Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 09:05

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 05 Sep 2013 20:40 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Da otvorim temu jer tamo u garazi rijetko ko obraca paznju na to.

U zadnje vrijeme mi se desava da kod prvog paljenja auto nakon paljena odradi 3 sekunde i ugasi se. Onda slijedi par sekundi verglanja, pali i radi normalno. Svako sledece paljenje je normalno.

Sta bi mogao biti uzrok toga i kako rijesiti problem?

:ziveli:

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 05 Sep 2013 22:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2011 21:56
Postovi: 414
Lokacija: Loznica
Ime: Igor Pavlovic
Opel: Vectra B
Garaza:
Moze biti da se pojavila pukotina na nekom crevu goriva. Udje vazduh...
Pogledaj dobro creva oko filtera, oko onih metalnih obujmica do srafa za pricvrscivanje na filter narocito. Zameni prelivna creva ako su stara.

_________________
If you can't do the time, don't do the crime.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 06 Sep 2013 09:04 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Crijevo pumpa-filter je uredno, prelivna zamijenuo juce. E sad sam opet otisao da prekontrolisem i vidio da komad crijeva na pumpi ima pukotina, pa sam ga sad promijenio. Naravno opet je uslijedila ista situacija sa paljenjem. Moram sada cekati da se motor potpuno ohladi i da odstoji da vidim da li je to crijevo pravilo problem. SlikaSlika

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 06 Sep 2013 10:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2011 21:56
Postovi: 414
Lokacija: Loznica
Ime: Igor Pavlovic
Opel: Vectra B
Garaza:
I crevo do filtera takodje, a i povratno u rezervoar treba biti dobro.

_________________
If you can't do the time, don't do the crime.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 06 Sep 2013 11:40 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Eto sve sam pregledao i prepipao i sva crijeva su uredna. Ostaje samo da cekam sutra jutro da vidim kako ce da pali.
Hvala drugar

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 07 Sep 2013 07:50 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jul 2012 18:38
Postovi: 566
Lokacija: knjazevac
Ime: dusan
Opel: kadet e karavan 1.6d 3v
vise nece da te zeza , tu je i meni naqpuklo crevo a nisam primeti dok ga jednom nisam onako u besu savio i video da ima naprslinu. stavio sam drugo od astre i vise nema problema.
primetio sam da na pumpi imas neke vakume kojih kod mene nema :( , koja je funkcija . za start kad je hladan motor umesto coka?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 07 Sep 2013 17:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Jutros opet ista stvar :(

Ne znam vise sta da gledam.

Vakumi su za hladan start, automatski cok

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Problem kod prvog paljenja Vectra A 1.7D
PostPoslato: 10 Sep 2013 20:30 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2011 10:53
Postovi: 1039
Lokacija: Prnjavor - R. Srpska
Ime: Radisa
Opel: Vectra C , Insignia, Corsa D
Napravio sam :dzony:

Problem je bio u crijevu filter - pumpa
Imalo je na sebi par ostecenja ali majstor me uvjeravao da je to crijevo debelo i da tu nije problem te da ga presijecem i ubudzim nepovratni ventil i gotovo. Naravno nisam ga poslusao vec sam sacekao par dana da vidim da li ce igdje poceti pustati naftu. I docekao sam. Rupica kao od igle ali stvarala je problem. Odem kupim drugo crijevo , zamijenim i jutros je normalno upalila. Stoga problem rijesen a tema moze da se zaklopi sto bi kazali nasi stari :D

Slika
Slika
Slika
Slika

_________________
www.ensabh.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 103 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs