Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 16:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 17 Apr 2014 11:42 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 14 Mar 2014 17:33
Postovi: 9
Lokacija: Krusevac
Ime: Milan Petronijevic
Opel: Opel omega 2.0 DTI
Jedno malo pitanje za turbinu...Pre mesec dana turbina mi je otkazala...uopste mi se ne ukljucuje cak i na 4000 obr..ali desi joj se nekad da ukljuci i to kada tresnem u neku rupu,ukljuci na minut i opet tako nece da radi jedno nedelju dana...Bio sam kod majstora i zamenio mi je protokomer..ali nije on u pitanju...pa mi je zamenio neke elektromagnetne ventile na turbini..hahah pa nisu ni oni u pitanju..I sada mi kaze da ima neki senzor na turbini (samo je on ostao) koji mora da se naruci..Pa moje je pitanje koliko on kosta i da li je moguce da senzor nema dobar kontakt pa mi povremeno ukljuci turbinu???Hvala unapred... :":


Poslednji put menjao Daka dana 17 Apr 2014 14:35, izmenjena samo jedanput
Tema pomerena u odgovarajuci podforum,sledeci put obrati paznju gde otvaras temu i obavezno koristi pretragu na forumu!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 17 Apr 2014 22:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Prvo, jeste proveravali koliko vakuma ima do el.magnetnih ventila?
Jel vakum pumpa dobro radi?
Ima li pomeranja polugice na vakumu na turbini?
Vidi li dijagnostika ikakav pritisak turba i ima li kakve greske?

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 13 Avg 2014 19:18 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 14 Mar 2014 17:33
Postovi: 9
Lokacija: Krusevac
Ime: Milan Petronijevic
Opel: Opel omega 2.0 DTI
Pozz, izvinjavam se sto me nije bilo duze vreme, ali stvar je sledeca:

Bio sam na dijagnostiku i pokazala je da je neki EGR ventil riknuo. Meni je otvarao nekih 0.35 % sto nikako nije dobro. Ventil sam skinuo i uopste nije bio pun garezi kao neki, ali je imalo dosta ulja. Ocistio sam i vratio i uopste ne radi, ista stvar. Auto je 2.0 100 konja a ne prebaca 80 km/h, znaci kao mrtav ide :krsti: .Pa mi je jedan majstor presekao onu osovinicu sa nekom plocicom na Egr ventilu (meni je vakumski) i sada kada kola upale, neravnomerno rade na leru a dim je crn do zla boga plus jedva 3000 rpm.Pa me interesuje kako da ja izbacim taj egr ventil ako moze neko da mi objasni sta i kako. Bio bih puno zahvalan.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 13 Avg 2014 19:45 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Dobar ti je taj majstor... :ok:
Prijatelju, nema izbacivanja ili blokiranja EGR ventila na tom motoru kao sto ima kod benzinaca ili novijih (FIATovih) dizela. Posto ste probali sa ciscenjem koje nije resilo problem, sleduje ti zamena. Ja sam to uradio pre vise od 100.000 i od tad nisam imao problema.
Znaci, orvoris novcanik, pa se pruzis koliko god kosta... :ludilo1:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 14 Avg 2014 10:19 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 14 Mar 2014 17:33
Postovi: 9
Lokacija: Krusevac
Ime: Milan Petronijevic
Opel: Opel omega 2.0 DTI
A jel postoji nesto, mislim neka sprava kojom mogu da izmerim vakum pumpu, mislim da li ona uopste ima dobar kapacitet, posto vec ovo popravljam pa da pogledam i nju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel omega 2.0 DTI Turbina
PostPoslato: 15 Avg 2014 16:47 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 14 Mar 2014 17:33
Postovi: 9
Lokacija: Krusevac
Ime: Milan Petronijevic
Opel: Opel omega 2.0 DTI
I jos jedno pitanje.. Skoro sam negde procitao da kada se skine egr ventil, unutra u usisnoj grani imaju jos neki leptiri koji valjda kontrolisu kolicinu mesavine goriva, pa da li je to istina i ako jeste da li treba i usisnu granu da skinem da bih ocistio njih?? Mozda deluje glupo pitanje ali jbg nov sam u ovome. :":


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 16 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs