Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Apr 2024 17:53

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 00:59 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
na motoru mi je kobeltsmit glava a imam jednu viska cocast pa me
interesuje me dali neko zna u cemu je razlika izmedju

koblesmit i COCAST glave na c20xe motorima???

stoji to da je cocast glava retka ko beli medved i ako se nevaram zbog nje je ona oznaka c20xe/j
i navodno zbog nje ima 5kw vise

konkretnije me zanima dali su isti ventili i hidro podizaci na ovim glavama??
i zasto je snaga sa cocast glavom 5kw?

ajd ako neko zna neka pise :xe:


Poslednji put menjao DEXTER LE dana 02 Mar 2012 01:06, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:04 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
viewtopic.php?f=167&t=10024 :wink: :xe:

taj od 6 ks vise je 20xe bez c i nema lambda sondu i katalizator i zato ima vise snage deklarativno

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:12 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
pa ako se nevaram c je oznaka katalizatora, sta ja treba mom c20xe motoru da iskljucim sondu i eto mi 6hp+ ??
daj pojasni malo ovo za glave??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
moras da imas reprogramiran cip u ecu motora koji nema algoritme za korekciju smese putem lambda sonde, na linku imas objasnjeno kako da prepoznas glavu, ventili i podizaci su identicni

edit:

ja imam coscast glavu i samo 110KW tako da razlika u glavi ne daje snagu ni u kom slucaju

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:20 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
ok hvala ti resio si mi dilemu , a za 5kw znaci da cu morati da nadjem ECM jedinicu sa 20xe motora kao i instalaciju i citac pozicije bregaste????

jer u autodati nesto ima razlike po pitanju citaca bregaste na tim motorima..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
nisam siguran, mislim da ti je dovoljan samo ecm ili bar cip iz njega jer je ostatak isti motronik 2.5 u oba slucaja, treba da je senzor bregaste isti, a sondu onda samo iskljucis, ali dobitna kombinacija je ipak ecm sa 20xe.

a sto bi to radio taj verovatno trosi vise od ovog lamda kontorla, dovoljno je da skines katalizator i ne diras nista

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 01:29 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
ma katallizator je vec skinut, troskari mi malo ulja pa hocu da odradim glavu jer je auto 5-6god stajao u garazi nije se vozio , a znam da pre toga nije trosio ni kap ulja , pa sad kad vec dizem glavu , malo se oko toga interesujem , vidim da su izduvni ventili malo manji od usisnih pa ako se mogu staviti veci tj bar ko usisni mislim da ce tu dobiti malo na snazi???

mogu li se staviti usisni ventili na mestu izduvnih naravno siceve cu obraditi ako je samo do njih????


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 08:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
nemoj da budzis nistta sa ventilima,vece su sanse da izgubis koji konjic nego da dobijes nesto tom budzevinom.nije to gava od jugica :D glava takva kakve jeste nije restriktivna i bez ikakvih ceprkanja bi na atmosfercu mogla i mozda nekih 200 konja da izgura. e sad toliki konji na atmo ima da kostaju debelo,a i pitanje je koliko je ostvarljivo u nasim uslovima.
predihtuj motor,uradi glavu,poravnaj blok, stavi laksi zamajac,osisti dizne, sredi sta nevalja i samo gass. :xe:
ako uspes da nadjes ili te ne mrzi da pravis,protocnija izduvna grana bi mu legla ko budali samar :D :D
ne bih da te plasim ali obzirom da nije vozen 5-6 godina,a sad troskari ulje,pored gumica ventila i stanje cilindara bi moglo da te iznenadi..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 09:07 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
DEXTER LE je napisao:
koblesmit i COCAST glave na c20xe motorima???



Postoji razlika u nacinu izrade i strukturi glava motora....naime, CC glave su poznate po tome sto mogu da trpe mnogo veca opterecenja, i otpornije su na pregrevanje.

Menjanjem same glave neces dobiti nista. Jednio ako planiras da se bavis ozbiljnijim tuningom.
Za normalnu upotrebu i ove najnormalnije su odlicne :gsi: :xe:

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 11:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Treba obrijati glavu malo za vecu kompresiju pa se dobije par jeftinih konja. Steta da se ne uradi kad se skida glava :D Inace, sonda ne radi korekciju kod max snage, za to postoji posebna mapa u ubrizgavanju. Ako je sve isto, snaga moze da se razlikuje samo ako katalizator gusi motor i ako eventualno postoje razlike u cipovima, tj ako ovaj bez katalizatora ima drugacije mapiran cip, ne zbog sonde, nego sto nisu morali da vode racuna o normama za izduvne gasove sto ima logike cim nema katalizator. Mada odmah napominjem, nemam iskustva sa Opelima... ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 14:01 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Jul 2011 08:04
Postovi: 81
Lokacija: Ruma
Ime: Ninoslav
Opel: XE
Samo skinut katalizator i c20xe je postao isti kao 20xe sto se performansi tice.

_________________
Everything under control?! Not fast enough...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 15:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Izduvni i usisni ventili se razlikuju i u materijalu izrade.Izduvni su jaci,trpe veliku temperaturu.Uzmi magnet pa probaj na usisnom i izduvnom i sve ce da ti bude jasno.Ako bas hoces vece ventile,mogu da se poruce u PP-Uzice da se naprave original sa malo vecom pecurkom,i nije skupo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 16:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Mitovi o KS-u i CC-u.... ja kod sebe imam KS, pre mene je prezivela svasta i gle cuda nije porozna... motori matori po 20 i kusur godina, ako do sad nije crkla...

Sto se tice glupiranja sa glavom, ne diraj nista.
Kako je fabricki ostavi i ne diraj ;)

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 17:52 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
samo izbaci katalizator i teraj. nemoj da bacaš džaba pare da menjaš ono što je već dobro

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 02 Mar 2012 19:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
cela fora sa tim poroznim glavama je u tome sto se ne stezu na isti momenat kao coscast.u vreme kad su poceli da ih ugradjuju to se nije znalo pa je dobar deo KS glava bio "pretegnut" u startu posto su ih stezali isto kao coscast.postoji i vise tipova KS glava,neke su manje problematicne,neke vise i mislim da i medju njima postoje razlike u momentima stezanja.bila je tabela negde na forumu.
posto je kod KS odlivak losiji,desavalo se se da naprsne u blizini srafa izmedju drugog i treceg cilindra. generalno performanse su im iste, coscast je sigurno kvalitetniji, ali posle 20 godina akanja sve je to macka u dzaku...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 01:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Al zato (pre)prodavac kad ti prodaje motor/glavu... ,,to je Kosvort glava"

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 01:31 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
misliš kosford glava :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 01:36 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
I digitalna tabla i RIKARDO sedista? :D

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 04:30 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
ajd da ne otvaram novu temu , ovde cu..
kupio sam vectru sa 159000km i to je njena org kilometraza...sada ima 174000km
motor mi na 1000km potrosi ok 0.5l ulja...znajuci da su nam ulja nekvalitetna i fals..promenio sam nekoliko proizvodjaca i nekoliko tipova i isto je trosi zavisno od ulja 0.5-1l na 1000km . vectra se vozi dosta ostro i podosta u visim obrtajima...
dizne su prane, pritisak je 3.0-3.5bar, kablovi full, svecice nove , kapa ruka sve u ok stanju....
prvi lonac ima jednu komoru, sredni je direktan , i zadnji je totalno protocan....cevi su f50
primetio sam par puta kad se vozi na autoputu +200km/h izduvne cevi su crvene skroz do kartera,,ajd to je mozda i normalno jer je motor u +6000rpm

evo sad problema u zadnje vreme ujutru na prvom paljenju ako malo dodam gas do 2000rpm , pozadi je dim i crn i plav mesan , ali to traje dok se motor malo ne zagreje (kontam da je previse goriva i da su gumice ventila losije)
drugi problem je u tome sto je auto postao mlitaviji i losije ubrzava
treci problem je velika potrosnja goriva koja me nervira do te mere da mi dodje da slomim motror....

e sad menjao sam drugu motror C20XE i ostao mi njegov star za cerupanje....
uradicu njegovu glavu cocast i staviti kod mene , naravno znajuci da je motor sa visokim stpenom kompresije ako udihtujem glavu ili ce prolupati ili produvati , pa stim shodno dobice nove karike i letece lagere......hilznovanje mi nepada na pamet (sem ako su moje u ocajnom stanju ali sa 174000 ne verujem da su lose),jer ce to trajati max 30000km (los kvalitet novih hilzni)....

ajd pitam vas posto vidim da se vozi c20xe u podosta slucajeva , napisao sam sta me muci pa vi vidite mozda neki savet pomogne.,.

sve ovo me nervira jer mi je kadet GSI 16v iso i vuko ko lud...sem krajnje brzine 222km/h znajuci da mi je taj XE u svakom trenutku na papucicu gasa vuko ko blesav , vectra ne ide ni 50% od toga niti je agresivna , niti turazna , niti malo trosi ko sto je kadett bio.....pa zato i hocu da osvezim motor na vectri


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 04:43 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
stoji to d aje vectra dosta teza od kadeta ali bi trebalo dosta bolje da ubrzava....to manje vise nego sad me je pocela unistavati sa potrosnjom goriva..+15l u gradu gde ne prelazi 4000rpm mislim da je to previse za taj motor i da tu postoji neki problem
POMAZITE STA DA RADIM ILI CE DOBITI 8V GLAVU , JA SAM POLUDEO


