tanji deo na vrhu srafa ... znaci brusenje vrha srafa
koji inace nicemu ne sluzi konkretno nije po meni kako vi kazete secenje-varenje itd ...

Dao sam konkretno i direktno uputstvo koje resava problem sa vracanjem goriva
u rezervoar kod ovih motora sto je cest problem a prakticno je provereno i ispitano
kako licno tako i kod ostalih koji su imali ovaj problem i svima je resen nakon ove
intervencije ... resenje je cak i trajnije od same zamene O-ringa ;)

Naravno da ko ima original novi O-ring moze i samo njega da zameni ali mi ga nismo
nigde nasli u blizini za kupiti, jednostavno radnje auto delova nemaju cesto ni obicne
o-ringe u ponudi a kamoli ovakav ...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/