Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Opel omega 2.0 DTI Turbina
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=29246
Stranica 1 od 1

Autoru:  Jager25 [ 17 Apr 2014 11:42 ]
Tema posta:  Opel omega 2.0 DTI Turbina

Jedno malo pitanje za turbinu...Pre mesec dana turbina mi je otkazala...uopste mi se ne ukljucuje cak i na 4000 obr..ali desi joj se nekad da ukljuci i to kada tresnem u neku rupu,ukljuci na minut i opet tako nece da radi jedno nedelju dana...Bio sam kod majstora i zamenio mi je protokomer..ali nije on u pitanju...pa mi je zamenio neke elektromagnetne ventile na turbini..hahah pa nisu ni oni u pitanju..I sada mi kaze da ima neki senzor na turbini (samo je on ostao) koji mora da se naruci..Pa moje je pitanje koliko on kosta i da li je moguce da senzor nema dobar kontakt pa mi povremeno ukljuci turbinu???Hvala unapred... :":

Autoru:  Mickey [ 17 Apr 2014 22:11 ]
Tema posta:  Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina

Prvo, jeste proveravali koliko vakuma ima do el.magnetnih ventila?
Jel vakum pumpa dobro radi?
Ima li pomeranja polugice na vakumu na turbini?
Vidi li dijagnostika ikakav pritisak turba i ima li kakve greske?

Autoru:  Jager25 [ 13 Avg 2014 19:18 ]
Tema posta:  Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina

Pozz, izvinjavam se sto me nije bilo duze vreme, ali stvar je sledeca:

Bio sam na dijagnostiku i pokazala je da je neki EGR ventil riknuo. Meni je otvarao nekih 0.35 % sto nikako nije dobro. Ventil sam skinuo i uopste nije bio pun garezi kao neki, ali je imalo dosta ulja. Ocistio sam i vratio i uopste ne radi, ista stvar. Auto je 2.0 100 konja a ne prebaca 80 km/h, znaci kao mrtav ide :krsti: .Pa mi je jedan majstor presekao onu osovinicu sa nekom plocicom na Egr ventilu (meni je vakumski) i sada kada kola upale, neravnomerno rade na leru a dim je crn do zla boga plus jedva 3000 rpm.Pa me interesuje kako da ja izbacim taj egr ventil ako moze neko da mi objasni sta i kako. Bio bih puno zahvalan.

Autoru:  zbogom_pameti [ 13 Avg 2014 19:45 ]
Tema posta:  Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina

Dobar ti je taj majstor... :ok:
Prijatelju, nema izbacivanja ili blokiranja EGR ventila na tom motoru kao sto ima kod benzinaca ili novijih (FIATovih) dizela. Posto ste probali sa ciscenjem koje nije resilo problem, sleduje ti zamena. Ja sam to uradio pre vise od 100.000 i od tad nisam imao problema.
Znaci, orvoris novcanik, pa se pruzis koliko god kosta... :ludilo1:

Autoru:  Jager25 [ 14 Avg 2014 10:19 ]
Tema posta:  Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina

A jel postoji nesto, mislim neka sprava kojom mogu da izmerim vakum pumpu, mislim da li ona uopste ima dobar kapacitet, posto vec ovo popravljam pa da pogledam i nju.

Autoru:  Jager25 [ 15 Avg 2014 16:47 ]
Tema posta:  Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina

I jos jedno pitanje.. Skoro sam negde procitao da kada se skine egr ventil, unutra u usisnoj grani imaju jos neki leptiri koji valjda kontrolisu kolicinu mesavine goriva, pa da li je to istina i ako jeste da li treba i usisnu granu da skinem da bih ocistio njih?? Mozda deluje glupo pitanje ali jbg nov sam u ovome. :":

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/