Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Razlika u glavi C20XE
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=18714
Stranica 2 od 2

Autoru:  DEXTER LE [ 04 Mar 2012 06:16 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

primetio sam da na oko 4000rpm , motor postaje bucan , kao da lupa u malim pesnicama , nesto tako ali to je jedva primetno samo na 4000rpm, kad se lepo izvaga u voznji tu je nekako najbucniji , ko da rzucka ne znam kako drugacije da opisem to,

dali je to normalno ??? u karavanu imam isto c20xe koji se necuje tako , jes i on tu oko 4000rpm je najbucniji ali nije toliko izrazeno kao kod vectre

Autoru:  GSi [ 04 Mar 2012 23:34 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Kazes da je auto dugo stajo, pa posle toga dosao kod tebe i lepo se vrti... bez ljutnje... al ono... kontas ;)

Autoru:  DEXTER LE [ 05 Mar 2012 01:30 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

pa ne kontam ,kazi na sta mislis?

Autoru:  ignitec [ 05 Mar 2012 04:53 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Ne lupa on u malim pesnicama, lupaju tu klipovi u stublinama...

Autoru:  DEXTER LE [ 05 Mar 2012 05:08 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

mhm ocete da kazete , ili je bez karika , ili je iste zalepio u klipovima od stajanja, ili je pojeo hilzne....

ok rasturam ga cim se malo raskrcim s poslom , pa cu otvoriti novu temu i detaljno opisati o cemu se radi

Autoru:  kvcali [ 05 Mar 2012 11:30 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Slike obavezno ! interesuju me sedista ventila, stanje cilindara i ako te ne bude mrzelo skini kompresionu kariku sa klipa i ubaci u cilindar bez klipa da vidimo razmak od kraja do kraja prstena bas me interesuje stanje motora nakon ovoliko km.
naravno ako ga rasturas vec :wink: :ots:

Autoru:  DEXTER LE [ 05 Mar 2012 17:35 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

pa naravno da cu sve detaljno postaviti i poslikati , mislim da 175000km nije nista za c20xe motor vidjao sam iste motore sa +500000km u odlicnom stanju

Autoru:  kvcali [ 05 Mar 2012 19:06 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Pa bas zato i kazem, da razbijemo te nedoumice konacno iz prve ruke :ok:

Autoru:  Misko16V [ 22 Jul 2014 22:00 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

I sta bi sa ovim motorom na kraju? :D
ja naso metalne sljokice u karteru spaklom izbacio,i sve cevi zakukane bile a motor kokao 210 :D
Posle recenice sto cu reci obavezno ce neka reakcija biti ali imam licni primer da je auto sedeo mesecima ne diran,sipan je benzin i auto je radio sve sasvim okej,jedino sto me naucio jedan majstor je da mu prekinem dotok goriva da bi verglao malo da bi se ulje razislo po motoru i potpisujem uspesnost :D
Sve zavisi kako je odrzavan motor,kad smo kod c20xe sudbina im nije sjajna i retko da neko na oglasima napise vozila zena,vojno lice,penzioner. i kilometrase poput 160.000 da se ne lazemo molim vas :D

Autoru:  NICKE [ 23 Jul 2014 21:38 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Slazem se u potpunosti sa Misko16v ti motori su skoro ceo radni vek akani mada su oni za to i pravljeni i sigurno nisu presli po 160 000 nego duplo cak i troduplo vise...poz... :xe: :D

Autoru:  tyeres_nis [ 24 Jul 2014 01:39 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Ajde i ja da kazem par reci :)
Misko16v je video moju verku na skupu u Nis-u i jos par likova sa foruma
Verka je pregazila 420000 i kusur kilometara od toga preko 50000 kod mene od kako sam je kupio.
Uskoro ce i slike u garazi samo da zavrsim jos par cuda pa da se ne sramotim ovde pred narodom.
Potrosnja ulja u mom slucaju varira od noge na gasu,ume na 1000km da potrosi 300grama a bogami ponekad i skoro ceo litar.
Motor ne duva,pre neki dan sam skidao glavu zbog dihtunga i hilzne su maltene neprimetno ukopane,klipovi u ok stanju,karike lepo drze ima neprimetnog lufta.
Kad sam postavio pitanje majstoru da odradimo karike posto su hilzne dobre on me pogledao i nasmejao se u fazonu "ti nisi normalan"
Garantuje mi covek da bih menjanjem karika koje su vec tako da kazem nalegle na tu hilznu samo skratio vek motora i da bih vise izgubio nego dobio.
Kupio sam vevericu u Cacku od nekog mladjeg lika mojih godina (inace imam 27) i lik mi ladno reko brate terana je sve u pun gas i da nikad nikakvih problema nije imao sa njom.
Jedini problem je bio taj sto nije radila na benz jer je neko bas gotivio venturi!
Uspeo sam da je ozivim menjanjem pumpe ali ..duga prica i ne bih da smaram uglavnom dizne su oprane,kupljen drugi protokomer,zamenjena creva goriva,filter i nikako nije htela da sastavi.
Menjao sam i kompletan rail sa regulatorom pritiska goriva,merio kolko bara baca na magistrali i kazem opet nije htela da sastavi rad.
Trosila je boga oca ja mislim da mi je rekord bio 10l na 30km dok nije natopio svecice i ugasio se.
Ja se izvinjavam sto duzim ali.....
Sve kompletno ispod haube vezano za gorivo prepakujem kod verke mog prijatelja i ona radi perfektno???
Cak sam i komp prebacio sumnjajuci da on brljavi ali nista,pali na pola kljuca i radi kao satic....
Jebao me onaj k**** od 800 dinara sto ide na termostat odnosno davac koji salje informacije o temperaturi rashladne tecnosti ecu....pa ja sam se godinu dana patio i saskao po forumima i potrosio bar 500e da je osposobim kad ono 800 dindze.
Sad ide kao raketa potrosnja ako lazem ubio me bog 7-8 litara grad bez gazenja znaci bas lagano pa do 12l kad je vozim ostrije.
Nemoze od babe biti devojka i da auto ide kad su mu se pola konja razbezali ali neka sve ispod haube bude kako treba da bude,svi davaci senzori i ostale k****** a pogotovo zlotokomer pa da vidis kako ce auto da ti se preporodi.
A sto se tice tog dima na auspuhu,crna boja je nesagoreno gorivo ili nalivanje klipova a plav je od ulja pa posto kod tebe ima oba pozabavi se time pa da vidis kako ce verka da ide ko iz pracke.

Autoru:  Misko16V [ 24 Jul 2014 03:42 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Kad su konstruisani ti motori njihova namena je bila jasna,i potpuno se slazem da je to drndano,ali najvecu gresku prave sami vlasnici automobila,u Srbiji pogotovo,daj monitraj prepravljaj,imam prijatelja koji ima vektru duze vreme, motor je preso 500k ako mi verujete nije pipnuto nista o boze.
Dobio sam par jasnih stvari izmedju kojih se pominje ne tako retko cackanje motora,upravo tako ako se zamene samo karike,samim tim kad se poveca stepen kompresije automacki dodaje opterecenje starim lagerima i Aca sto kaze strada motor nevin itd, i pre svega da se ne cackaju nalegli delovi.
Imam kuci pregrevan motor i u karteru euro krem. ali sve sredjeno samo trazim alternator i protokomer po sportskoj ceni,jer motor mi je kao trofej :D nece u auto skoro i ako je to greh :D

Autoru:  tyeres_nis [ 26 Jul 2014 00:37 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Misko imamo mi sportase ovde u Nisu dosta,zlotokomer 40-50e...mislim stvarno sportska cena :)
Kupio sfi kutiju sa onom gumom sto nigde ne moze da se nadje (ide od same kutije do protokomera,kratko crevo ali jebozovno) i zlotokomer za pisljivih 50e sve u tip top stanju. Bela Palanka RULESSS!

Autoru:  DEXTER LE [ 26 Jul 2014 21:46 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Evo da se oglasim, promenio sam sve gumice ventila, i onaj jebeni reg pritiska goriva i auto je u full_u , ne dimi i ne trosi ulje , sad ima novi problem :) nije registrovan i slini mi semering kod remenice radilice .

inace gumica ko da nije ni bilo , raspale se , dok je gospodin regulator podmuklo pljuckao benzin u vakum crevcu u usisnoj grani.

Epilog svega , lepsi rad, manja potrosnja , i konacno suv i belicast auspuh , a da zaboravih da dodam , da sam uspeo naci i ugraditi catalizator sa nekog audi_a 2.3 20V , tako da sada pobedu donosi apsolutno savrseno sagorevanje.

Ide sasvim ok , 150ps to je to....

Autoru:  tyeres_nis [ 26 Jul 2014 22:20 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Kazem ja kad se utegne masina mora da ide ko pracka...mora da izmerimo nase vektre cisto ono uz par pljeskavica kod bibca i neko ladno pivce

Autoru:  DEXTER LE [ 26 Jul 2014 23:09 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

Pivce i pljeke uvek , a merenja kada budem reg auto....:(

Autoru:  tyeres_nis [ 27 Jul 2014 21:43 ]
Tema posta:  Re: Razlika u glavi C20XE

dogovoreno

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/