Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Karburator umesto ajnsprica
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=25021
Stranica 3 od 3

Autoru:  Bane66 [ 10 Maj 2013 22:02 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Rad na benzzinu nije neophodan, ali ceo sklop napajanja benzinom mora biti, postojati, kao sto je predvidela fabrika.

Autoru:  Bole53 [ 10 Maj 2013 22:33 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Bane, da li je moguce izvesti na instrument tabli omege prepravka da pokazuje kolicinu gasa u boci... koliko sam shvatio to si namunjio na svoj BMW.

Autoru:  Bane66 [ 10 Maj 2013 23:46 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

E, ovde sad vec moram da podvucem crtu!
Bmw je bmw,..i ne moze da u omegi imas ono sto imam u bembari!


:ludilo: :ludilo2:

Salim se malko :D

Moras prvo saznati kolika je omaza reostata u rezervoaru, pa tek na osnovu toga videti ima li davaca za multiventil koji mogu ispratiti taj omski opseg.
Meni je zapalo, da mi se jedino omski gadjalo od brc-ovog multiventila. Zasto kazem zapalo,...zato sto je to najskuplji na ovom trzistu (60 jura) :( ...ali, dzo voli dzo pati,... :D

Autoru:  Bole53 [ 11 Maj 2013 00:51 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Da li je ovo varijanta 3 sto si pominjao danas. Da zaboravim benzin, protokomer... Kako bi se ovako namunjen gas pokazao u voznji. Slike su sa oglasa, coveku ne radi na benzin itd itd. U pitanju je neka omega, i u oglasu pise da je plin atestiran. Bane, verovatno sam mnogo dosadan sa pitanjima, al valda cu ti se nekako vec oduziti na korisnim savetima.
Slika

Slika

Autoru:  gici1 [ 11 Maj 2013 01:08 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Meni uopste nije hteo da radi kako treba na gas kad sam stavio plocu na sam pocetak usisa (kod leptira gasa )iako je ispred ler motora .Probao sam i sa uvodnikom ,isto ,radio buljavo .A to sto je ploca na protokomeru ,bas je daleko.Radio sam godinama plin i sad povremeno ali nikad nisam razmisljao dali moze posle protokomera ploca ili uvodnik .

Autoru:  Bane66 [ 11 Maj 2013 21:08 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Vlado, ako je posle klapne protokomera, kad je motor na leru i klapna se skoro zatvori, onda remeti podpritisak u delu od protokomera do klapne usisa i zato se ploca stavlja ispred protokomera, jer ispred protokomera je takav protok vazduha na leru, da pravi smesu kakvu treba. ;)
U principu bi moglo i posle protokomera, ali zna da se menja smesa na leru i da se odrazi na nestabilan ler.

Bobane, upravo tako, kako si nacrtao. Ali, da bi radio na plinu idealno, sa pozicioniranjem mesaca na samom leptiru, ne sme nista ispred mesaca da utice na protok vazduha, a to se na ovom motoru odnosi na protokomer.
E sad, ako ti uklonis protokomer a ostavis ECU da upravlja varnicom, tu nastaju problemi jer ecu koriguje ugao pretpaljenja i u skladu sa pozicijom klapne unutar samog protokomera.
Zato ti i rekoh da u varijanti 3, obavezno prelazis na klasican sistem generisanja varnice.
E sad (drugi put),..ako uklonis ecu, ko ce ili sta ce da upravlja ler motorcicem? Ako ne koristis ler motor, imaces velike varijacije lera pri hladnom, hladnjikavom i toplom motoru.
U principu, moraces mnogo toga da zrtvujes da bi koristio varijantu 3 ;)

A ovako je kod mene, i radi kao doha,..mislim doxa i to u temperaturnom opsegu od -15 do +37 (takva bila zima i proslo leto) :D
Slika

Autoru:  Bole53 [ 11 Maj 2013 21:56 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Danas san nabavio neku usisnu granu, slede prepravke da bi moglo da se upasuje na glavu motora. Precnik meseca kod tebe je oko 30 mm koliko mi se cini. Jesi li morao da eksperimentises i da uskladjujes ili si na osnovu svog iskustva odredio precnik.

Autoru:  Bane66 [ 11 Maj 2013 22:34 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

uh, mislim da je trenutno 32 ili 34,..nijesam siguran. Od leta stoji pa sam zaboraveo,...jer obicno kad je vruce turim si veci :D

(e jbg,..ode ovo u "provale sa foruma") :ludilo:

da,..iskustvo i testiranje,..tj, puno sprzenog gasa :D

Ako pitas radi tvog motora, ja bih krenuo sa 30 ili 32.

Autoru:  Bane66 [ 11 Maj 2013 22:40 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

I kakvu si to usisnu nabavio? Moze i neka slika, ili barem detaljno opisi od kog je modela motora.

Autoru:  Bole53 [ 11 Maj 2013 23:14 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Ne bih mogao reci od cega je, ali kako neko vec rece, sa brusilicom ima da pasuje samo tako... Ima nekih poklapanja ali ce morati da se sece, vari, brusi, bushi, grebe, polira... U guzvi sam sa poslom pa ce ovo da ide malo sporo i kilavo, al do kraja nedelje ce biti probna voznja...

Autoru:  gici1 [ 12 Maj 2013 10:56 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Covek uci dok je ziv :dedica: .Zar nisi mogao da na bmw 1.8 stavis granu i karb.imao sam ranije tu granu i karb sa isto 1.8 motora. Jel imas uopste sad benzin na bembari?Moze li neki stronberg (bocni )karb.na tu granu cisto ako ostanes bez lpg-a?

Autoru:  Bane66 [ 12 Maj 2013 11:07 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Vlado, ovo je 1.6, a pravo da ti kazem, nisam vidjao 1.8 m10 motor sa karburatorom. Svi su sa ubrizgavanjem.
Ne mi smeta sto sam samo na plinu. Nemam nijedno lose iskustvo sa plinom, a daleko mi je lakse i jednostavnije za odrzavanje i igranje. Jos od vremena kad smo radili kod doticnog Karica,..ja nijesam koristio benzin. :D
Bez lpg sad valjda vise necu ostati,..pored vrlo preciznog meraca koji pokazuje kolicinu u boci ;)

Autoru:  gici1 [ 12 Maj 2013 14:12 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

:ludilo: kod onoga ziljavka :ludilo: steta sto nismo radili duze zajedno vise bih naucio :wow iance imao sam na otpadu dok smo drzali na ibarskoj jednu kockicu 1.8 sa karb.Ko tvog modela je cini mi se usis sa donje strane ,zaboravih,

Autoru:  Prota [ 29 Jan 2015 00:53 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Pozdrav svima.
Zna li neko odgovara li usisna grana sa 16SH motora na C18NE (ajnšpric, 74kw)?
Našao sam 1.8 motor u ekstra stanju, ali ne znam da li ću moći da ga ubacim zbog elektronike, pa sam mislio da ostavim moju granu sa karburatorom.
Izvinjavam se ako je već negde pisano, ali nisam mogao da nađem konkretno za ovaj C18NE.

Autoru:  vladakv [ 13 Feb 2015 03:28 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

bole53 interesuje me dokle si stigao sa tom budzevinom jer i ja planiram isto na moj C20NE da ubacim karburator....ako znas kazi mi promer grla ili donjih leptira do grane sa tog mazdinog karburatora i koju si granu prepravio na glavu od C20NE ako nije tajna? :)
za Protu ako se vec nisi snasao do sad-odgovara ti grana od 1.6sh na taj motor c18ne i sve ostale 1.8 tog tipa (da ne trazim sad oznake motora)znaci dihtung usisa je isti na glavi za 1.6sh i 1.8E,c18ne i ove novije od 85kw sto je isao u omegu/kadet 1.8 gsi ali ti ne odgovara grana od 1.6sh na slabije motore c/e18nv(1.8s) i na c18nz(1.8i monopoint) tako da znas koji motor da trazis....ujedno da pitam ostale ako neko zna na c20ne glavu usisa koja(i od cega) bi mogla da se napasuje usisna grana (nebitno dal je grana od monopointa ili karburatora)samo da se gadjaju otvori?

