Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Sa ajnsprica na karburator -problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=14663
Stranica 1 od 1

Autoru:  Jovans [ 27 Apr 2011 17:34 ]
Tema posta:  Sa ajnsprica na karburator -problem

Radi se o kadetu 1,8 sa multipoint ubrizgavanjem. Izbacene su dizne i ugradjena je druga usisna grana sa karburatorom od stojadina i ugradjena pumpa za gorivo klasicna. Ostalo nije dirano.
Problem je u tome sto auto ne radi kako treba.
Kompresiju smo merili i na svakoj stublini je 9,5 bara. Skidali smo poklopac bregaste i bregasta je OK. Varnicu baca na svakoj svecici i zazor na njima je nastelovan. Svecice su nove. Kada se upali auto i kada se skine kabal sa trece svecice kao da taj cilindar uopste ne radi, uopste nema promene u radu motora. Kada se skine kabal sa druge svecice situacija je slicna (ima veoooma male promene, kao da ni nema promene). Kada se skinu kablovi i sa druge i sa trece svecice u isto vreme auto radi isto kao i sa njima. Fakticki, auto radi samo na prvi i cetvrti cilindar. Kada se skine kabal sa prvog cilindra motor se ugasi, a isto tako i sa cetvrtog kada se skine.
Red paljenja je postavljen 1-3-4-2. Probali smo da postavimo i red paljenja 1-2-4-3 i motor se isto ponasa.
U cemu je problem ?

Autoru:  Daka [ 27 Apr 2011 17:54 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

procitaj ovu temu pa ce ti se sve samo kasti :D :ots1:

viewtopic.php?f=29&t=14610

Autoru:  bozza [ 27 Apr 2011 17:56 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

koja je oznaka na motoru?

Autoru:  Godza [ 27 Apr 2011 18:53 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Jovans je napisao:
Radi se o kadetu 1,8 sa multipoint ubrizgavanjem. Izbacene su dizne i ugradjena je druga usisna grana sa karburatorom od stojadina i ugradjena pumpa za gorivo klasicna. Ostalo nije dirano.
Problem je u tome sto auto ne radi kako treba.
Kompresiju smo merili i na svakoj stublini je 9,5 bara. Skidali smo poklopac bregaste i bregasta je OK. Varnicu baca na svakoj svecici i zazor na njima je nastelovan. Svecice su nove. Kada se upali auto i kada se skine kabal sa trece svecice kao da taj cilindar uopste ne radi, uopste nema promene u radu motora. Kada se skine kabal sa druge svecice situacija je slicna (ima veoooma male promene, kao da ni nema promene). Kada se skinu kablovi i sa druge i sa trece svecice u isto vreme auto radi isto kao i sa njima. Fakticki, auto radi samo na prvi i cetvrti cilindar. Kada se skine kabal sa prvog cilindra motor se ugasi, a isto tako i sa cetvrtog kada se skine.
Red paljenja je postavljen 1-3-4-2. Probali smo da postavimo i red paljenja 1-2-4-3 i motor se isto ponasa.
U cemu je problem ?




Najverovatnije da je problem u dihtungu usisne grane ili otvorenom odusku za gasove na glavi motora sa usisne strane, nalazi se izmedju drugog i treceg cilindra.

Autoru:  Bane66 [ 27 Apr 2011 20:15 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Kecevi karburatori su neprevazidjeni,....nema auta na koji nisu cucnuli! :aplauz:

Autoru:  kvcali [ 27 Apr 2011 20:18 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

I u NASI su od skoro poceli ugradnju :ludilo:

Sve sto Nemac napravi, Srbin prepravi :D

Autoru:  Jovans [ 27 Apr 2011 21:10 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

ne znam koja je oznaka a ne znam ni gde stoji tacno kazi mi od prilike gde se nalazi pa cu da pogledam

Autoru:  Jovans [ 27 Apr 2011 21:18 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

naso sam oznaku 18 NT ako je to to

Autoru:  bozza [ 27 Apr 2011 21:27 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

prtpostavljam da goran misli na ovu "pecurku" sa usisne grane,na slici,dole

Slika

Autoru:  rados [ 27 Apr 2011 22:08 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

pozdrav;ma ne ta pecurka one su u sumi nego ima rupa izmedju 2 i 3 cilindra koja povezuje izduv i usis preko EGR-a

Autoru:  bozza [ 27 Apr 2011 22:26 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

zemljace,vidjao sam ja kako i mahovine ima u kabini opela i ako ti mislis da i nje ima samo u sumi ili samo u filmu "mahovina na asfaltu"

drugo,meni kao laiku i amateru,voleo bi da mi pokazes gde je taj t.z. egr ventil na motoru koji je konstruisan osamdesetih godina,ili da bude lakse u proslom veku koji povezuje uzis i izduv...

Autoru:  Jovans [ 02 Maj 2011 14:15 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

“Godza” reci mi molim te u cemu moze biti problem sa:
-“dihtungom usisne grane” (STA DA PROVERIM ? Da li da skinem usisnu granu da proverim da li je pocepan dihtung ili nesto drugo ? )
-“otvorenom odusku za gasove na glavi motora sa usisne strane, nalazi se izmedju drugog i treceg cilindra.” (STA DA RADIM ? Da zapusim taj odusak ? I gde se tacno nalazi taj odusak za gasove, da li bas na glavi ili na usisnoj grani ?)

“rados” gde se tacno nalazi ta rupa izmedju 2 i 3 cilindra koja povezuje izduv i usis preko EGR-a ?

Autoru:  RUDIC.M [ 02 Maj 2011 15:02 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Rupa ti je izmedju druge i trece rupe usisa,da se tako izrazim,malo nize.To je okrugla rupica nekih 10-15 mm precnika.

Ali ne znam da li ta rupa ima veze jer tu je izduv,jedino na usisnoj grani da je ta rupa otvorena?

Godzo?

Autoru:  Jovans [ 07 Maj 2011 22:31 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

RUDIC.M je napisao:
Rupa ti je izmedju druge i trece rupe usisa,da se tako izrazim,malo nize.To je okrugla rupica nekih 10-15 mm precnika.

Ali ne znam da li ta rupa ima veze jer tu je izduv,jedino na usisnoj grani da je ta rupa otvorena?

Godzo?


Pogledaj sta si napisao pa mi reci da li je kontradiktorno ? Mislis da bi neko razumeo sta si hteo da kazes ?

Autoru:  Godza [ 07 Maj 2011 22:56 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Izvinjavam se sto nisam odgovorio nisam bio tu par dana, a i iskreno nisam pratio sve teme redovno :(

Znaci na usisnoj strani gde je grana, na glavi motora ima otvor precnika do 15mm, ako usisna grana i dihtung usisne grane ne pokrivaju taj otvor, potrebno je kod strugara napraviti aluminijumski cep da ide u konus naravno predhodno uzeti mere da bi cep nalegao kako treba.

Kada startujete motor, probajte necim ovlaz da zacepite taj otvor jer se odmah oseti da li vuce fals vazduh ili ne, ako vuce onda napravite cep i resicete problem.

Autoru:  bozza [ 07 Maj 2011 23:04 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Slika

Autoru:  Godza [ 07 Maj 2011 23:07 ]
Tema posta:  Re: Sa ajnsprica na karburator -problem

Bozo to je taj otvor :ok:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/