Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Karburator umesto ajnsprica
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=25021
Stranica 2 od 3

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 20:08 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Vrlo je bitno imati klasican razvodnik sa klasicnom distribucijom varnice! U tom slucaju nece dolaziti do detonacije. Naravno, ako kablove odrzavas u ispravnom stanju.

Karburator na veliku usisnu granu,...nece da valja za rad na benzinu. ;)


I jos jedna stvar,..ako planiras da ozvanicis, tj, atestiras plin,...onda na motoru mora sve biti fabricki,...ili barem kao fabricki. To znaci, da mozes preraditi motor sa efi-a na karburator i obratno, ali mora sve biti uradjeno kao sto je fabrika vec radila. Ne moze kombinacija karburatora na veliku usisnu granu u bilo kom polozaju.

Citiraj:
ali imaces i dalje samo slabije detonacije er je i dalje velika usisna grana

Vlado,...nemora da znaci ;)
Do sad nijedna niti mini niti maxi detonacija nije se pojavila :D

Slika

Autoru:  Speedy [ 08 Maj 2013 20:21 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Bole53 je napisao:
Speedy je napisao:
kod mene na 1.8 8v(115 konja) onaj kako ga zovu "polu sekvent" preko releja pali gasi plin i te gluposti,imam da palim direktno na plin,prilikom vreglanja prebaci, malo duze vergla ili da pali na benzin i na 2k obrtaja prebaci na plin... dotok plina stavljen posle protokomera,eo ja sam zgazio par hiljada sa njim i nikakvih problema...



Sada sam pogledao slike tvog auta, ali koliko vidim plin ti je namunjen pre a ne posle protokomera...

Pa namunji i ti plin pre protokomera i to je to... ja sve mislim da ti je losa struija i lose ustelovan plin i zato pravi detonacije...

Autoru:  Bole53 [ 08 Maj 2013 22:35 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Ovakvu granu bih otprilike napravio...
Slika


Karburator imam od mazde 626
struju i elektroniku bih ostavio... imam ideju da se posebnim prekidacem ukljucuje rad na karbonu
emulator nek i dalje zaglupljuje dizne kao da rade i elektroniku.

Autoru:  Daka [ 08 Maj 2013 22:38 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Imam ja jedan dobar 1.3 motor pasuje na taj omegin menjac bez prepravke,pa da vozite omegu ko ljudi na plin :ludilo: :ludilo:

:krsti: :krsti:

Autoru:  bozza [ 08 Maj 2013 22:39 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

nebih da vam kvarim zabavu,ali klasican razvodnik ne moze da se ugradi na omegin motor.

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 22:58 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Kvarioche zabave! :ludilo:

Autoru:  Bole53 [ 08 Maj 2013 23:01 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Necem da diram razvodnik. Nema potrebe da se tu bilo sta menja. jest da mu je mana sto ga ne mogu malko levo ili desno, al sta je tu je. Ako radi na plin, radice i na benzin preko karbona. Samo cu mu, nadam se poboljsati rad na plin...

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 23:08 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

...ako ce da ECU gura taj razvodnik bez svih ostalih senzora,..a narocito TPS-a koji predpostavljam neces imati na karburatoru.

Autoru:  Bole53 [ 08 Maj 2013 23:20 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

TPS - je prekidac sa tri polozaja. 1 polozaj je bez gasa 2 polozaj je sa dodatim gasom i 3 polozaj kad se navrne turaza... Mislis da je neizvodljivo to odraditi sa par mikro prekidaca ako bude neizvodljivo kakvom polugicom postojeci vrteti... cak je moguce i vakumskom pumpicom ali to ce se resavati u hodu, ako bude problema.

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 23:30 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Citiraj:
Mislis da je neizvodljivo to odraditi

Ne moras meni to govoriti. ;) Ja ionako odaaaavno imam parolu "sve se moze kad se hoce". :D

Ne znam kako radi tps kod opela. Jal je sa kontaktima, jal sa promenljivim otporom. U svakom slucaju,...samo hrabro napred :dzony:

Autoru:  Bole53 [ 08 Maj 2013 23:38 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Hvala Bane66, ti si prvi koji rece - samo hrabro napred... pa makar i da ne uspem bar neko da nije protivan...

Autoru:  Bane66 [ 08 Maj 2013 23:54 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

:postovanje: ...ako zapne negde oko plina,..u bilo kom pogledu,...slobodno mi se obrati,..ce pomognem koliko znam. ;)

Autoru:  superboss [ 09 Maj 2013 00:02 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Bane66 je napisao:
...ako ce da ECU gura taj razvodnik bez svih ostalih senzora,..a narocito TPS-a koji predpostavljam neces imati na karburatoru.


Sto se tice paljenja, zar kod njega to nije u kombinaciji najvise sa senzorom radilice(takva varijanta je na 18NV)?

Autoru:  laki_81 [ 09 Maj 2013 00:59 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

bozza je napisao:
nebih da vam kvarim zabavu,ali klasican razvodnik ne moze da se ugradi na omegin motor.


moze bozo. mora samo i kuciste bregaste da se promeni

Autoru:  bozza [ 09 Maj 2013 07:05 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

samo toliko. a sto se to kuciste od rekorda tesko nalazi,to je drugi padez.

Autoru:  laki_81 [ 09 Maj 2013 07:20 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

ne mora od rekorda moze i sa mante :D od manje egzoticnih moze kuciste od 16 sh sa askone kadeta d , suze. moze i od 18 e sa askone i kadeta...
opel je to samo sarafi :kotlic:

Autoru:  bozza [ 09 Maj 2013 07:23 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

ima li mesta da stane taj razvodnik od pozarnog lima ako se n.pr. sravi kuciste od 16sh motora? :scratch:

Autoru:  laki_81 [ 09 Maj 2013 07:28 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

to vec ne znam ali brusilica je svakako jako rasprostranjen alat :D

Autoru:  palamander [ 09 Maj 2013 08:56 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

za ovo je stara mehanicarska izreka - nit zovi nit pocinji. previse je ovde sanse da ta prepravka ne uspe.

Autoru:  gici1 [ 10 Maj 2013 08:32 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Bane koji karb.ti je na bmw-u?

Autoru:  Bane66 [ 10 Maj 2013 09:39 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Nema karb. Samo leptir gasa i mesac za plin. ;)

Autoru:  palamander [ 10 Maj 2013 10:20 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

znaci ko god ima ajspric a venturi na njemu iako je atestiran moze da se pozdravi sa ponovnim atestom ako ne ugradi sekvent, a sekvent ne moze da radi bez benzina ? i skup je do jaja i natrag

Autoru:  Bole53 [ 10 Maj 2013 18:52 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Bane66 je napisao:
Nema karb. Samo leptir gasa i mesac za plin. ;)

A da ja iskopiram taj tvoj sistem? :kotlic:

Autoru:  Bane66 [ 10 Maj 2013 20:17 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

Samo ako imas klasicno paljenje. Ovako ce da postoji itekako sansa da dodje do pucanja.
Ako zadrzis protokomer, nece moci ovakva varijanta. Moze, ali samo u slucaju da je protokomer bez klapne u sebi.

Jednom recju, izgubices mogucnost koriscenja benzina. ;)

Imas samo tri resenja.
Prvo - Zadrzis sve kako jeste, sredis da radi na benzin, i dodas sekvent
Drugo - Prepakujes komplet sistem napajanja motora benzinom, tj, predjes na karburator, eventualno monopoint.
Trece - dignes ruke od benzina, pocupas sve od elektronike i protokomer, ubacis klasicno elektronsko paljenje, i stavis samo mesac za plin na usis.

Pod jedan i dva imas mogucnost da sve to ozvanicis,..a pod tri nema sanse za atest.
(ja cuvam sve od starog sistema da spakujem kad dodje vreme atesta ;) )

Autoru:  palamander [ 10 Maj 2013 20:24 ]
Tema posta:  Re: Karburator umesto ajnsprica

bane mora li da radi na benzin da bi se dobio atest?

Stranica 2 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/