Autoru:  Daka [ 13 Feb 2015 09:24 ]
Tema posta:  Одг: Karburator umesto ajnsprica

C18NE I C20NE su prakticno fizicki isti, razlika je samo u zapremini motora. Na ta dva motora ne pasuje ni jedna usisna grana. Znam to jer dihtung usisa ide samo za ta dva tipa i nista vise.

Da bi se ubacila druga grana mora medjuploca sa se napravi izmedju glave i usisne grane. Video sam to jednom na nekoj vektri.

Autoru:  vladakv [ 13 Feb 2015 15:56 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

na askoni 1.8E 85kw 86godiste sam licno video granu od 1.6sh sa Varajetom 2 upasovanu sraf na sraf a dihtung je isti koliko sam video za sve te 1.8i od 100ks pa do 115ks mozda je neki izuzetak....a sto se tice c20ne glave znam da se ne gadja ni jedan 1.8 usis sa njom al' eto rekoh mozda ima neki izuzetak od neceg drugog ako ne od opela a tu medjuplocu bih pravio kao zadnje resenje jer mi onda bolje da napravim komplet granu od prohroma kao Bane53 sto je planirao....mozda gresim al' zato sam ovde da cujem svaki predlog koji imate....

Autoru:  Prota [ 18 Feb 2015 00:42 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Uh, sad me tek zbuniste.
Nisam još ništa rešio. Kupio sam kompletnu Asconu, neka je za delove, pa ću na proleće skinuti grane i uporediti.
Dako, nisam siguran da se C18NE i C20NE razlikuju samo po zapremini, ubrizgavanje im nije isto (1.8 nema sondu, drugačiji je step motor), 1.8 nema senzor na radilici, već klasičan razvodnik.

Autoru:  vladakv [ 18 Feb 2015 02:10 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

sam si rekao proto...ako si kupio askonu do 86-og godista a jesi jer kasnije nije se proizvodila sa 1.8 motorom jacim od 62kw(mada sam video jednu sa fabrickim c18nz motorom 88g) nisi pogresio nista-sve ce da se gadja garant(ako te ne mrzi slikaj motor pa izbaci ovde) jer je to stara generacija c18ne motora koji ima okrugle portove na usisu glave i klasicno paljenje a Daka je najverovatnije mislio na noviju generaciju motora koja je isla u kadet gsi i omegu A gde postoji mogucnost posto su oni pravljeni od 87g pa na ovamo da su im portovi usisa kockasti(romboidni) kao kod monopointa c18nz ili c18nv/sv sa pierbergom 2ee...uostalom imas na jednom sajtu delova slike dihtunga i svega ostalog sa cenama pa ako te zanima poslacu ti na pp?
jos jedno pitanje uzgred za tebe: koje ti je boje askona ta sto si je uzeo sad i koje boje je enterijer vrata? mozes odgovoriti i privatno ako je neki problem ovde... :ziveli:

Autoru:  Prota [ 18 Feb 2015 08:36 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Ascona je '85, crvena, sivi enterijer.

Autoru:  vladakv [ 23 Feb 2015 19:52 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

opet ja...imam jedno pitanje za sve one koji su radili prepravku e18nv motora sa pierberga 2ee na obican karburator(pierberg 2e3 ili varajet2 nebitno)....interesuje me sta kod tog motora utice na pomeranje ugla predpaljenja konkretno koji senzor(ako je on u pitanju) salje signal ECU tog motora da bi on posle korigovao pretpaljenje u odredjenim rezimima obrataja i pri raznim temperaturama rada motora? naime,imam ponudu ovde od jednog clana da razmenimo komplet sve od ubrizgavanja,kompjutera pa do karburatora...e sad ja bih izbegao troskove ugradnje klasicnog razvodnika kad vec mogu da nabudzim komplet struju i instalaciju sa tog njegovog e18nv...znam da na plinu ce to da radi sigurno ali se bojim prevelike potrosnje plina ako paljenje ne bude dobro radilo jer po njegovim recima trosi mu e18nv sa varajetom 15l plina a ne ide nikako pa tu mora da je nesto do sruje jer meni taj motor nije ni zimi prelazio 12l konstantne voznje na plinu...ako neko zna konkretno sta i kako neka odgovori u dogledno vreme...

Stranica 3 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/