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 05:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
to sto trosi ulje moze da bude ili da ga rasipa negde ili lose gumice ili da je motor los...
to sto ne ide kako treba a trosi,moze biti bilo sta, tipa pocev od struje(protokomer,senzori,kapa ruka kablovi...),prljave dizne, ili da je u krajnjem slucaju opet motor kaput..
zamena karika na istrosene hilzne je cisto bacanje para... pismena generalna zbog klipova za specijalu kosta puno, tako da ti je jeftinija opcija razbusivanje bloka 1.8 prema starim klipovima...
glava od 8v na XE blok sa XE klipovima nece da moze...ode kompresija u nebo. mora ili da se delju klipovi ili stavi distanc ploca ili klipovi od 8v...
da sam na tvom mestu prvo bih ocistio dizne, proverio pritisak goriva,proverio svaki moguci senzor na motoru... pa ako i dalje trosi ulje i kilavi tek onda otvarao motor. ako vec otvaras ,rasturi ga do zadnjeg srafa i uradi kako treba.

moj XE nakon generalne trosi od oko 9-10l benzina pa na vise zavisi koliko se gazi ali ni gram ulja. sipam onu usranu seleniu gold,sipao sam je do minimuma (4l umesto 4,5) i toliko i istocio nakon 7000. kad skinem SFI plastiku leptiri suvi bez grama masnoce nakon sad vec skoro 10000 krvnickih kilometara :xe:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 06:16 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
opet kazem svi senzori ok , diagnopstika ok , dizne ok , struja ok , maltene sve je novo ,,,,,,,
a da busim blok od 1.8, i da od cistog i legalnog pravim strnca i sebi robiju nepada mi na pamet

busiti nemacku hilznu i skidati cementaciju...nema nista od toga to sam vec ranije radio puko kintu ko niko i na kraju nista nisam napravio..

ipak hvala ti na ideji i savetu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 06:21 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
A CUDO NEVIDJENO AMA NIMALO NE DUVA NA IBERLAUH NITI NA SIPCI ZA NIVO ULJA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 03 Mar 2012 12:41 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
nemoj da zameris druze al tu nesto ne pije vodu...
sta je novo na motoru a sta "maltene" novo?
kako si proverio injektore,senzore,regulator pritiska.. protokomer?
jesi premerio kompresiju? dobra i ujednacena na sva 4 cilindra?
kako pravis stranca ako razbusis domaci blok 1.8 da primi vece klipove?
o kakvoj nemackoj cementaciji na hilzni pricas? cementacija se radi prilikom izrade nekih drugih masinskih delova koji se termicki obradjuju,u izradi bloka nije zastuplena. hilzne su ti u nasem slucaju 4 jako precizne rupe u gusanom odlivku tj bloku... ako kojim slicajem imas neki blok te generacije pri ruci,mozes primetiti unutra tragove od honovanja a cementacija je nesto drugo i koristi se kod izrade zupcanika na primer... da je nesto radilo 20 god ,a da je i dalje kao novo to su price za malu decu. sem hilzni i klipovi su potrosni. mogu da postanu ovalni,mogu kanali u kojima su karike da se prosire i ispadnu iz tolerancije sto opet dovodi do potrosnje ulja i simptoma kao da su losi cilindri. to se sve mora da se premeri,od oka ne ide...

ostavi ga da radi zagrejan jedno 20 minuta na leru,pa mu sasij gas do daske . ako baci cep plavog dima pozadi verovatno su gumice,ali to nije razliog da ne ide i pije toliko...
premeri kompresiju,pa ako je dobra zaleti se jos jednom i proveri detaljno sve ostale gluposti oko motora. auto nema plin?
ako je bas sve dobro i novo i lepo nastelovano NE MOZE da ne ide i da zeza. to je bre masina nije komsinica pa da se necka...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Razlika u glavi C20XE
PostPoslato: 04 Mar 2012 06:13 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 17 Feb 2012 03:26
Postovi: 415
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: VECTRA A 2000 16v
jao , pa ja nebi ovde zapomagao da je neki normalan kvar i simptom .
od ideje za 1.8blok (necu ni da pomislam)
NEMA PLIN NITI CE GA IMATI DOK JE KOD MENE
dizne oprane i proverena kolicina isto bacaju sve 4
pritisak meren i u voznji i na leru 3.0-3.5bar
protokomer isproban na drugom automobilu radi bez greske
da ne duzim..

ujutru sam upalio sacekao da se zagreje , ne baca dim dok ne dodje do 6000rpm , tad poce i crn i plav

MA RASTURICU GA OVIH DANA PA CU JAVITI STA JE I KAKO


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs